Renell - Hårt Tekno vol2 (Hard Techno)

Back to miksaukset ja setit O

Uutta settiä siis kaikille jotka sitä kaipaavat !

Sisältää pääasiassa saksaa ja pesukoneita.

----__OFFLINE__----

:roll:

Vol 2 on vain parempi kuin edellinen. 100% heterokovaa mayhem technoa hyvin mixattuna.

Jos jostain voi valittaa niin siitä, että mukaan olisit voinut heittää jotain kikkoja ja biisilistan.

Loistava setti, mutta ykkösosa oli ehkä snadisti parempi...

hyvä setti

Quote by A-E
Vol 2 on vain parempi kuin edellinen. 100% heterokovaa mayhem technoa hyvin mixattuna.

Jos jostain voi valittaa niin siitä, että mukaan olisit voinut heittää jotain kikkoja ja biisilistan.

kiitos !
mukana on kyl 'jotain' kikkoja, tykkään vaan laittaa yleiseen jakoon 'puhtaamman' kuuloisia settejä.

:eek:

Laita uudestaan jakoon jooko? :)

yst. tervisin nimim. pesukone

Quote by JsL
Laita uudestaan jakoon jooko? :)

yst. tervisin nimim. pesukone

kyllä se siellä pitäis pyöriä.

jos ei suora linkki toimi niin kokeile tuon toisen linkin kautta ! ilmoittele jos jotain onkelmia tulee ! =)

:roll:

setti olisi vielä jaossa jos jotakuta kiinnostaa, kommenttiakin saa laittaa jos siltä tuntuu !

keikkakalenteria ja muuta ihmeteltävää löytyy profiilista.

:happyroll:

Joo unohtunu kommentoida. Piti vaan sanoa että täydellinen. :heart:

<offtopic>
Se linkki ei toimi, koska sen pitäis olla tässä muodossa:
http://hege.li/renell/Renell_-_H%e5rt_Tekno_vol2_(Hard_Techno).mp3

eli lyhyesti:

Linkki

oho, en huomannukaan, ettei tänne välttämättä tarvii url-tageja :)
</offtopic>

Uhhuh, kyllä maistu, alku ainaki tonne 20minsaan asti oli loistavaa sit ehkä pikkasen lässähti.
Mut joo pointsit vaa sulle ku soitat tällasta.
Liekö ainoo dj suomes joka soittaa tällast mättö teknoa..
Jatkoa odotelles.. :excellent:

Quote by Coyote

Serious derail mode mut tuntuu et valtaosahan soittelee nykyisin tommosta "schranz"-mättöö..

Quote by erik
Quote by Coyote

Serious derail mode mut tuntuu et valtaosahan soittelee nykyisin tommosta "schranz"-mättöö..

oikeastaan suomessa ei ole kuin kourallinen jotka soittaa rankempaa teknoa. vakavimmin ehkäpä otettakoon mm. Riotbot (ex. Painkiller), Diodi, Liebherr ja minä itse.

:eek:

kas, olinkin missanut tän setin...onneks nostettu ylös.
vakuuttavaa tavaraa kyl!
vika biisi varsinkin aivan loisto. =)

Quote by h.renell
oikeastaan suomessa ei ole kuin kourallinen jotka soittaa rankempaa teknoa. vakavimmin ehkäpä otettakoon Riotbot (ex. Painkiller), Diodi, Liebherr ja minä itse.

Leo Lakeria tuskin kukaan ottaa vakavissaan? :hah:

Quote by Tumpsi
Quote by h.renell
oikeastaan suomessa ei ole kuin kourallinen jotka soittaa rankempaa teknoa. vakavimmin ehkäpä otettakoon mm. Riotbot (ex. Painkiller), Diodi, Liebherr ja minä itse.

Leo Lakeria tuskin kukaan ottaa vakavissaan? :hah:

Mietinki et kukahan tuosta nyt unohtu!! :) voi olla et vieläkin muisti tekee tepposia ja listasta puuttuu joku. no mutta pointti kuitenkin on että rankempaa teknoa soittaa vain kourallinen suomessa, agree? :)

:cool:

Kakkonenkin kuulosta aika hyvältä. Ehkä liikaa distortionia joissain biiseissä mun makuun. :D Toiset taas iskivät paremmin.

Quote by h.renell
agree? :)

I agree :)

O