mitä lemmikkieläimiä omistat?
viis kissanpentuu.. kaks aikuisempaa kissaa.. koira...
[q]zenny:
koht saan kissanpennun vissiinki ku edellinen kissa on kadonnu..*täh*
[/q
nii ja sen kissanpennun saat meilt.. ja siit tulee sit hullu-kissa!]
kax pisu kisua...pablo ja pedro...ihan hirveitä katteja..*iihhih*
kissani Misu jouduttiin lopettamaan syövän takia,
mutta kotio jäi vielä kaksi marsua, Pirpana ja Ipana.
Koira nimeltä Emma.. 75% labbis.. Loppu varmaan jotain laulavaa lintukoiraa.. Kovin musikaalinen otus! Ja tykkää hirveästi Infected Mushroomin Scorpion Frogista. Ihana eläin.
Kolme pientä kisua
Emo eli Neiti on 8kk ja pennut Kirppu ja Täplä 2kk
nyt mul on myös kärmes*plur*
Kaks kpl punakorvakilpikonnia, ollu jo 11 vuotta mulla; Calle ja Liekki
Gerbiili; Musta
Kani; Nipsu
Kynsisammakot on kyl ehdottomast mun lemppareita vaik niit ei täl hetkel olekkaa yhtää... mut kohta on taas
Olen omistanut kolme rottaa, pari gerbiiliä, marsun ja porukoiden luona mein kääpiövillakoira. Suunnitelmissa on ollut jo pidemmän aikaa musta toyvillakoira*sydän*
mul oli 2 suokorvakilpikonnaa jotka sain ihan poikasina. kasvatin niitä vuosia ja kokokin 5 kertaistui. sai taudin...
sit ne kuoli
Kissan, pika nimeltään Jusku.
[q]*Christina*:
Kolme pientä kisua
Emo eli Neiti on 8kk ja pennut Kirppu ja Täplä 2kk
[/q]
Tää on just nii perwoo, ku äitillä ja lapsilla on puoli vuotta ikäeroo. Jo se on kummaa, juuh, vaikka niinkin normaalia eläimillä
Kaikkee tääkin taas miettii
Meille eksyi sekarotuinen höpsö hurtta Ahti -suomenpaimenkoira
ja rakkaan mamani tykönä tällä hetkellä adoptiolapsina Norjalainenmetsäkissa / Mainecoon-risteymä ihana kultamupsuni kisumisu Pipu 11v. ja pieni rusinapulla-puputtini Piehmo.
*kunnon elukkahöpsötys*
Mulla on täällä 2 leopardigekkoa
-uros: Gekkonen, ikä 4v
-naaras: Pikkunen, ikä 3v.
hauskoja kavereita
meillä on semmonen ihana varmaan viiden kilon pieni karvapallo, Pörri. kissa siis.. on se niin ihanan pehmee ja se on kun huumetta kun pari kertaa nuuhkasee.
5 tai 6 viikkoo vanha kissanpentu...kiksu!!
nykyään villakoiria.
skidinä oli tuliliskoja, muutamat akvaariot, gerbiilejä =) siskolla tais olla hiiriäki.
ja sitten tietenkin überihana lapinkoiramme
Täällä asustaa myös Kifi&Kelly
http://city2.city.fi/p/e/petrajohanna/292595.jpg
Emmä omista mitää mut mä haluisin omistaa yhen apinan.
OK Mun on pakko saada tietää tämmöisenä eläinhulluna otuksena että mitä lemmikkieläimiä omistatte? Mulla on ittelläni 1 kissa sen nimi on Humu-Pekka.mä haluaisin myös toisen kissan... Koirista en niinkään tykkää mut lisko olis magee omistaa...*pupu**possu**hellokitty*