SUOMALAISIA KAPPALEITA!!!!

Back to musiikki O

Tervehdys kaikille suomalaisille konemusiikin tekijöille!

Olen keräämässä parhaimpia(uusia) suomalaisia trance-kappaleita joita voisin soittaa omassa setissäni Ibizalla Judgement Sundayssa 25.7 elikkä parin viikon päästä. Mikäli sinulla sattuisi olemaan kappale/remix jonka luulet sopivan settiini niin laita infoa minulle. Ilmoitan Club Colorsin sivuilla su.na 18.7 kaikki ne suomalaiset kappaleet mitä 100% varmuudella soitan Ibizalla.

Kappaleiden tulisi kuitenkin olla täysin viimeisteltyjä sekä julkaisemattomia! Myöskin remixsit tunnetuista clubi-hiteistä otan huomioon. Parhaimmat suomalaiset luovutan myöskin suoraan Judge Julesille joten koskaanhan ei tiedä miten juuri sen oman kappaleen kävisi.. vaikka siitä tulisi seuraava "Sandstorm" Kappaleita en luovuta mikäli artisti ei niin halua...

Mielelläni siis soitan vaikka koko settini suomalaista konemusiikkia.. kokonaisuudessaan settini kappaleet sekä raportti bileistä on luettavissa Colorsin sivuilta 31.7.

Laita mailia suoraan minulle: alex@clubcolors.net

aika mukava idea :) tiedä sit miten vinoon porukka tsiigaa, kun yks menee beefalle promottamaan suomisoundia...

Quote by Ezzy
aika mukava idea :) tiedä sit miten vinoon porukka tsiigaa, kun yks menee beefalle promottamaan suomisoundia...


Toisaalta aika moni suomikappale soi ja on soinut Ibizalla.. ja promottaahan noi muutkin oman maansa tuotteita.. ; ) Eli miksi ei suomalaiset DJ.t voisi myös tehdä hieman samaan tapaan eikä vain dissata täältä tulevaa.. ja soittaa vastaavia ulkolaisia.. Toisaalta on mielenkiintoista soittaa hyviä kipaleita mitkä toimii saarella mut jengi ei tunne niitä.. Britti dj.lä kun on kuitenkin kaikilla jo ne samat kesä hitit soimassa..

sheepin biisit vois olla aika rok, jos miekkonen vaan innostuu ajatuksesta :)

Quote by drS
sheepin biisit vois olla aika rok, jos miekkonen vaan innostuu ajatuksesta :)


Jos tunnet miekkosen niin laita hänelle mailia asiasta ja jos kiinnostuu niin pyydä ottamaan yhteyttä.

...sorry..

Tässä vihdoin ja viimein ne kappaleet mitä soitan Ibizalla. Ensiksi täytyy kertoa, että olen yllättynyt siitä kuinka moni maassamme osaa tehdä hyviä kappaleita jotka eivät kalpene ulkomaalaisten rinnalla..

Ylättäen sain soiton Ibizalta. Soitan toisenkin keikan samalla viikonloppulla(la 24 Water party @ Es Paradis Terrenal). Tämä tarkoittaa sitä, että voin ottaa settiini useamman suomalaisen kappaleen kuin olisin alun perin pystynyt.

Modulation-SKY,Alex Kunnari-Tbc, K & K project.-Jendai,Tbc-Yogatech,DJ D.N.A-The Light,K-System-Guardian Angel(Cosmicman dub mix),K-System-Tbc,Cosmicman-Krystal Dreams,Tbc-Flute(Orkidea mix),Orkidea vs Super8-tbc,Arctic Mystery-Left behin,Arctic Mystery-In the earth,Jussi Polet-Skyline,JussiS vs Miika Leinonen-Essence,a98-May Day Dream,Teppo-tbc,Event Horizon-Mirag,Juuti-Syna,Miika Leinonen-Autumn Flash

Muutama kappale tulee vielä lisää kunhan ne saan tänään tai huomenna.. ; )

`hieman sekaisempi lista ois vielä pop ja onko sulla kaikkien artistien lupa editoida biisejä? nimet ois myös hyvä saada oikein.

ihan mielenkiinosta myös, mainostatko ibizalla ko. biisejä omina editteinäsi?

..

Quote by alex
Ilmoitin asian vain ettei tule ihmetystä et kuinka nyt olikin biittiä alussa tai miksi breikki ei kestanytkään niin pitkään.


Missä moista ihmetystä tulisi, jos soitat noita vain ibizalla? niin, onhan se tietysti hauskaa, jos koko setti koostuu cd-r:stä :)

Tuo vaan särähti silmään tuo alex kunnari edit tuolla lopussa...siksi nostin kissan pöydälle.

soitatsä junkkaa ?

Quote by alex
Tässä vihdoin ja viimein ne kappaleet mitä soitan Ibizalla. Ensiksi täytyy kertoa, että olen yllättynyt siitä kuinka moni maassamme osaa tehdä hyviä kappaleita jotka eivät kalpene ulkomaalaisten rinnalla..


Tekijöitä löytyy, kun tällaisia tilaisuuksia avautuu!
Olis mahtava kuulla toi sun setti, saiskohan sitä myöhemmin jostain..?

Quote by alex

Juuti-Syna


Eli siis
Syna : Close Your Eyes :)

Pistäppä Ibiza polvilleen!

suomilippu korkeelle jne. ja mikäettei kyllähän tätä saunatrancea kehtaa vähän kauempanakin soitella vaikka itse sauna olisikin vähän vieras käsite.. :D Hyvältä näyttää biisilista!

Quote by DeaconX

Quote by alex

Juuti-Syna

Eli siis
Syna : Close Your Eyes :)


.. ja kiva että tämäkin biisi pääsee mukaan, vieläkun oikealla nimellä! ;)

ktos..

Quote by alex
Modulation-SKY,Alex Kunnari-Tbc, K & K project.-Jendai,Tbc-Yogatech,DJ D.N.A-The Light,K-System-Guardian Angel(Cosmicman dub mix),K-System-Tbc,Cosmicman-Krystal Dreams,Tbc-Flute(Orkidea mix),Orkidea vs Super8-tbc,Arctic Mystery-Left behin,Arctic Mystery-In the earth,Jussi Polet-Skyline,JussiS vs Miika Leinonen-Essence,a98-May Day Dream,Teppo-tbc,Event Horizon-Mirag,Juuti-Syna,Miika Leinonen-Autumn Flash


Tuosta viimeisestä, se on "George Hales Vs Miikka Leinonen - Autumn Flash", eli miksaus mun ja georgen biiseistä, ihan vain mainitakseni etten varasta koko kunniaa itselleni :)

O