Annetaan pois: 4kpl IKEA CD/DVD-hyllyjä

Back to ostaa, myy, lainaa, vaihtaa, etsii O

Annetaan pois hyvään kotiin tai studioon 4kpl Ikean CD/DVD-hyllyjä. Yhteen hyllyyn mahtuu 70 DVD:tä tai 100 CD:tä koteloineen. Alla muutama kuva seinään kiinnitettyinä.




Nouda pois!

et lähde postittamaan ? :(

Noi pitäis purkaa ja tulisi kuitenkin niin iso paketti ettei onnistu postitse. Sori!

edit: äh ei mitään, tajusin just et hoasin kämppä eikä oikein voi kiinnitellä juttuja seinille. :sad:

Quote by aleksivirta
edit: äh ei mitään, tajusin just et hoasin kämppä eikä oikein voi kiinnitellä juttuja seinille. :sad:

paskat, normaalin elämisen jäljet on sallittuja :)

... ja potentiaalisesti niistä saa maksaa kivat lisämassit pois muuttaessa jollei saa kitattua tms. niitä reikiä siististi näkymättömiin :-)

minkä osan jätit ymmärtämättä? sen, että se on sallittua, vai sen, että se todellakin on sallittua?
vai lukeeko sun vuokrasopparissa tosiaan niin, et "kaiken kiinnittäminen mihinkään, millään, on kielletty tapon, murhan, tai rovion uhalla"?

Quote by tumpsi
minkä osan jätit ymmärtämättä? sen, että se on sallittua, vai sen, että se todellakin on sallittua?
vai lukeeko sun vuokrasopparissa tosiaan niin, et "kaiken kiinnittäminen mihinkään, millään, on kielletty tapon, murhan, tai rovion uhalla"?


Oletkos itse asunut hoaxin kämpässä?

Quote by master bator
Quote by tumpsi
minkä osan jätit ymmärtämättä? sen, että se on sallittua, vai sen, että se todellakin on sallittua?
vai lukeeko sun vuokrasopparissa tosiaan niin, et "kaiken kiinnittäminen mihinkään, millään, on kielletty tapon, murhan, tai rovion uhalla"?


Oletkos itse asunut hoaxin kämpässä?

et(te) siis voi vastata yksinkertaseen kysymykseen? :--D

Noniin lopetetaan lässytys ja haetaan noi hyllyt nyt veke ;)

tumpsi,

en mä jättänyt mitään osaa ymmärtämättä (plz älä jaksa tylyttää, pointti menee perille muutenkin ja on ollut tun huono päivä ja tekis mieli olla vittumainen takaisin), oma kokemus on vaan että jos HOAS-kämppä on yhtään huonommassa kunnossa kuin mitä se on ollut kun sen on vastaanottanut, niin rapsua voi tulla poismuuttotarkastuksessa. sen takia seinissä on esimerkiks yleensä tommoset kiinnitysrimat joiden pitäis olla ainoita paikkoja joihin sais kiinnitellä mitään about millään muulla kuin sinitarralla. edellisen hoas-asunnon edelliset asukkaat tosta juuri varoitteli kun niillä oli ollut paskoja kokemuksia, ja viimeksi kaveri tais joutua maksamaan joku 50-60e sanktioita poismuutossa vuokratakuusta kun olivat olleet niinkin törkeitä et olivat unohtaneet siivota hellan takaa :-) mikä rikos!

hoasin asukkaille jaettavasta infosta:
"MUISTA ETTÄ:
* Seiniin ei tule kiinnittää nauloja/ruuveja tms. "
ja:
"Ilmoita edellisen asukkaan jättämät viat/jäljet, jotka eivät kaipaa korjausta, omaan aluetoimistoon ettei sinua
laskuteta niiden korjauksesta poismuuttaessasi! Luonnolliseen kulumaan kuulumattomat viat/jäljet korjataan asukkaan kustannuksella."

ootko asunut hoasin kämpässä itse ja jos, niin onko sulla toisenlaisia kokemuksia?

Mulla vois olla tarvetta noille hyllyille!
Jos ne on vieläki vailla kotia, ni pistä mailia timo.santala(at)gmail.com

Sori hyllyt löysivät jo noutajan.. unohdin laittaa veistiä tänne.

O