surkeimmat yritykset...

Back to musiikki O

dj bobo - koko tuotanto

itsekin aikoinaan ostin yhden levyn se ei tosin kauan kokoelmassani pysynyt...*eiei*

[muokattu 19.10.2002 17:54]

Surkein yritys ehdottomasti DJ Jorma

kukas nyt lauloikaan sen armotontaaaa menoaaa, pannaan nyyyyt, vauhdillaaa... huhhuh..ja viikinki*hmph*hohhoijaa..

dj bobo

*nauraa*bobo*nauraa*captain jack*nauraa*

siis mille te nyt nauratte, jollekkin Dj bobolle? ompas surkeeta tosiaan. vähänkö olin fani, enkä nyt oikeastaan viitsi olla hiljaa asiasta. ärh.

Mä olen varmaan se surkein musikaalinen yritys, kun ei kauheen hyvää musiikki numeroakaan koulusta irronnut.
EHKÄ tosin sen ope ei vaan huomannut mun piileviä kykyjä. ööh.

Petri Nygård. Onneksi siitä on päästy eroon!

MeoClone:[q]*nauraa*bobo*nauraa*captain jack*nauraa*[/q]

kerettiläinen! captain jack hallitsee (tai no videot ainakin, ei sillä musiikilla niin väliä)

Captain Jack oli paras. *pihkassa**pihkassa**pihkassa*

hmm... bobo on ainakin ihan ällöttävä... en tykkää yhtään...samoin culture beat on ärsyttävän kauheaa kuuneltavaa...*mur*

dj bobosta tehtiin monta kivaa vitsiä

snap...? hrrrr... kaikki semmonen liian poppi!

Aika ankea viritelmä oli tuossa taannoin kuulemani Mortal Kombat teknorallatus missä oli sampleja siitä pelistä...Se oli siis aivan VITUN huono...onko kukaan kuullut?

Dragonfly:[q]snap...? hrrrr... kaikki semmonen liian poppi! *poks*[/q]

KERETTILÄINEN! PALA HELVETIN LIEKEISSÄ!

eipä nyt mitenkään erikoisia ole nämä yhden biisin yhtyeet. Kuten Alien ant farm. Yksi hyvä biisi ja sitten hei hei
Ja sitten noitahan on monia kutan tuo ketsuppi biisin tekijät vaikka nyt ihan kuunneltava biisi onkin.
siis yleisesti kaikki jotka lainaa toisten biisejä ja sitten häviää heti kun yksi hitti biisi on myynyt loppuun ja uutta tuontantoa ei tule koskaan

Dragonfly:[q]snap...? hrrrr... kaikki semmonen liian poppi! *poks*[/q]

Häh? Snap oli aikanaan kingi!

snap joo mä muistan mtv:llä snapin videoita pyörineen joskus ku nikke t oli påp. Joo eix toi sama yhtye tee vieläkin jotain virityksiä ihan ku olisin joskus törmännyt

snap vs. plaything..... on se uusi juttu siis.

ei tosin taida snapin kanssa olla paljoa tekemistä. ja oikeasti snapista taisi KLFän kanssa alkaa trance

peace

Kyllähän Snap todella on jonkin sortin tienraivaaja ollut tälle scenelle....*hih*

O