Agroseksuaalisuus

Back to yleinen keskustelu O

Agroseksuaalisuus

2000-luvun alkupuolella lanseerattu termi jolla viitataan tietynlaista elämäntapaa viettäviin mieshenkilöihin. Elämäntapaan kuuluu olennaisena osana omasta hygieniastaan välittämättömyys, totaalinen ignoranssi kaikkea estetiikkaa kohtaan, sivistyksestä ja kirjatiedosta piittaamattomuus, ksenofobia, 1980-luvun hius- ja vaatemuodin ihannointi sekä sairaalloinen mieltymys kovaäänisiä, mekaanisia laitteita kohtaan. Agroseksuaalisuutta on esiintynyt läpi aikojen mutta vasta nyt sitä on alettu tutkimaan laajemmalti sekä sisäistetty sen olevan oma, erillinen alakulttuurinsa jota esiintyy ympäri maailman, joskin se on yleistä lähinnä tietyillä Skandinavian alueilla sekä Amerikan Yhdysvalloissa.

(c) Funkatronik 2004

Ilmoittaudun lahkoon kuuluvaksi!

Quote by Tapi T
Ilmoittaudun lahkoon kuuluvaksi!


Hei kiva!

Mulla olisi muuten myytävänä tälläistä Eau de Tractor-partavettä, suunniteltu nimenomaan agroseksuaalien käyttöön.

Muista myös kirjani nimeltä "Yhteiskunta ja agroseksuaalisuus" sekä kolmen VHS-nauhan kokoelma "Agroseksuaalisuus käytännön elämäntilanteissa"

Mä oisin liittyny apaattisten kerhoo, mut emmä sit jaksanu.

musta piti tulla tällanen, mut meninkin sit lukioon.

Quote by Funkatronik
Mulla olisi muuten myytävänä tälläistä Eau de Tractor-partavettä, suunniteltu nimenomaan agroseksuaalien käyttöön.


kelpaako jos käyttää sitä harley-davidson ketjurasvaa?

siistii, taas yks lokero ihmisille \o/

Quote by Ana / Shiner
siistii, taas yks lokero ihmisille \o/


Mitä enemmän lokeroita, sitä parempi yhteiskunta. Kait. Ehkä. Tai no.

Tämä on melkein yhtä huvittava käsite kuin metroseksuaalisuus.

Quote by Mrrshan
Tämä on melkein yhtä huvittava käsite kuin metroseksuaalisuus.


Tai sit retroseksuaalisuus; ennen panetti.

Quote by Ana / Shiner
Quote by Mrrshan
Tämä on melkein yhtä huvittava käsite kuin metroseksuaalisuus.


Tai sit retroseksuaalisuus; ennen panetti.


Ma oon tempusseksuaali. Eli aika seksuaali. :D

Agraariseksuaalisuus

Metroseksuaalisuus liittyy metropoleihin, joten agraariseksuaalisuus on väkisinkin maaseudun ja viljelyskulttuurin juttu. Tätä en tarkemmin lähde määrittelemään :) Kun nyt näitä termejä ryhdyttiin lanseeraamaan...

Agroseksuaalisuus on paljon mediaseksikkäämpi ja myyvempi termi mielestäni. Pitää ajatella globaaleja markkinoita ja sen sellaista.

mites sit pedroseksuaalisuus? Jos vaan Hietanen kelpaa?

No siis tuo seksuaalisuus-sana metro/agroseksuaalisuudessa viittaa sukupuoleen, ei seksiin. Pedroseksuaalinen olisi kenties jonkinlainen androgyyni olento joka lisääntyy pukeutumalla eläimeksi.

Quote by Funkatronik
No siis tuo seksuaalisuus-sana metro/agroseksuaalisuudessa viittaa sukupuoleen, ei seksiin. Pedroseksuaalinen olisi kenties jonkinlainen androgyyni olento joka lisääntyy pukeutumalla eläimeksi.


Tai räpläämällä hanuria.

O