Miika Kuisma&Mr.A - Music is The Answer vs Sweet Harmony
Monsterinimestä huolimatta aika lepposta meininkiä ;)
Tuli eilen testattua Danceteriassa ja hyvinhän toi näytti maistuvan. Täs pientä previkkaa;
here
täähän olis ollu kova juttu joskus 90-luvun alussa :)
On kova juttu vieläkin! :excellent:
Mulle tuli mieleen tuosta koppoti-koppoti-menosta ja tän naisäänen yhdistelmästä jostain syystä La Bouche ja sen ikävä renkutus "Be my lover".
täähän olis ollu kova juttu joskus 90-luvun alussa :)
hei mut ysäri tulee....;)
Aika nastan kuulonen veto! Ei edes niin paha mitä pelkäsin tuon La Bouche kommentin jälkeen :D
Pitää kyllä sanoa että kaikessa kliseydessään tuo Sweet Harmony kuulostaa tässä paremmalta kuin alkuperäisenä, vaikka kuinka diggailen vanhan koulun breikbiitistä. Pianosooloiluista en tosin pitänyt, pilas hyvää fiilistä, meni liian herkäks :laugh:
Music Is The Answeristahan on jo tehty "uusi versio", tosin ei tämän tyyppistä, vaan breikbiittiä sekin:
http://www.discogs.com/release/481710
:excellent:
Nyt on kuultu livenäkin tätä ja toimii kuin tauti, upee fiilis.
aika dr.alban.
aika makea biisi! Mä taas tykkäsin tosta Sweet Harmony pianosta! Tää pitäis kuulla jostain isosta PA:sta et pääsis kunnolla oikeuksiinsa!
:) :happyroll:
Ysäri on kyllä seuraava kasari! mut mulle toimi ihan hyvin.
pistää aika hiljaseksi.. voisin viedä lätyn paikallisille traktori amiksille jos saan luvan..
ps. sweet harmony rippaa muuten pianon ja voksusamplen suht klassisesta ce ce rogersin someday -biisista 80-luvulta; biisin muuten tuotti jehverssonin marshalli. ei mul sen enempaa.