Pari vanhaa mättötekelettä [techno]
Parin vuoden takaisia länkytyksiä, jotka ei kuitenkaan päädy ikinä mihkään, ni menköö sit tänne...
Harrison Fnord - Slack Action
Harrison Fnord - Electric Engine
Aika tunkkasia, mut olkoon :) ...
hollanti ja banging techno tästä tulee mieleen. En ole erityisesti mätön ystävä mutta kyllä tämmöstä vois hyvinki jossain teknopartyissa jorata. :)
Joo, hitusen on tunkkasta.. mut kyllä näissä on Harrison Fnord saundi tunnistettavissa.
Electric Engine potkii kuitenkin ihan mukavasti ja on sellasta vänkää rummuttelua pitkin raidan, ehkä vähän tasapaksuks jää loppupeleissä. Parempaakin Fnordia on toki kuultu vähän samoilla ideoilla, jotka on kantanu pitemmälle. Ehkä eniten se Daven labyrinth-looppiin perustuva "remix"-raita tulee mieleen.
pisteyttämällä: 3/5
Slack Actionin oon kuullu joskus aijemminkin ja mulle tulee mieleen et jos esim. Marco Carolaa höystäis Harrison Fnordilla. Poljento on hyvä ja rakenne on vakuuttava. Fiilis tässä on 100% teknoa, eli hitusen ahdistava mut kuitenkin tosi rullaava.
pisteyttämällä 3,5/5
asiallista menoa.
"slack action" toimi mulle paremin..
tuttua ja takuuvarmaa, jotenkin slack actionista tulee mieleen
carolan locomotive steam ep, vaikka aivan toisenlaista tavaraa
onkin. hillitön höyrymeno päällä jatkuvalla syötöllä!
Ei nää nyt huonoja ollut. Takuu varmaa soundia sulta, mitä kyllä mielelläni kuuntelen vaikka kuinka monta kertaa.
joo helvetin hyvää saundia, kuten yleensä.
se hittikoukku puuttui ;)
heh kyl re-kuuntelu parin vuoden viiveellä kultaa soundeja. muistelinkin näitä ulinoita&natinoita :)
heh kyl re-kuuntelu parin vuoden viiveellä kultaa soundeja. muistelinkin näitä ulinoita&natinoita :)
mine ny hoono soomekieli... eli kuulostaa paskemmalta, vai paremmalta ku muistit? :)
kiitos jengille palautteest!
mine ny hoono soomekieli... eli kuulostaa paskemmalta, vai paremmalta ku muistit? :)
finglishillä kielimuurin yli: now and then these tracks fists ass very many
jotain sopivaa särötyshärötystä kenties olisi vailla, mutsiis jatka ihmeessä samoilla linjoilla :)