DJ:t/livet huomio! Esiintyjäksi Entropyn bileisiin?
Elektronisen musiikkikulttuurin yhdistys ENTROPY pyrkii suosimaan tapahtumiensa esiintyjien valinnassa yhtä lailla vanhoja konkareita kuin uusiakin, lupaavia kykyjä eri musagenreistä.
Entropy vastaanottaa mielellään DJ-miksauksia ja näytteitä omasta tehdystä musiikista. Juurikin Entropyn bileistä on moni aloitteleva artisti noussut yleiseen tietoisuuteen.
Ohjeet miksauksen / demon lähettämiseen:
1) Polta tuotoksesi CD-levylle.
2) Kirjoita tussilla levyn pintaan yhteystietosi (email/puh) ja muut tarpeelliseksi katsomasi tiedot (esim. DJ-nimi).
3) Postita CD osoitteella: ENTROPY, JMT 3 A 1, 02150 ESPOO
Kaikki lähetetyt äänitteet kuunnellaan ja yhteyttä otetaan, mikäli esiintymismahdollisuuksia on tarjolla. Lähettäminen kannattaa, mutta valitettavasti kaikille ei voida taata vastausta/keikkaa.
Onko teiltä yksi tällainen kadoksissa?
Se on jotenkin siirtynyt lappeen Rannan kerhotiloihin?
Nini että jos se on vääryydellä kadonnu, ni voitas vaikka palauttaa..
:hah: Pitäkää hyvänänne & hyvää huolta...
:hah: Pitäkää hyvänänne & hyvää huolta...
Siellä se seinällä killii :)
Tulkaa visiitille joskus katsomaan :)
Enemmän mua mietityttää mistä tuo Neuvostoliiton lippu on tuonne ilmestynyt. :panic: :)
Enemmän mua mietityttää mistä tuo Neuvostoliiton lippu on tuonne ilmestynyt. :panic: :)
Mua taas kiinnostaa nyt enemmän se, yrittääkö joku neropatti täältä lpr:sta viestittää jotakin yhdistämällä noi kaks merkkiä... taidetaan vaihtaa toiselle noista seinää..
Mua kyllä kiinnostaa, ei tarvi edes kahdesti miettiä lähetänkö teille miksausta vai en.
Maksat vain muutaman ruplan (Lappeenrannan valuuttayksikkö) jollekin ilmiantajalle, niin eiköhän tekijä selviä.Enemmän mua mietityttää mistä tuo Neuvostoliiton lippu on tuonne ilmestynyt. :panic: :)
Mua taas kiinnostaa nyt enemmän se, yrittääkö joku neropatti täältä lpr:sta viestittää jotakin yhdistämällä noi kaks merkkiä... taidetaan vaihtaa toiselle noista seinää..
Sinne tuli yksi tape :)
Pistin myös levyn postiin. Kehtaako kysyä, että onko tullut paljonkin yhteydenottoja?
Kuulemma "jokunen kymmen" :D (kertaa kolme)..