Stiflat! (kuvia kans)

Back to yleinen keskustelu O

originaalit superstaarit (valkonen pohja, musta raidat - except no substitutes) tuli ekaa kertaa hommattua yläasteen graffitibuumin aikoihin ja tähän mennessä niitä on kaapissa jo muutama pari kun ovat penteleet niin nopeita kulumaan :mad:

täytyyki taas laittaa viikonloppuna jalkaan!

oldskool-skenepisteethän saa sillä et leikkaa collegepaidasta sen hihan päässä olevan stretch-osan irti ja väsää siitä uudet kengännauhat supastaareihin. mitä fätimmät, sitä päheemmät!

Juuri viime viikolla poistin ihka-aidot superstarit, mustat valkoisilla raidoilla :heart:
(Ja mustilla nauhoilla.)

[it]
Mitkä fukin stiflat ?
[/it]

Nää lähtee hankintaan jossin vaiheessa:


maksaa vaan jenkeissä 250dolsuu :sad:

DVS signature sarjaa on yleensä suosittu...
viimekesä tosin meni täysin blendin tossuilla...

Quote by Tapsa
[it]
Mitkä fukin stiflat ?
[/it]


Mä olin just sanomassa et yks
hyvä syy siihen miks kirjotan
yhä harvemmin mitään on se,
et ymmärrän yhä vähemmän
mistä nää kakarat puhuu.

Kiisberi?
Stifla?

Superstarit ois käheet, mulla on vaan liian leveä jalka niihin.

Mulla löytyy tällä hetkellä neljät Vans:it, yhdet Etniesin Lo-Cut II:t ja yhdet DC:t.

Superit on tälläkin hetkellä jalassa. Mustat valkoisilla raidoilla. Itse olen käyttänyt Superstareja aina vuodesta 1999 asti ja nyt on varmaan menossa 10 pari. Himassa on näiden jalassa olevien lisäksi yhdet valkoiset mustilla raidoilla ja yhdet valkoiset sinisillä raidoilla. Kesällä pitäisi hankkia viellä Supestarin Berlin 35 vuotis juhla mallit.

Tsiigasin läpi noi kolmevitoset livenä, mutta yhdetkään niistä ei oikein puhuneet mulle. Päädyin normaaleihin (joita nyt myydään aika edullisesti kun noi kolmevitoset riehuu markkinoilla).

:hearts: Superstarit on kyllä mullakin jalassa melko useasti.
Melkeinpä aina kun oo töissä taikka ei vaan sovi asuun.
Sen verta mukavat jalassa ja sopii ulkonäöllisesti monen moisten kuteiden kanssa.

Mulle enemmän iskee noi perusmallit.
Täl hetkellä käytössä mustat valkoisilla raidoilla sekä valkoiset mustilla raidoilla.
Hakusessa olis valkoiset punaisilla raidoilla...

unelmia:


ILL! törkeimmät ikinä.


joo.

jne. tätä vois jatkaa ikuisesti hehe.

ainii se tennarilinja:

toi reikänahka tekee näist täydelliset.

nää on jalas atm:

Mua houkuttais kanssa ostaa parit superstarssit, mutta tuohon kenkien kumiseen kärkeen pinttyy havaintojeni mukaan katupölyä ja muuta paskaa varsin nopeasti ja kengät vaativat kaiketi lähes päivittäistä huoltoa.

Omat suosikkini atm ovat Puman viininpunaiset, fudiskenkien malliset retrostiflat, vähän niinku nämä:



Kaapista löytyy muiden tennareiden ja pukukenkien kavereiksi parit Vagabondit, joita tulee yleensä käytettyä bileissä tai silloin, kun pitää kävellä paljon.

Kokoelman aarteet: Camel Bootsin purkkarit! :king:

Quote by Tapi T
Mua houkuttais kanssa ostaa parit superstarssit, mutta tuohon kenkien kumiseen kärkeen pinttyy havaintojeni mukaan katupölyä ja muuta paskaa varsin nopeasti ja kengät vaativat kaiketi lähes päivittäistä huoltoa.

:confused:
Mun silmään ei oikein satu noi liian puhtaat superstaarit...
Kyl niis pitää näkyy käytön jälki.
Sopiva likaisuus & kuluneisuus tekee niistä niin mukavan näköiset.

Mutta sitten taas jotkuut puvun kanssa tms kengät kyllä vaativat paljon hoitoa.
Mikään ei o kamalamman näköistä kuin muuten siisti puku/muu "siisti" asukokonaisuus ja likaiset & nuhruiset nahkakengät :crybaby:

Mutta asiaan, näitä mä oon kuolannu jo pitkään.
Hitto ku noi on niin pirun siistit :hearts:



ostin viime vuonna barcasta.

Q vähän nyt kyl STREET CRED kärsii ku toisaalla dissailit madventuresin verbaaliakrobatiikkaa ja sit sorrutaan tollaseen... hyi hyi ^___^

(imo suomea saa ja pitää vääntää niin paljon ku irtoo, se siitä) :)



ja koska on huono liikkua aina samoilla kengillä, on mulla tällaisetkin:



Sit on viel tällaset, mut valkopunaset:



Lisäksi löytyy sisäpelikengät ja Nilsonin nahkakengät, ns. mies-kengät, jotka pistän jalkaan silloin kun pistän päälle jotain arkivaatteita parempaa. Ja tietysti mulla on ehtymätön varasto mustia, puhtaita, ehjiä ja hyvälaatuisia sukkia.

Quote by :t:c: : :
Q vähän nyt kyl STREET CRED kärsii ku toisaalla dissailit madventuresin verbaaliakrobatiikkaa ja sit sorrutaan tollaseen...


:D

Mä en sentään keksi itse uusia sanoja saatika käytä joitain olemassaolevia sanoja täysin väärin, kuten eräät.

Stiflat on muuten todella vanhaa stadinslangia, esim. faija käytti tota jo lapsuudessaan.

Ettekö ole kuulleet tuomari nurmiosta?

Aah sitä freesiä tunnetta..



..kun pystyy olemaan ulkona ilman kenkiä siten että hiekka/ruohonkorret ujuttautuvat varpaiden välistä.

Quote by Quu
Quote by :t:c: : :
Q vähän nyt kyl STREET CRED kärsii ku toisaalla dissailit madventuresin verbaaliakrobatiikkaa ja sit sorrutaan tollaseen...


:D

Mä en sentään keksi itse uusia sanoja saatika käytä joitain olemassaolevia sanoja täysin väärin, kuten eräät.

Stiflat on muuten todella vanhaa stadinslangia, esim. faija käytti tota jo lapsuudessaan.

Ettekö ole kuulleet tuomari nurmiosta?


kyllähän stiflat ny on tullu väkisin vastaan muiden kivojen ohessa, mut tässähän on toisin sanoen kyseessä siis ns. 'mun slangi on parempi ku sun slangi' -syndrooma :D xD

Olin jokseenkin täysin varma että tämmöinen threadi on olemassa, mutta en etsinnöistä huolimatta löytänyt. (tai sitten i suck @ the internets)

Eilen tuli poistettua vihdoin valkoiset superstarsit valkoisilla raidoilla. Kengät joidenka poistamisesta olen haaveillut viimeiset "muutama vuotta"



Nyt on sitten kaapissa mustat mustilla, valkoiset sinisillä, em. valkoiset valkoisilla raidoilla sekä yhdet siniset campukset keltaisilla raidoilla. Kaikki edellä mainitut uusimpia lukuunottamatta asiaankuuluvilla phattinauhoilla.

Postatkaa stiflojanne, unelmianne, haaveitanne, elämäntapojanne. Kertokaa vaikka tarina. Parhaan postin tekijälle ilmainen tikkari.

Edit: Ainiin, talvitepasteluun:



Lisäksi jotkut savierin rullalautailujalkineet jotka pitäis pimpata.

O