Asioita joita ei kannata sanoa naiselle

Back to yleinen keskustelu O

"Sun pikkuveljes on parempi sängyssä"

nainen ... Miten mun hiukset on? siihen ei vastata... Paremmin kuin yleensä

nii ja jos nainen kysyy et näyttääks mun perse isolta tässä ni vastaus ei koskaa oo .. kyllä" tai joo etc..

nii ja jos nainen kysyy sängyssä mitä ajattelet ni ei vastata naapurin mustia ... siitä tulee sanomista...

Muistutat äitiäsi päivä päivältä enemmän.

"Mä oon aina tykännyt tollaisista rotevista naisista" (Tuttu heitti kerran baarissa ja nainen ei ollut letkautuksesta kauheen iloinen... Wonder why :panic: )

Quote by Caro²
"Sun pikkuveljes on parempi sängyssä"


Heh, toi oli tosi hyvä! Toi vois olla riidan päätteeks aika paha heitto! :)

Tuuks kattoon, ku ounaan countteris?

Noinkin lihavaks naiseks sä hikoilet aika vähän.

Kiittää seksistä.

"Käyks ostaa mulle raidikaljat?" - aloitellessa pitkää wow-sessiota :p

"Onks noi aidot?"

"Monennella kuulla olet?" (paitsi jos se oikeesti on raskaana)

Quote by drS
"Onks noi aidot?"

"Monennella kuulla olet?" (paitsi jos se oikeesti on raskaana)

Multa on kerran kysytty vessajonossa Hallmarkissa onko vatsani aito (siis raskaana ollessani). :D

Mutta joo aiheeseen: "Laihduttaisit sinäkin 10kg."

Haetaan mielummin pizzat.

Nii joo pojat tulee kans mukaa.

Pist ny vittu se telkkari hiljempaa, kuuntelen uusii levyi.

Quote by Juki54
Nii joo pojat tulee kans mukaa.
.


Toimii myös toisinpäin.Mikäs sen mukavampaa kuin viettää esim. puolet lauantaipäivästä kaupoilla 4-5 kikattavan tytön kanssa joiden huumorin taso ei päätä huimaa.

:heart:

- "Kummasta pidät enemmän, Lost Highwaysta vai Mulholland Drivesta?"

- "No molemmat ovat loistavia, mutta ehkäpä tuo Mulholland Drive on hieman parempi, kun siinä on aika hieno lesboseksikohtaus..."

Quote by Kosmonaut
Mikäs sen mukavampaa kuin viettää esim. puolet lauantaipäivästä kaupoilla 4-5 kikattavan tytön kanssa joiden huumorin taso ei päätä huimaa.


häh, tossa tilanteessahan on potentiaalia vaikka mihin!

Quote by khatt
- "Kummasta pidät enemmän, Lost Highwaysta vai Mulholland Drivesta?"

- "No molemmat ovat loistavia, mutta ehkäpä tuo Mulholland Drive on hieman parempi, kun siinä on aika hieno lesboseksikohtaus..."


yleensä mä oon kysyny ton kysymyksen ja nainen vastannut ton vastauksen :confused:

Quote by drS
Quote by Kosmonaut
Mikäs sen mukavampaa kuin viettää esim. puolet lauantaipäivästä kaupoilla 4-5 kikattavan tytön kanssa joiden huumorin taso ei päätä huimaa.


häh, tossa tilanteessahan on potentiaalia vaikka mihin!



:king: Saa ollakin melkoiset puhelahjat: "Kuulkaas nyt Irmat ja Pirjot, olemmeko koskaan kokeilleet, että mahdummeko kaikki samaan aikaan tuonne sovituskoppiin..?" :excellent: :scared:

"Kiltaa ei kauheest jaksa zg kiinnostaa sen jälkee ku alkaa epiksii olee, mut aina löytyy repufarmarit killas jotka haluu päästä zg ni ei muuta ku LFG vaa, nyt se o viel helpompaa ettii ZGhe jengii ku o linkattu LFG ni ei tarvi eriksee yrittää jahtaa whispereil yms väkee sinne ^_^"

Klubitus.org / WOW-topic

Quote by Timce
zg blaa blaa...


Mä olen oppinut tässä puolentoistavuoden aikana että mimmikaverille ei
kannata puhua kovinkaan paljon mistään wowiin liittyvästä. :excellent:

sanaharkan päätteeks: "mutt et kuitenkaan viittis ottaa poskeen?"

Rauhoitu.

Lakkaa itkemästä.

Vaikutus aina päinvastainen.

O