Off-topic jatkot
Eikö kaikkien tavisten pitäisi olla täällä tasavertaisia? Vai aletaanko käyttäjät luokittelemaan yli- ja ali-ihmisiin? Hienoja ehdotuksia Juha "Natsi" Vilkamo.
Beep! Godwinin laki toteutui. J.Cage hävisi jo väittelyn ja menetti kasvonsa, mitä sitä enää jankuttamaan?
pakkohan serotonotilla on olla huumorintajua, kun se kuuntelee psykee.
Ei se, vaan se missä sulla on huumorintaju valahtanu housuihin. Onneks sitä hajuu ei saa tallennettuu, mut ilme on hieno.Mistä sä oot sen kuvan saanu. Kaveri lupas et se ei pistä sitä levitykseen. Onks se se mis mul on se huumorintajulaatikko.
Munkin faijalta oon joskus vieny huumorintajuu ja laittanu vettä tilalle. Mut ilmeisesti se oli päässy kokonaan loppuu se huumorintaju ku kerran se oli laittanu sen huumorintajun pakkasee ja se oli jäätyny, niin se huomas, ettei siellä ole enää huumorintajua jäljellä.Pakko kyl myöntää et ei mulla oo huumorintajua itelläni, mut faijalla sitä on ja vienki aina sen huumorintajusta ja pistän vettä vähä tilalle.
Ideanahan tässä on se että nyt periaatteessa yksi ajoissa liikkeellä oleva lipunostaja jäi ilman normaalihintaista lippua, sillä ystävämme Duango oli ostanut sen omiin rahantienaamistarkoituksiinsa.
Hei Quu!
Satutkos tietämään, että Kraftwerkiin sai lippuja vielä viime viikollakin? Näin nopeasti järkeiltynä mainitsemallasi "mattimyöhäisellä" on ollut aikaa lippujen ostamiseen 11.11 klo 9 lähtien suhteellisen monta päivää (tarkemmin pari-kolme kuukautta). On se nyt kumma juttu, jos ei siinä ajassa saa asiaansa hoidettua.
Muutenkin, alkuperäiset liputhan myytiin ihan parissa tunnissa loppuun. Oman lippuni sain hommattua ihan ensimmäisten joukossa Lippupalvelu.fi:n kautta sähköisesti. Tapahtumasta on myös tiedotettu, joten en nyt oikein osaa järkeillä mitä moralisoitavaa tuossa vielä on?
Ensinnäkin oli ihan fiksua (ja monelle pelastus), että lippujen määrää lisättiin kysynnän johdosta. Toiseksi itseä ainakin hieman suoraan sanoen vitutti, kun tieto lisälipuista tuli (ahneet paskiaiset - viittaus tapahtumanjärjestäjään).
Terveisin,
Ville/Crash
Hei Quu!
Tiedän että lippuja on ollut kauan jo myynnissä, ja sinäänsä tuolla nimenomaisella tapauksella ei ole oikeastaan mitään vaikutusta muiden lipunsaantiin.
Asia miksi tuossa niuhotinkin (myönnän että vähän turhan herkästi) on vain se periaate.
Its just not c00l \,,/ O_o \,,/
kun asiaa vähän miettii, todellinen häviäjäosapuoli tossa lipunmyynnissä ei ole se joka maksaa 70e lipusta, eikä se taistelija joka on jäänyt ilman lippua, vaan lipun myyjä (durango), joka on myynyt itsensä varsin halvalla, 70e - 38e = 32e
Itseään ei voi myydä. - Kun alat keskustelemaan hinnasta, olet jo menettänyt sen.on myynyt itsensä varsin halvalla
Itseään ei voi myydä. - Kun alat keskustelemaan hinnasta, olet jo menettänyt sen.
Totta, hyvä tarkennus.
Satutkos tietämään, että Kraftwerkiin sai lippuja vielä viime viikollakin? Näin nopeasti järkeiltynä mainitsemallasi "mattimyöhäisellä" on ollut aikaa lippujen ostamiseen 11.11 klo 9 lähtien suhteellisen monta päivää (tarkemmin pari-kolme kuukautta). On se nyt kumma juttu, jos ei siinä ajassa saa asiaansa hoidettua.
tottahan toki, mutta se on se asenne mikä vituttaa.
Ja työntäkää nyt hanuriin ne viittaukset moderaattoreihin. Jos katsotte hieman postausten lukumäärää niin kaikilla uusilla moderaattoreilla (minä, Quu, Tapi T) tuo postausvilkkaus on ollut aivan omaa luokkaansa jo ennen tämän statuksen saamista. Ei moderaattoristatus tehnyt meistä mitään FM:n orjia, jotka eivät osaa ajatella tai joiden mielipiteet olisivat jotenkin parempia tai oikeampia. Samaa paskaa me täällä edelleen jauhamme ja jos joku luulee meidän käyttävän moderaattoristatusta jonain munanjatkeena, niin se on ko. henkilön ihan oma ja henkilökohtainen häpeä.
Ja työntäkää nyt hanuriin ne viittaukset moderaattoreihin...
Vaikka itse en moderaattoristatukseen puuttunut, niin luulen ja vahvasti uskon, että tästä huomauttaneet henkilöt pikemminkin tarkoittivat moderaattoriin viittaamisella tuota kärkevän (tosin jo myönnetyn ja anteeksipyydetyn, siis kaikki ok) off-topic mielipiteen esittämistä buy&sell -alueen alla. Sitten soppa olikin jo valmis ja lipun myynnistä muodostui sivuseikka.
Mutta tuota varmaankin viittauksella tarkoitettiin...
Vaikka itse en moderaattoristatukseen puuttunut, niin luulen ja vahvasti uskon, että tästä huomauttaneet henkilöt pikemminkin tarkoittivat moderaattoriin viittaamisella tuota kärkevän (tosin jo myönnetyn ja anteeksipyydetyn, siis kaikki ok) off-topic mielipiteen esittämistä buy&sell -alueen alla. Sitten soppa olikin jo valmis ja lipun myynnistä muodostui sivuseikka.
Mutta tuota varmaankin viittauksella tarkoitettiin...
Aivan, mutta vaikka moderaattorien toimintaan pitääkin kiinnittää hieman enemän huomioita kuin tavallisen käyttäjän toimintaan (siis tavallisen käyttäjän näkökannalta), ei kaikkia moderaattorien postauksia voida leimata moderaattoristatuksen vuoksi pelkäksi paskaksi. Se asia pitää osata lukea siitä postauksesta riippumatta sen kirjoittajasta.
Aivan, mutta vaikka moderaattorien toimintaan pitääkin kiinnittää hieman enemän huomioita kuin tavallisen käyttäjän toimintaan (siis tavallisen käyttäjän näkökannalta), ei kaikkia moderaattorien postauksia voida leimata moderaattoristatuksen vuoksi pelkäksi paskaksi. Se asia pitää osata lukea siitä postauksesta riippumatta sen kirjoittajasta.
Te moderaattorit olette rinnastettavissa oikean elämän poliiseihin, jotka ovat tunnetusti natseja kaikki. Voihan ne siistiä toimintaansa, ja selitellä, mutta ei se auta, natseja ovat silti. Koska aina on tilanteita, etteivät kaikki niistä ole kaikille ihmisille kilttejä, on ainoa jäljellejäävä johtopäätös se, että kaikki poliisit pamputtavat ja ovat tuhmia. Eli te, arvon platinumkonstaapelit, olette kurjia sielunne myyneitä väkivaltakoneiston edustajia, joita tulee kivittää kohdattaessa, sillä te olette tämän foorumin käyttäjiä vastaan (ja natseja). :)
(laitetaan varmuuden vuoksi vielä toinen: :))
Te moderaattorit olette rinnastettavissa oikean elämän poliiseihin, jotka ovat tunnetusti natseja kaikki. Voihan ne siistiä toimintaansa, ja selitellä, mutta ei se auta, natseja ovat silti. Koska aina on tilanteita, etteivät kaikki niistä ole kaikille ihmisille kilttejä, on ainoa jäljellejäävä johtopäätös se, että kaikki poliisit pamputtavat ja ovat tuhmia. Eli te, arvon platinumkonstaapelit, olette kurjia sielunne myyneitä väkivaltakoneiston edustajia, joita tulee kivittää kohdattaessa, sillä te olette tämän foorumin käyttäjiä vastaan (ja natseja). :)
(laitetaan varmuuden vuoksi vielä toinen: :))
:D :D :D
Mä en kyl tajuu sitä goatsehuumorin levinneisyyttä.
Tuota. Mun täytyy tunnustaa olevani niin ulkona näistä hittilinkkien ihmeellisistä kuvioista, että en tiedä mikä toi goatse on. Okei, olen kyllä ihan ton ascii-grafiikan perusteella päätellyt aihealueen, mutta alkuperäistä lähdettä en ole nähnyt.
Minneköhän se "pikantisti ikääntyneet urlit" on kadonnut? Sinne voisi kerätä näitä kestosuosikkeja, niin muutkin ulkonaolevat voisivat päivittää tietämyksensä aukot.
Mä en kyl tajuu sitä goatsehuumorin levinneisyyttä.
...niin muutkin ulkonaolevat voisivat päivittää tietämyksensä aukot.
Sulla onkin melkonen
aukko päivitettävänä.
Varvana: Sä itte kerjäsit!
Kiitsa. :heart:
Huomasin että en näemmä olekaan niin pihalla näistä kuvioista, kun muistan että noita kuvia on joskus pyörinyt netissä. :rolleyes: Ilmeisesti joku on keksinyt ruveta vedättämään noilla kuvilla oikein kunnolla huumoria tässä välissä.
Minneköhän se "pikantisti ikääntyneet urlit" on kadonnut? Sinne voisi kerätä näitä kestosuosikkeja, niin muutkin ulkonaolevat voisivat päivittää tietämyksensä aukot.
Se topic ei oikein kerännyt sen suurempaa suosiota.. Ilmesesti wanha on
wanha :(
OCEANIA-topikin offtopikin jatkot:
Eli mitä sä Daniel oikein soitat?
Eli jos hampaankoloon on jäänyt jotain.
---
Ja mullahan on, ensimmäistä kertaa moneen aikaan mua rupes varsinaisesti vituttamaan ihan tunteen tasolla, ja tämä oli kun J.Cage nimitti mua natsiksi. On pakko jatkaa, tsörry, kun alkup. topic suljettiin.
ja tässähän tulee:
Suosittelisinpa siis ratkaisumallia mikä saattaisi miellyttää kaikkia osapuolia:
- digital beat ei kommentoi saamaansa palautetta
- digital beat koeajalle, jolloin hänen joka postauksessa pitää olla jotain asiapitoisuutta joka tuo jotain uutta informaatiota esille. Eli ei saa spämmätä.
Jonkun kohdan rikkomisesta voisi esimerkiksi saada bännäyksen.
Eikö kaikkien tavisten pitäisi olla täällä tasavertaisia? Vai aletaanko käyttäjät luokittelemaan yli- ja ali-ihmisiin? Hienoja ehdotuksia Juha "Natsi" Vilkamo.
Jaahas. Usko tai älä, mutta mua muka-viisaista näpäyttelyistäni huolimatta myös häiritsee tuo koulukiusausmentaliteetti mitä db joutuu kohtaamaan, minkä "näppärästi" poistitkin tuosta lainauksesta saaden lisäpotkua kommentillesi. Luuletko että jos asialle ei tehdä mitään, ihmiset rauhoittuisivat ja ryhtyisivät elämään sulassa sovussa? No, ehkäpä olen luonut jonkinlaisen harhakuvan itsestäni ja aatteistani tällä palstalla ja sulla on siten tavallaan oikeus tyrmätä sanani. Mutta jos viitsisit valita sanat vähän paremmin, ei oikein tuo natsiksi haukkuminen kovinkaan paljoa lämmitä. Sitäpaitsi ei voisikaan mennä enempää metsään.
Mutta ajatusrakennelmani oli tässä tapauksessa aika mekaaninen:
ongelma 1): Digital beatille vittuillaan kokoajan kaikkialla, ja hän on ollut irkissä ja tällä foorumilla silmätikkuna jo ties monettako viikkoa.
ongelma 2): db promotoi itseään poiketen kulttuurimme suotavista normeista, ja aiheuttaa näin kitkaa ja vitutusta. Ja samalla spämmää puolet foorumista.
ja ratkaisua ei tule ellei ratkaisua ehdoteta, siksi suolsin yhden ehdotelman ilmoille. Voihan joku esittää kilpailevan mallin. Varmasti kätevämpiä vaihtoehtoa olisi olemassa, en vain aamukahvillani kyennyt parempaa suoltamaan. Voit esittää paremman jos haluat, kunhan pidät mielessäsi että tavoitteena on lopettaa joukkolynkkaaminen ja toisaalta tavoite on myös pitää tämä foorumi viihtyisänä muutenkin kuin sanan irvokkaimmassa merkityksessä.
Halusin vain lyhentää tota quotea ja jokainenhan näkee sen alkuperäisen suoraan viestini yläpuolelta. Ja tuskin Vilkamokaan voi yksin tehdä kaikkia sitovaa päätöstä siitä, ettei DB:lle vittuilla. Vai olenko missannut jotain JV:n jumalaisia voimia?
Ja tämä ehdotelma siis "lyhennettiin" pois: digital beatille ei vittuilla enää ollenkaan (bannin uhalla)
Mistä lähtien on tarvittu jumalallisia voimia muutosten aikaansaamiseksi? Eikö mielestäsi inhimilliseltä pohjalta voi löytyä ratkaisua joka mahdollistaisi vittuilun määrän vähentymisen. Vai onko mielestäsi nyt päästy juuri optimaaliseen tilanteeseen kun tuhat pieksee yhtä? Eikö muutosta tarvita?