.
rip in bittitaivas
Jes! Pitkän hiljaiselon jälkeen dj crash räjäyttää pankin! Tätä on odotettu niinkuin Nightwishin uutta albumia. Mitä tähän voi sanoa, miksaus on millin tarkkaa työskentelyä, kuin duunari teräsvalimolla. Selektio potkii persettä enemmän kuin raivotautinen muuli. Huhhuh, dj crash on on todellakin lunastanut paikkansa suomen teknoskenessä, tämä viimeistään todistaa sen.
Jes! Pitkän hiljaiselon jälkeen dj crash räjäyttää pankin! Tätä on odotettu niinkuin Nightwishin uutta albumia. Mitä tähän voi sanoa, miksaus on millin tarkkaa työskentelyä, kuin duunari teräsvalimolla. Selektio potkii persettä enemmän kuin raivotautinen muuli. Huhhuh, dj crash on on todellakin lunastanut paikkansa suomen teknoskenessä, tämä viimeistään todistaa sen.
:hah:
tiukka traklisti, pitää kuunnella.
no voi sun satans!
Kova ku sanonko mikä.
Toi miksaus on kans jotenkin infernaalisen timmi.
pääsin kuuntelussa vasta alkupään riku-klassikkoon ja äässi sheikkaa jo nyt :hearts: kovinta!
todella tiukkaa tavaraa...ja asenteella soitettu :eek: vaikea lähteä erittelemään huippuhetkiä kun kaikki biisit on äärimmäistä laatua..jos oikein alkaa kaivelemaan niin chase ei IMO kuulunut joukkoon ja olis ehkä voinut jättää pois. parhaita miksejä aikoihin :happyroll:
Ompas harvinaisen kova traklisti! Lataukseen lähti, kommenttia myöhemmin.
dj crash loistaa taas!
huh tää oli hienoa. loistavaa miksausta ja hyviä biisejä!
me likes.
oon ton tracklistin fani. lataukseen kyllä menee. jee :hah:
JEEAHH!!!
:heart: :heart: :heart: :heart:
Ei pysty antaa viisampaa palautetta. Kiitos!
lisäsin .cue -tiedoston, jos joku tarvitsee.
Jesjesjoo! Varsin rokkaava setti. Tiukkaa miksausta ja hyvä biisiselektio.
Thumbs up! :)
Kovaa menoa oli ja mukaan oli saatu mukavasti vaihteluakin. Miksaus meni myös ihan kivasti kohdalleen. Eli kuvalla sanoen:
Tää on soinut mulla koko päivän. Aivan julmetun hyvää kamaa.
olen sanaton. dj crash muutti minunkin elämäni.
huh huh!
kyllä dj crashilta taas semmosta settiä et oksat pois. nyt keikkaa tälle miehelle!
ui prkl mikä selektio! Ei tartte kauaa miettiä että lataisko... Kyllä lähtee!
Ihan jees miksaus oli joo
kohokohta:
LFO - Mummy, I've Had An Accident
huh huh!
kyllä dj crashilta taas semmosta settiä et oksat pois. nyt keikkaa tälle miehelle!
Niin Kyllä! Jos ei tommosella selektiolla tipu keikkaa niin huhhuh! :roll: