Harrison Fnord - Johnstons Organ [detroittia?]

Back to biisit ja remixit O

kyl toimii...

assosiaatiota:
alexander kowalski
marco carolan kysymys 1
transe ennen -94

tollaset tuli mieleen kun kuuntelin vaikka toisaalta mitä väliä...
ostaisin jos törmäisin kaupassa
:happyroll:

tulee mieleen jotku choke lafkan jutut ja muut sellaset,tykkään kyllä tälläsestä vähä maalailevasta jumittelusta. tää on sitä transea sanan varsinaisessa merkityksessä. aluksi kuulosti mitäänsanomattomalta vähä tää mutta aukeni sitte pikkuhiljaa.
mutta jos jussi kuulee tässä aril brikhaa nii korvalääkäri tms vois olla paikallaan :)

jos vertaa counting numbers-ep:n matskuun niin ei toiminut läheskään niin hyvin, ei vaan oikein auennut.
mun mielestä lähempänä tech/progea kuin detroittii..

Quote by Lauri Leino
jos vertaa counting numbers-ep:n matskuun niin ei toiminut läheskään niin hyvin, ei vaan oikein auennut.
mun mielestä lähempänä tech/progea kuin detroittii..


Joo, voi olla että tuo genremääritys nyt ei oikein pitä paikkaansa. Counting Numberssissa oli vähän eri tyyli hakusessa kun tässä, jonka piti alunperin olla kimppaproduktio Delicioundin kanssa, mistä syystä käytössä on osa herran sampleista. Peetulta on joo kans parit soundit, ja ne taas jääneenä siitä, että soitettiin ko. raidasta live-vedätys vaasan virtual factory 8 bileissä. näit soundeja on se panoroiva pilinä minkä alussa kuulee. sen lisäks stringisoundi on peetun microkorgista.

Piti ladata hehkutuksen vuoksi ja vaikka en itse tämän tyylistä yleensä jaksa kuunnella niin silti hyvänkuuloista. Tosi diippi tunnelma, jää kivasti tilaa mielikuvitukselle. Vaikkei mitään mullistavia elementtejä olekkaan käytetty, niin silti nekin elää ihan kivasti. Ja hyvin tietysti tuotettu koko paketti.

Arvosanana: 8/10 mut jos enempi kuuntelisin tällaista niin olis varmaan kovempi.

O