Paras joululaulu

Back to miksaukset ja setit O

Elikkä parasta joululaulua haetaan. Mun mielestä on tuo Varpunen jouluaamuna- sinnä lauletaan "ota siemen multa".

"kun joulupukki puukon sai"

Quote by cajwirman
Elikkä parasta jolulaulua haetaan. Mun mielestä on tuo Varpunen jouluaamuna- sinnä lauletaan "ota siemen multa".

Minun suosikkini on Hei tonttu-ukot hyppikää (vai mikä sen nimi nyt onkaan). Kaikessa älyttömyydessään se on ihan ylittämätön, kuin suoraan perussuomalaisesta joulusta jossa juodaan paljon viinaa, hakataan vaimo ja sen jälkeen hirttäydytään.

joulupuu on kärvennetty!

Sylvian Joululaulu. Kaunis, koskettava eikä sitä joulukiksuu mitä noi suurin osa erilaisista jouluaiheisista vedätyksistä

Adolphe Adamin 'Oi Jouluyö'.

Run DMC -Christmas time in Hollis, Queens. =)

Jaahas, nyt pitääkin sitte joululaulutkin häpäistä. :D

Oma suosikkini: Varpunen jouluaamuna.

Hirvein joululaulu: Kulkuset, kulkuset...

Viikatteen joululevy parin-kolmen vuoden takaa "päräyttää" kyllä pukin ku pukin

O tannebaum kunnon natsipaatoksella laulettuna (ala Conan O'Brien) on kyl :hearts:

Uudemmista juurikin:

Run DMC - Christmas In Hollis (pieni tarkennus edelliseen) :)

ja vanhoista:

David Bowie & Bing Crosby - Peace On Earth / Little Drummer Boy

Toi Little Drummer Boy on mielestäni aika säväyttävä joulutunnelman luoja,
itse biisihän on vanha kuin mikä ja eri esittäjiä löytyy liuta, mutta mulle klassikko mikä klassikko. :hearts:

Juice Leskisen Sika! :hearts: Sitä laulaessa tulee itse kullekkin kunnon joulumieli. Tai ainakin kauhea nälkä.

Salsoul Orchestra - Christmas Medley

Ultimate joulupotpuri, jossa kolmetoista jouluklassikkoa nivoutuu yhteen discobiitin polkiessa taustalla.

Kertakuuntelu riittää jouluralli övereihin. :hah:

Irwin Goodman - Näin joulukellot soivat
(Kohta taas on joulu, 1972)

Sylvian joululaulu. Pakko kuulla jouluna, pistää välillä ihan herkäksikin :sad: :heart:

Quote by cajwirman
Elikkä parasta joululaulua haetaan. Mun mielestä on tuo Varpunen jouluaamuna- sinnä lauletaan "ota siemen multa".

Haha :laugh: :laugh:

kaikki joululaulut on helvetistä. Niistä tulee vain hulluksi, kiitos kuukauden voimasoiton kaikkialla.

Vince Guaraldi Trio - "Christmas Time Is Here" (Fantasy LP, "A Charlie Brown Christmas").

- Juice Leskinen: Sika
- M.A. Numminen: Joulupukki puree ja lyö
- mod.pukki vai mikä se olikaan. vanha protracker joululaulu :)

Wham - Last Christmas

O