Postaa tänne kun olet polttanut itsesi auringossa

Back to yleinen keskustelu O

vaikka laitoin suojavoidetta, niin osaan jaloista en muistanut laittaa ja eilisen tuloksena punaista nahkaa :(

Jep, viikonlopun jäljiltä sievoinen punoitus
- käsivarsissa
- naamassa
- pohkeissa
- niskassa

Ja hullu punoitus molemmilla jalkapöydillä sandaalien rajaamina.

Hienoo. :angry:

Lauantai veneessä... pikkusen kirvisteli pukeutuminen aamulla... kädet, jalat ja selkä...

:cool:

o/

ruskee väriki ois kiva välillä :sad:

Niska ja oikea käsi. Rulex!

Ihosyöpä rules.

Näköjään arska polttaa äkkiä tänä kesänä. Kävin äkkiseltään pyörällä kaupungissa ja heti alkoi klyyvari punertaa.

Viikonloppuna tuli Motoparkissa lievästi poltettua nenä, kun en tajunut laittaa aurinkorasvaa kuin otsaan..

Solis stikkas sen verran kovasti täällä napapiirillä että viikonloppuna tuli nätit rusketusrajat käsiin kun tuli pyöräiltyä koko viikonlopun.

En o vielä tänä kesänä kerenny palaa, okei myönnetään et ei sitä oo tullu pahemmin oltua auringossakaan :D
Juhannuksena varmaan tulee taas perinteisesti korjattua tilanne, viime vuonna kun tuli sammuttua saaressa kalliolle ja nilkat kärähti melko ikävän pahasti...
Näytti about ylikypsältä kinkulta tms :D
Nyt kroppa on kuin kalkkunan :eek:

Krääääh, Hietsu neljäever.
Selkä on ehkis tulessa. Ja pärstä.

lauantaina suorassa auringon paisteessa ilman rasvoja, naama ja olkapäät punasina.
sen jälkeen sunnuntaina paljon aurinkoa ja tänäänkin, mutta onneks kosteusvoiteilla saa paikkailtua about... kohta mä oon jo ihan musta :D

Joo tuolla Konefesteillä tuli hankittua aika hyvät punoitukset, 6h suorassa paahteessa teki tehtävänsä.

Kahen viikon loma Suomessa, josta ilman paitaa noin 50-60% ja auringossa noin 80%... (Laski se aurinko niinku vähä siihen suuntaa joskus.) Enkä mä mitään rasvoja laita...

Tissit ja mahakin palanu. Vasemman käden tatskan iho on vänkän näkönen ja sattuu aika kivasti. Melanooma, here I come!

tiistaina olin rannalla.. poltin selän, rinnan, mahan, olkapäät, niskan, kädet ja pohkeet.. vähän on kiree olo nyt :scared:

Poltin sit taas naaman. Vittu :angry: onneks en pahasti...

Päivällä 4 tuntia Suomenlinnassa ja sen jälkeen 3 tuntia veneellä. Eikä aurinkorasvoista tietoakaan. Käsivarret, niska ja naama tulessa.

Naama palo tänään vermon kirppalilla. :D

Koko päivä Kampin aukiolla soittamassa levyjä, näytän ihan intiaanilta...

Quote by Kaum
Päivällä 4 tuntia Suomenlinnassa ja sen jälkeen 3 tuntia veneellä. Eikä aurinkorasvoista tietoakaan. Käsivarret, niska ja naama tulessa.


Olin itsekin sunnuntaina Suomenlinnassa ja siellä voi palaa helpolla jos merituuli vähän puhaltelee eikä tunne sitä kuumuutta. Sit kun tulee takaisin niin huomaakin, että palaneelle tuntuu. Onneks oon nyt tuota 40-kertoimista voidetta käyttäny aina kun pidempiä aikaja tulee oltua auringossa.

O