M: Lasikuitupöytäkalusto 70-luvulta!

Back to ostaa, myy, lainaa, vaihtaa, etsii O

^ ^ ^ ^ M Y Y D Ä Ä N ^ ^ ^ ^

• Pöytä lasikuitua, tuolit muovia/metallia
  • Pöydän halkaisija n. 120cm
  • Tuoleja 6 kpl
  • Erittäin hyvässä kunnossa
  • Kestävä rakenne
  • Valmistettu Ruotsissa 70-luvulla
  • Tästä pirteän keltainen pöytäkalusto ulko- tai sisäkäyttöön! :)
  • Hinta: 150e

Sijaitsee Jyväskylässä.

Yhteydenotot: happosepi@hotmail.com tai 040-5832617 / Pasi.

Törkeen päheet. Jos ois rahaa/tilaa ni ostaisin :hah:

Tarjoa tota settiä Helsingin Aeroon. Saattaa irrota enemmänkin kuin 150. Itse ostaisin jos olisi rahaa ja tilaa.

Näyttävät hyväkuntoisilta.

:eek: EN OIS IKINÄ USKONU NÄKEVÄNI, MUTTA
mun vanhemmilla on JUST samanlainen pöytä
tuolitkin muuten mutta saman näkösellä ja pyörivällä jalalla kuin pöydässä.
Joo, tosta pitäis irrota enemmänkin rahaa nykyään!

äldsin magee, toi ois niin mun keittiössä...jos mulla olis keittiö :sad:

Quote by root
Tarjoa tota settiä Helsingin Aeroon. Saattaa irrota enemmänkin kuin 150.

Mun ymmärtääkseni Aerossa myydään vain uusia tai uusiotuotannossa olevia design-huonekaluja. Ainakin se mun eteiseen ostama Bertolli-pikkutuoli piti erikseen tilata tehtaalta Italiasta :excellent:

Mutta hienot ovat. Joku käytettyjen tavaroiden kauppias ostaisi nuo varmasti sinulta ja laittaisi hintalappuun vaikka 300e

Quote by Mimako
Quote by root
Tarjoa tota settiä Helsingin Aeroon. Saattaa irrota enemmänkin kuin 150.

Mun ymmärtääkseni Aerossa myydään vain uusia tai uusiotuotannossa olevia design-huonekaluja. Ainakin se mun eteiseen ostama Bertolli-pikkutuoli piti erikseen tilata tehtaalta Italiasta :excellent:

Mutta hienot ovat. Joku käytettyjen tavaroiden kauppias ostaisi nuo varmasti sinulta ja laittaisi hintalappuun vaikka 300e

Oletko käynyt niiden varastolla Pikku-Roballa?

Laitoin tuon huuto.nettiin myyntiin mutta yhtään huutoa ei tullut :( Mistähän kannattaisi lähteä metsästämään ihmisiä ketkä tämän tyyppisiä kalusteita olisivat oikeasti valmiita ostamaan?

Tänkin mestan vois tsekkaa, jos olisivat kiinnostuneita ottamaan myyntiin:

http://www.tomorrowsantique.com/

Quote by happosepi
Laitoin tuon huuto.nettiin myyntiin mutta yhtään huutoa ei tullut :( Mistähän kannattaisi lähteä metsästämään ihmisiä ketkä tämän tyyppisiä kalusteita olisivat oikeasti valmiita ostamaan?

jos mulla tällä hetkellä olis se 150e pistettävänä noihin + välineet lähteä hakemaan noita jyväskylästä niin ostaisin samantien pois :(

Jos mulla olis vain tilaa noille niin tuohon hintaan ostaisin heti pois! Kuntoon nähden nuo on TODELLA edulliset.

O