Jumalaton jahkailutopikki

Back to yleinen keskustelu O

On niin perhanan levoton fiilis.

Tekis hirveesti mieli lähteä ajelemaan yötä myöte Porista (porukoiden luota) Helsinkiin Andy Mooria ihmettelemään.

Se, että onko siinä helvetinkään järkeä ajaa yksin Pori - Hki väliä se kolmisen tuntia per suunta pimeässä kelissä on ihan toinen asia. Tekis kyl ihan helvetisti mieli lähteä.

Toistaalta tossa kaupungilla on jumalaton meininki päällänsä, kansa kun juhlistaa Ässien menestystä kiekkokauden päätteeksi. Voisin jopa väittää, että paikalliset juottolat tekee vuoden parhaan tuloksensa tänään.

Mut ei jumalauta tätä vehkaamista ja jahkaamista. Missään ei oo mitään järkeä ja voi ny saatana...

Mitä helvettiä, nythän on jo melkeen kesä, kirkas yö? Emmätiä, mä ite varmaan juopottelisin paikallisessa jos tietäsin et ois humumeininki syy juhlia kotikaupungissa. Stadissa nyt on noita staroja joka toinen vkloppu, voi tulla sit muulloin.

Quote by Loopy
Toistaalta tossa kaupungilla on jumalaton meininki päällänsä, kansa kun juhlistaa Ässien menestystä kiekkokauden päätteeksi. Voisin jopa väittää, että paikalliset juottolat tekee vuoden parhaan tuloksensa tänään.


Joo stadiin vaan, voi olla vähän kiukkuisia noi Porilaiset tänään. Hävisivät meinaan.

Huoh, toivottavasti meidän Loopy ei ole parhaillaan paikallisessa kuppilassa soluttautumassa paikallisiin selittämällä jokaiselle, että "oli hyvä peli ja poika meni oikeaan osoitteeseen!". :panic:

Patasydäntä laulamassa? Kyllähän noita staroja ramppaa yhtenään, mutta kuinka usein Ässät pääsee finaaleihin.

Noh, Loopy lähti sit reivaamaan vai? :D

Quote by Tapi T
Noh, Loopy lähti sit reivaamaan vai? :D


No e. Kotipaikkakunnalle jäin pörräämään.

Ja tulihan se patasydänkin kertaalleen karaokepubihässäkässä. :excellent: :angry:

Nii, oon itse Ässäkasvatteja, ei mulla täällä mitään hätää siis ole :)

Laskeskelin tossa Eniron karttapalavelun avulla, että täältä matkaa Uniqiin tulis semmonen 235,5 kilometriä per suunta. Alla liki 20 vuotta tien päällä ollut Saab. Ei tehnyt enää siina vaiheessa mieli lähteä, vielä kun en osaa liikkua, saatika ajaa Helsingissä.

Mut oikeesti, ei mulla oo pitkään aikaan ollut noin levoton fiilis, kun aiemmin vaihtoehtoja päässäni pyörittäessä.

O