woOp! 3.5v aka. SOLAR.ILLOGIK.2 @klubi.tre+aamujatkot
skutta&woOp! pres.
Solar Illogik 2 @klubi.tre (09/12/2004) aka. massiivisten arkipäiväjamittelujen (ja kiksukarvan) paluu
WC-experience aka. klubin wessat
Mitä valoihin ja visuaaleihin tulee, Klubin oma valoarsenaali tullaan lähes triplaamaan ja skriineistä puolestaan huolehtii Oakenfoldinkin keikalta tuttu VJ aca. Dekoraatiot latex&tero&joanna&janika ja Gaian vanhat. (;
Tapahtuman päättyessä järjestetään ulkona Flamman tulishow.
Aamujatkot @luks0r.ug-mesta (10.12.04. klo 04->) aka. roadtrip2eternity
Yläsauna aka. emmätajuumikstäälkinpitääollaerimusiikki
Aamujatkoilla visuaaleista huolehtii puolestaan videojukkaVJ jammyG.
uikkarit mukaan!
Stay tuned.
Cheers.
housetime is anytime & anytime is housetime :silence:
Onkos tuolla haussia tarjolla?
"My style is no style and no style is my style..."
Onkos tuolla haussia tarjolla?
jossain vaiheessa oli tämmöstä huhua liikeellä..
haussii? no ehk sitäki, mut ykkösen tapaan linjaus o lähinnä perushardtrancedreamtrancepsytrancegoatrance ja tietenkin tp-trance (: ja kaikki toki mitä dj:t niiku diggaa noi sillee soittaa.
häppärit muuten toki ool nait long. (: :)
haussii? no ehk sitäki, mut ykkösen tapaan linjaus o lähinnä perushardtrancedreamtrancepsytrancegoatrance ja tietenkin tp-trance (: ja kaikki toki mitä dj:t niiku diggaa noi sillee soittaa.
Taitaa sitten jäädä allekirjoittaneelta pippalot väliin, trance kun ei oikein innosta. :| Ja eihän tuossa tietysti edes mitään lainappia ollut, josta olisi voinut mitään päätellä. ;)
Taitaa sitten jäädä allekirjoittaneelta pippalot väliin, trance kun ei oikein innosta. :| Ja eihän tuossa tietysti edes mitään lainappia ollut, josta olisi voinut mitään päätellä
Niino, nyt kun on infot päivitetty näkyviin, niin voitaneen todeta, että eiköhä uke ja kimi jotai pikkuse haussimpaaki spinauta, mut se vaatiikin sit jo ennakkolipun tai kutsun omaamista että pääsee ajoissa mestoille nauttiin antimista. (:
02.00-02.30 elfen & wihazu (world wide woOp!) -sekopääspecial-
kuul tämä voi olla mielenkiintoinen ;)
Sait(tte) ylipuhuttua,
m' oon mukana!
edelliset solarit oli kyllä ehkä parhaat viikolla olleet bileet maailman aikoihin..
ensimmäinen erä kutsuista on loppunut, lisää kuitenkin luvassa piakkoin ...
hiphop. ei muutakun kaikki mestoille mäsäyttään. (:
uusi, viimeinen kutsuerä on ulkona nyt.
ennakot a 5 eur puolestaan myynnissä tiistaista eteenpäin swamp musicissa tampereella.
kutsut ainakin virallisilta diilereiltä loppu, ennakkoja yhä saatavilla @ 5 egi/kpl.
perushardtrancedreamtrancepsytrancegoatrance ja tietenkin tp-trance
mua heikottaa :(
kattokaaki sit et siellä kans on niitä pinkeitä kiksutepejä reivaamassa ja mua viihdyttämässä.
ja mä en tykkää mistää karvasista.
perushardtrancedreamtrancepsytrancegoatrance ja tietenkin tp-trance
mua heikottaa :(
kattokaaki sit et siellä kans on niitä pinkeitä kiksutepejä reivaamassa ja mua viihdyttämässä.
ja mä en tykkää mistää karvasista.
Sä voit mosse olla mun henk.koht avustaja kun mulla jalka rikki pää flippi.
Sä voit mosse olla mun henk.koht avustaja kun mulla jalka rikki pää flippi.
kainy. sujautetaan sunki haltuun joku karvaton kiksu-tp viihdyttämään, niin koipi unohtuu.
pitäisi ehkä paikalle eksyä. ennakko olisi myös ehkä kiva
hommata. mut pitääpä sit lähemmin sitä katsastella.
kutsut jatkoille (rajoitettu määrä tm) myynnissä NYT.
hups, tuli muuten soittajiikin lisää, mm. Toffo, Bob Ryynänen, DFG/029, Zzompp (Hki), Indigo (Hki), Auspexx (Com.pact records, Israel), Mineral & Trito, Escher, grace (Hki) ja öö jotain muita! :hah:
late kertoo seuraavaa:
Hamuatko Jatkoille solar illogik 2.0:n jälkeen ku muut menee kotiin nukkuun ja sua ei väsytä?
Teeppä näin, ellet osta tikettiä päätapahtumasta mikä maksaa myöskin sen 4 eur eikä enempää tai vähempää!
- ota kännykkä käteen (semmonen missä on puheaikaa ainakin 4eur)
- naputtelet tekstiviesti jossa lukee näin;
4e VIPLISTA ETUNIMESI SUKUNIMESI
- lähetät ton viestin sitten numeroon 179000
- kyseinen toimenpide pistää sut vippilistalle jatkobileisiin, ja kun ovella sitten kerrot että "HEI, MEITSI ON VIPPI JA MUN NIMI ON..."
niin pääset sisään eikä sun tarttee maksaa enää mitää paikan päällä ku oot ollu highteckki ja maksanu ennakkoon ittes viplistalle!!
EIKS OO SUPER COOOL!!!????
toimikaa :))
....et simmottii!
tässä kiinnostuneille hieman perushehkutusta jatkoista:
bileitä on luvassa kahdessa kerroksessa, paikanpäällä on mm. poreammetta, kylmävesiallasta, pari saunaa ja kaikkee muuta letkeetä mitä ny suinki vois jatkoil tarvia!
areenat on näillä näkymin yläkerran minisauna (jossa soittamassa mm. thomas (headline, jns) ja alakerran poikkitaiteellinen pääkiksuminiareena jolla audiopuolen viihdyttäjinä mm. auspexx israelista ja indigo helsingistä ja visuaalipuolella tampereen melkein oma melkein poika jammyG.
jatkokutsuja on vielä jäljellä ja niitä saa toivottavasti vielä myös päätapahtumasta. asiasta seitsemänteentoista, pyydämmekin jokatapauksessa, että jatkopaikan tarkempaa sijaintia ei spekuloida foorumeilla, että jatkot myös säilyvät yksityistilaisuutena. kiitos