Digweed Tukholmassa

Back to muu maailma O

Ei huono vaihtoehto vapunvietolle.
http://www.mondaybar.com/

Heja Sverige! Kuka lähtee messiin pyhiinvaellukselle? :excellent:

Täytyy melkein lähteä. :)

ei saatana, ei kyl kykene :D
edellisestä reissusta jäi traumoja.

ei perkele ei diggerzii voi missaa... hyttii/hotlaa/lentoo kasaan sit vaan.

Quote by Laite

edellisestä reissusta jäi traumoja.

Sasha & Zabiela reissu oli kyllä aika HC, tään vois ottaa rauhallisemmin.

Mut siis joo ilmoitin jo vaimokkeelle että ellei se sido mua tuoliin niin olen tuolla, sittenkin ehkä tuolin kanssa. :D

Mä oon jo tuolla! :hah:

Quote by Tapi T
Heja Sverige! Kuka lähtee messiin pyhiinvaellukselle? :excellent:

count me in :)

No todellakin! Voisi kyl lähteä! :excellent:

o/

Todellakin!! Päivämäärä merkattu jo muistiin. Tukholma, here I come :)

Joo, täytyy kyllä laittaa vakavaan harkintaan.. Toivottavasti niillä ei ole mitään limittiä suomalaisten määrälle.. :D

Ois ehkä paikallaan suunnitella tonne joku kimppareissu, eiks jeh?

Mun mielestä järkevin idea olis käyttää jotain halpalentoyhtiötä, jolla lennot edes takaisin. Laivoilla menee aivan tolkuttomasti rahaa, enkä mä oikein muutenkaan välitä noista risteilyistä.

Quote by Tapi T
Ois ehkä paikallaan suunnitella tonne joku kimppareissu, eiks jeh?

Mun mielestä järkevin idea olis käyttää jotain halpalentoyhtiötä, jolla lennot edes takaisin. Laivoilla menee aivan tolkuttomasti rahaa, enkä mä oikein muutenkaan välitä noista risteilyistä.

Tästä olikin puhetta hieman lauantaina Turussa,
mutta muistini pätkii hieman, joten ehkä Homegrove tai joku
osaa kertoa enemmän sotasuunnitelmasta :)

Laiva on aina ollut iso osa Monday Barin kemuista, lentäminen on nössöille. :happyroll:

blue1 lentää tampere-arlanda väliä about 100e / henkilö hintaan.. joten kuulostaa ihan kohtuulliselta.

noissa laivamatkoissa on aina se riski että sen seurauksena menee itse bileet kokonaan ohi :D

Finnairilla Helsinki-Arlanda-Helsinki 103e. Mitäs näitä muita halpisfirmoja lentää Helsingista Tukholmaan?

Mulle oikeastaan käy mikä tahansa kulkuväline,
kunhan vain pääsee perille :)
Laivalla matkustaessa toki on tietty tunnelmansa,
mutta jos pääsee edullisesti lentäen on se tietysti
nopeampaa ja miellyttävämpää.

Mieki voisin ehkä olla tulossa. :)

Quote by Tapi T

No eihän nuo lennotkaan ilmaisia ole, vaikka halpisfirmoja käyttäis. Laivoilla vaan tuppaa aina budjetti hiukkasen ylittymään...

Tosin, ainakin minun mielestäni musiikki kuulostaa parhaalta armottoman dokausillan jälkeen, niin laivalla varmaan toi puoli hoituisi edellisiltana "riittävän" hyvin.. :D

Laivalla kun mennään kuitenkin päivällä molempiin suuntiin niin ei se ihan mahdottomaksi mene se dokaaminen... ;)

Jos minäkin olen kyennyt hillitsemään itseni niin miksikäs te ette. :D

O