Onko eikö??

Back to yleinen keskustelu O

tässä mietin vaan hirveessä darrassa,että ollaanko me klubittajat ihan samanlaisia kuin muut tallaajat täällä maan päällä...musta tuntuu että ei,että meillä on jotain kuitenkin mitä muilla ei ole.Mutta mitä se sitten on?sitä teiltä tässä kysyn,itseni mielestä se on jotain todella kaunista ja ihanaa.


Peace and out.*ökkö*

Meillä on toisemme*sydän*

damn right,toi oli osuva*sydän*

Phobos:[q]tässä mietin vaan hirveessä darrassa,että ollaanko me klubittajat ihan samanlaisia kuin muut tallaajat täällä maan päällä...musta tuntuu että ei,että meillä on jotain kuitenkin mitä muilla ei ole.Mutta mitä se sitten on?sitä teiltä tässä kysyn,itseni mielestä se on jotain todella kaunista ja ihanaa.[/q]

kaikki samanlaisia vaan niin erilaisia

Phobos:[q]damn right,toi oli osuva*sydän*[/q]
nii oliki.. mä oon aina ajatellu olevani jotenki erilainen, täysin-anti-massanmukana-mönkijä ^_^ mut sen takii mun kamut must kai tykkääki pörr *meneeminnemieliietc*

Big happy fuckin' family.

Sit vielku muistas mistä leffast toi quote o :P

Syder:[q]Big happy fuckin' family.
[/q]

toi on kyllä mennyttä aikaa

yana4000:[q]Syder:Big happy fuckin' family.


toi on kyllä mennyttä aikaa *suru*[/q]

Totta: we ain't fucking happily as we used to.

Attitudee ja ja fiilistä !!!!!!!!!*pahis*
Sitä ei ihan joka jannulta löyry...*ökkö*

En tiedä mitä se on, mutta se on vaan

Roger Roger:[q]En tiedä mitä se on, mutta se on vaan[/q]
Se on *plur*.

Panfobia:[q]
Se on *plur*.[/q]

Sitä se varmaan on

Hmm.. onhan jokainen ihminen maailmassa erilainen, mutta itse en koe olevani mitenkään..no, vaikea muotoilla järkevästi. Tai siis että ei mun mielestä "bilettäjät" poikkea sinäänsä muista, muuta kuin siksi että bilettävät. Ja kai sama pätee muihinkin harrastuksiin/elämäntapoihin.. minun mielipiteeni vain.

peace - love - unity - respect

Merkitsevätkö noi oikeesti jotain teille, vai onko se vain sanahelinää?

Se on se ylpeys siitä, että me ollaan paljon parempia kuin kaikki muut *plur**plur**plur*

Panfobia:[q]peace - love - unity - respect

Merkitsevätkö noi oikeesti jotain teille, vai onko se vain sanahelinää?[/q]

PLUR...peace loce untiy & respect....
*plur*kyllä merkitsee*piis*

kaikki me kuitenkin ollaan erilaisia. Tuskin täällä kukaan on täysin niin kuin minä tai joku muu. Jos on niin käsi pystyyn.
Tahdon kaksoisolennon!

tää kaksoisolento-juttu on muaki kiinnostanu. oon kyl nähny yhen joka oli aika samannäkönen ku mä, muttei kuitenkaan ihan. olis siis kiva törmätä johonkin täysin samannäköseen, se toisaalt vois kyllä olla vähän pelottavaakin...
sit mä mietin myös, et tunnistaisinko mä välttämättä mun kaksoisolentoa...
hmm..

tiipi:[q]tää kaksoisolento-juttu on muaki kiinnostanu. oon kyl nähny yhen joka oli aika samannäkönen ku mä, muttei kuitenkaan ihan. olis siis kiva törmätä johonkin täysin samannäköseen, se toisaalt vois kyllä olla vähän pelottavaakin...
sit mä mietin myös, et tunnistaisinko mä välttämättä mun kaksoisolentoa...
hmm..[/q]

Mäkin oon joskus kaupungilla hetkellisesti ajatellut, että "Hei!tuollahan menen minä!" kun joku on vaikuttanut niin saman näköiseltä.. Mutta totta on, ettei mahdollista kaksoisolentoaan välttämättä tunnistaisi, koska eihän sitä itseään nää, paitsi peilistä tai valokuvista.. mutta luultavasti sitä kuitenkin on oikeasti vähän eri näköinen.. tai siis näyttää erilaiselta kun liikkuu ja puhuu ja ilmeilee ym.. (tää on nyt kyllä ihan alkuperäisen aiheen vierestä..sori =)

PLUR on ehdottomasti elämäntapa, ei vaan 4 hassua kirjainta... Se yhdistää... Bileet ja se yhteys!!!!!! antaa helvetisti energiaa sekä bileisiin että elämään muuten!!!

O