woOp! 3.5v aka. SOLAR.ILLOGIK.2 @klubi.tre+aamujatkot

Back to tapahtumat O

skutta&woOp! pres.

Solar Illogik 2 @klubi.tre (09/12/2004) aka. massiivisten arkipäiväjamittelujen (ja kiksukarvan) paluu

WC-experience aka. klubin wessat

Ovet aukeavat yleisölle klo 22. Tätä ennen, klo 20-22 järjestetään woOp! 3.5v-syndePartyQtzuvierastilaisuus härötarjoamisineen, johon ilmainen pääsy ennakon ja kutsun omaavilla. Vaikka tarjoamiset loppuvat ehkä jo alkuillasta, halpaa bisseä sentään on saatavilla koko illan.

Mitä valoihin ja visuaaleihin tulee, Klubin oma valoarsenaali tullaan lähes triplaamaan ja skriineistä puolestaan huolehtii Oakenfoldinkin keikalta tuttu VJ aca. Dekoraatiot latex&tero&joanna&janika ja Gaian vanhat. (;

Tapahtuman päättyessä järjestetään ulkona Flamman tulishow.

Aamujatkot @luks0r.ug-mesta (10.12.04. klo 04->) aka. roadtrip2eternity

Yläsauna aka. emmätajuumikstäälkinpitääollaerimusiikki

Aamujatkoilla visuaaleista huolehtii puolestaan videojukkaVJ jammyG.

uikkarit mukaan!

Stay tuned.

Cheers.

housetime is anytime & anytime is housetime :silence:

Onkos tuolla haussia tarjolla?

"My style is no style and no style is my style..."

Quote by Paavi2.0
                Onkos tuolla haussia tarjolla?

jossain vaiheessa oli tämmöstä huhua liikeellä..

haussii? no ehk sitäki, mut ykkösen tapaan linjaus o lähinnä perushardtrancedreamtrancepsytrancegoatrance ja tietenkin tp-trance (: ja kaikki toki mitä dj:t niiku diggaa noi sillee soittaa.

häppärit muuten toki ool nait long. (: :)

Quote by pelQri
                haussii? no ehk sitäki, mut ykkösen tapaan linjaus o lähinnä perushardtrancedreamtrancepsytrancegoatrance ja tietenkin tp-trance (: ja kaikki toki mitä dj:t niiku diggaa noi sillee soittaa.

Taitaa sitten jäädä allekirjoittaneelta pippalot väliin, trance kun ei oikein innosta. :| Ja eihän tuossa tietysti edes mitään lainappia ollut, josta olisi voinut mitään päätellä. ;)

Taitaa sitten jäädä allekirjoittaneelta pippalot väliin, trance kun ei oikein innosta. :| Ja eihän tuossa tietysti edes mitään lainappia ollut, josta olisi voinut mitään päätellä

Niino, nyt kun on infot päivitetty näkyviin, niin voitaneen todeta, että eiköhä uke ja kimi jotai pikkuse haussimpaaki spinauta, mut se vaatiikin sit jo ennakkolipun tai kutsun omaamista että pääsee ajoissa mestoille nauttiin antimista. (:

02.00-02.30 elfen & wihazu (world wide woOp!) -sekopääspecial-
                kuul tämä voi olla mielenkiintoinen ;)

Sait(tte) ylipuhuttua,
                m' oon mukana!

edelliset solarit oli kyllä ehkä parhaat viikolla olleet bileet maailman aikoihin..

ensimmäinen erä kutsuista on loppunut, lisää kuitenkin luvassa piakkoin ...

hiphop. ei muutakun kaikki mestoille mäsäyttään. (:

uusi, viimeinen kutsuerä on ulkona nyt.

ennakot a 5 eur puolestaan myynnissä tiistaista eteenpäin swamp musicissa tampereella.

kutsut ainakin virallisilta diilereiltä loppu, ennakkoja yhä saatavilla @ 5 egi/kpl.

Quote by pelQri
                perushardtrancedreamtrancepsytrancegoatrance ja tietenkin tp-trance

mua heikottaa :(
                kattokaaki sit et siellä kans on niitä pinkeitä kiksutepejä reivaamassa ja mua viihdyttämässä.
                ja mä en tykkää mistää karvasista.

Quote by moska
                Quote by pelQri
                perushardtrancedreamtrancepsytrancegoatrance ja tietenkin tp-trance

mua heikottaa :(
                kattokaaki sit et siellä kans on niitä pinkeitä kiksutepejä reivaamassa ja mua viihdyttämässä.
                ja mä en tykkää mistää karvasista.

Sä voit mosse olla mun henk.koht avustaja kun mulla jalka rikki pää flippi.

Quote by JimmyD
                Sä voit mosse olla mun henk.koht avustaja kun mulla jalka rikki pää flippi.

kainy. sujautetaan sunki haltuun joku karvaton kiksu-tp viihdyttämään, niin koipi unohtuu.

pitäisi ehkä paikalle eksyä. ennakko olisi myös ehkä kiva
                hommata. mut pitääpä sit lähemmin sitä katsastella.

kutsut jatkoille (rajoitettu määrä tm) myynnissä NYT.

hups, tuli muuten soittajiikin lisää, mm. Toffo, Bob Ryynänen, DFG/029, Zzompp (Hki), Indigo (Hki), Auspexx (Com.pact records, Israel), Mineral & Trito, Escher, grace (Hki) ja öö jotain muita! :hah:

late kertoo seuraavaa:

Hamuatko Jatkoille solar illogik 2.0:n jälkeen ku muut menee kotiin nukkuun ja sua ei väsytä?
                Teeppä näin, ellet osta tikettiä päätapahtumasta mikä maksaa myöskin sen 4 eur eikä enempää tai vähempää!

- ota kännykkä käteen (semmonen missä on puheaikaa ainakin 4eur)
                - naputtelet tekstiviesti jossa lukee näin;

4e VIPLISTA ETUNIMESI SUKUNIMESI

- lähetät ton viestin sitten numeroon 179000

- kyseinen toimenpide pistää sut vippilistalle jatkobileisiin, ja kun ovella sitten kerrot että "HEI, MEITSI ON VIPPI JA MUN NIMI ON..."

niin pääset sisään eikä sun tarttee maksaa enää mitää paikan päällä ku oot ollu highteckki ja maksanu ennakkoon ittes viplistalle!!
                EIKS OO SUPER COOOL!!!????
                toimikaa :))

....et simmottii!

tässä kiinnostuneille hieman perushehkutusta jatkoista:

bileitä on luvassa kahdessa kerroksessa, paikanpäällä on mm. poreammetta, kylmävesiallasta, pari saunaa ja kaikkee muuta letkeetä mitä ny suinki vois jatkoil tarvia!

areenat on näillä näkymin yläkerran minisauna (jossa soittamassa mm. thomas (headline, jns) ja alakerran poikkitaiteellinen pääkiksuminiareena jolla audiopuolen viihdyttäjinä mm. auspexx israelista ja indigo helsingistä ja visuaalipuolella tampereen melkein oma melkein poika jammyG.

jatkokutsuja on vielä jäljellä ja niitä saa toivottavasti vielä myös päätapahtumasta. asiasta seitsemänteentoista, pyydämmekin jokatapauksessa, että jatkopaikan tarkempaa sijaintia ei spekuloida foorumeilla, että jatkot myös säilyvät yksityistilaisuutena. kiitos

O