dj athens - friday night spent in the past [trance]

Back to miksaukset ja setit O

ahttp://www... meemöriiis...
    musiikkia ajalta, jolloin transe ei ollu kirosana.
    <3
    jussi-pekka loves old trance <3 wrd mnml scrf

Quote by J-P
    ahttp://www... meemöriiis...
    musiikkia ajalta, jolloin transe ei ollu kirosana.
    <3
    jussi-pekka loves old trance <3 wrd mnml scrf

allekirjoitan tän kyl täysin, niin mainiota tavaraa ja on itsekin pitänyt tehdä
    samanmoinen pläjäys jo pitkän aikaa. mulla taitaa mennä kliseiselle puolelle,
    mut tää miksaus välttää ne aivan täydellisesti. tykkään hirmuisesti

ps. no pari vaihtoa menee vähän epävireessä yms mut en jaksa kyl niistä
    kummemmin valittaa. kiitos tästä :)

:heart:

biisit, vaihdot ja nostatukset toimii.
    meitsi tykkää. ei täs muut.

No niin! Hieno homma että jäbä eksyi taas dekkien taakse. Tällaista matskua jaksaa kuunnella aina :)

huh huh ja voe mahoton! Tälläistä onkin odoteltu kylmässä ja usvaisessa jampassa. Kiitos tranceveteraanit 1990-1997.
    Tälläistä on tosiaan aivan turha lähteä arvostelemaan ja niin poispäin. Selektio toimi ja sekoittaminen myös joten annetaan kappaleiden puhua puolestaan <3
    Ainut asia mikä mua henkilökohtaisesti ärsytti oli tuo
    Äks konneksön - Kato noit koirii. Sitä on tullu vihattua se 10 vuotta, mutta kiitos siitä että viha nousi edelleen pintaan :) Ei voi muuta sanoa kuin että Paul van dyk! WORDS!

*kuunnel*

*jorail*

Kovvaa ransea!!!
    Ja lopetusbiisihän on just hyvä.
    Kyllä isä osaa.

Loistavaa!! Kiitos tästä, oman nuoruuden parhaimmistoa jokainen raita. Mikäs toi 2. raita nyt olikaan, tuttu mutta silti nimeltä tuntematon. Kai se mulla itelläki on. Frankfurt rulaa...there's no fate...

Kiitos palautteista, kiva että historia maistuu!

Quote by Pulse+
    Mikäs toi 2. raita nyt olikaan, tuttu mutta silti nimeltä tuntematon. Kai se mulla itelläki on.

Spicelab - We got spice (Spicelab remix) [Harthouse], eli Oliver Lieb taas asialla :-)

Trancea ajalta, jolloin se oli vielä hyvää ja mielenkiintoista. Sitten tapahtui jotain ja se muuttui tylsäksi junttibassomusaksi. Oikein mukava setti, kiitokset!

Quote by jUSSi
    Kiitos palautteista, kiva että historia maistuu!

Uppoaa todellakin! Lisää vain retrofiilistelysettejä ja kiitos vielä tästä.
    Oi, niitä muistoja!

suurin osa biiseist vähä liia tsiissiä mulle.. muutama ihan kiva seassa.
    nuo tuon ajan tranceista ne hieman deepimmät oli se mun juttu, ei iha tuollanen eye-q juusto..

pitäny tehdä vastaavanlainen itekkin... mut ei jaksa käydä ostaa tarvittavaa piuhaa :P

Quote by crc
    suurin osa biiseist vähä liia tsiissiä mulle.. muutama ihan kiva seassa.
    nuo tuon ajan tranceista ne hieman deepimmät oli se mun juttu, ei iha tuollanen eye-q juusto..

pitäny tehdä vastaavanlainen itekkin... mut ei jaksa käydä ostaa tarvittavaa piuhaa :P

nyt kauppaa siitä kui olisit jo !

ja pitää kai munkin sanoa et WORDS, se oikea versio.

Tiukkaa shittii, suurin osa biiseistä kolahti omaankin sweet spottiin. Multa on myöskin tulossa muutamia teemasettejä tästä saundista tässä kevään mittaan *lupailee*..

Quote by Paarma
    Tiukkaa shittii, suurin osa biiseistä kolahti omaankin sweet spottiin. Multa on myöskin tulossa muutamia teemasettejä tästä saundista tässä kevään mittaan *lupailee*..

johan sitä on odoteltuki :happyroll:

Aijai että onkin maistuva paketti. Napakymppi!

Ihan toimiva historiasekoite, vaikkei tuota Spicelabia lukuun ottamatta sisältänytkään niitä itselle eniten kolahtaneita biisejä. Ajoittain kävi liian juustoiseksi munkin makuun.

Tasoeroista voisi myös nipottaa jos viitsisi. :)

O