Armeija

Back to yleinen keskustelu O

Olin II/01 KarPr:n Kuljetuskomppaniassa, auk1:een asti oli ihan hauskaa mutta sitten alkoi tylsistymään niissä kuljetuspuolen hommissa. Vähän iloa toi 3vkoa lahdessa TvälAU-kurssi. Tosin sen jälkeinen 1vko vekaralla oto-suojelumieskurssilla tais ottaa nekin pois.. Ei sattunut olemaan koulua eikä työtä niin päätin jäädä ylikessuksi. Olin vuoden lisää ja huomasin että se oli SUURI virhe!!! Siinä se pää vasta hajosi.

en oo käyny armeijaa, ENKÄ MENE!!! se on viimen paikka mihin meen!! ei vaan oo mun juttu, en oo myöskään sivariin menossa meen ennemmin linnaan istuu.

196 päivää ehdotonta, aika kova rangaistus siitä ettei tee mitään

hmm on ollut aikasemminkin tästä keskustelua.. noh eli 01 keällä porin prikaatiin säkylään jossa sitten pioneerinä leikittiin... leikittiin sitten vähän turhankin hyvin ja eikös mitä ja AUK..pah.. noh, siitä se vitutus sitten alkokin*nauru* opinto suunnitelmat vituiks ja eikä kyl voinut kiinnostaa paljoakaan... kuitenkin sitten 1.PionK:ssa alikessuna ja räjäyttäjänlupakirja takataskussa (jos vaan jaksas mennä maksamaan sen*plur*).. Paska homma mutta tuli sekin tehtyä

[q]hallucinogen:
Mä en ainakaan oppinu tappamaan, ampumataitotestissä osuin 15 kudista 2kertaa tauluun
[/q]

intissä opetetaan haavoittamaan, ei tappamaan

Ens torstaina 5;deks päiväks vekaralle kertaamaan!
No saahan siitä onneks rahallista korvausta*plur*

I 97 alokas aika vekaral SissiKssa sielt säkylään PstKn m83 ohjuskomppanjaan valmius joukkoihin..
2000 1 roottori kosovoon leikkiin nato sotilasta..
ja nyt tääl pimees afrikas YKSRJEE ( ykn suomalainen rauhanturvajoukko etiopiassa ja eritreassa ) 2004 15.6 asti.. . . . .

vikaa vikaa vikaa päässä kai.. =)

[q]Odk:
HelItR I/03 tykimiehenä olin ja sirkustahan toi oli. P-kaudella oli paras tupa mitä pysty kuvittelemaan mutta E- ja J-kaudella sellasia pellejä tupa pullollaan notta huhhuh, osa meistä ”muutti” naapuritupiin. Mutta oli se kokemus ja ikävä yllättää välillä jo nyt vaikka sieltä just pääsinkin ...
[/q]

Mut hei olihan teil tosi motivoituneet apukouluttajat ;)

II/02 HelItR KvItPtri/1.VR/TJ-AU

362 pyörylää tuli vietettyy...välist oli jopa ihan mukavaa eikä vituttanu. Pikkusen kyl välist jopa ikävä nykyään kaikkia. Täs nyt vast ollu joku 1½kk siviilis ettei viel ihan kaikkeen tottunu. Kuten miksei koulussa tervehditä?!?! tuli mieleen tos vaan tänään :D

II/95 Upinniemi - Viesti AU & alokkaita kiusaamassa. Sain kersantin natsatkin muutamaa viikkoa ennen kotiutusta. Löysää hommaa mutta ihan jees. Alokkaita kouluttaessani huomasin että mussa asuu sadisti natsi :D no ei kai.. mutta pari alikkifrendii piti niin löysää linjaa et jonkun oli pakko pitää se pelleporukka vähän aisoissa. Vikat 100 päivää oli kyllä sellasta gonailua että huh huh. Tuvasta oli matkaa sodeen 10m (jep, 10m!) ja tuvassa näky taivaskanavat yms. suffelit.

ryhmä! 50m taakse - STU!

[q]Mikko:
en oo käyny armeijaa, ENKÄ MENE!!! se on viimen paikka mihin meen!! ei vaan oo mun juttu, en oo myöskään sivariin menossa meen ennemmin linnaan istuu.
[/q]

Hyvä, se on oikea ratkaisu! Tai itse saattaisin mennä mielummin sivariin kun linnaan. Tai nopeamminhan sieltä taitaa pois päästä...*iloinen*

mä olisin halunnu käydä intin.. olisin mennyt pioneeriks vekaralle tai rissalaan lennostoon.. mutku koulu alko niin ei sitten... *tuhahdus* kuljetuspuolelleki oisin voinu harkita mut ku siellä on pakko olla se vuosi ja ois tullu extravälivuosi :) mut jos en olisi päässy nyt kouluun niin mut saattas bongata jostain metsästä tappelemasta jonku telamiinan tai putkikranaatin kanssa.. :)

Mä en oo tajunnu miten joku voi olla niin päästään vialla et vapaaehtosesti haluaa mennä inttiin Mikäs siinä jos tykkää tehdä tyhmääkin tyhmempiä asioita ja kuulla kun joku nuija karjuu sulle ja vastaan ei oikeestaan voi sanoa

Jotkut tykkäävät kun heitä alistetaan

[q]hallucinogen:
Mä en oo tajunnu miten joku voi olla niin päästään vialla et vapaaehtosesti haluaa mennä inttiin Mikäs siinä jos tykkää tehdä tyhmääkin tyhmempiä asioita ja kuulla kun joku nuija karjuu sulle ja vastaan ei oikeestaan voi sanoa
[/q]

*iloinen**iloinen*Sellaista se elämä on.....*heiii**heiii*

[q]Blues:
[/q]
hmm..... oliko tuo joku vihjaus? ottakaa myös huomioon se että mä olen naispuolinen olento ja inttihän on aika lailla miesvaltainen paikka... mä vaan tykkään kaikenlaisesta liikunnasta petijumpasta jääkiekkoon.

[q]Blues:
[/q]

Mä voin antaa avokämmenestä, kiskoo hiuksista ja puikottaa takaapäin jos haluaa tulla alistetuksi, ei siihen inttiä tarvita

[q]Dragonfly:

mä vaan tykkään kaikenlaisesta liikunnasta petijumpasta jääkiekkoon.
[/q]

Jumppa on aika kaukana siitä kun vahdit jotain panssarivaunua(jota ei edes ole) jossain korpikuusenkannon alla ja sataa vettä ja oot viluissas, siinä sitä hauskaa on vaiks kuinka vitusti

[q]hallucinogen:
---
Dragonfly:

mä vaan tykkään kaikenlaisesta liikunnasta petijumpasta jääkiekkoon.

---

Jumppa on aika kaukana siitä kun vahdit jotain panssarivaunua(jota ei edes ole) jossain korpikuusenkannon alla ja sataa vettä ja oot viluissas, siinä sitä hauskaa on vaiks kuinka vitusti
[/q]
no niin!! just tota mä tarkotin, intissä on hauskaa

Dragonfly, sä oot ihan sekasin Voithan sä mennä pikkareilla syyskuun vesisatees luudanvarsi olalla seisomaan yöks ulos ja tulla aamulla sit takasin sisään nukkumaan pariks tuntii

Tuli eilen kotiin ajettaessa jauhettua armeijan hienoja hetkiä kavereiden kanssa niin tuli innostus kysyä muiltakin jotka ovat sen jo käyneet:
Oliko intti perseestä vai nautitko siitä?
Missä palvelit?
Kiinnostaa etenkin jos löytyy naisia jotka ovat käyneet intin, vastasiko odotuksia?
Itse olin 9kk Porin Prikaatin sotilaspoliisina joista viimeiset 3kk vietin aikani toimistossa kirjurina
Eipä ollu hääppöistä hommaa mutta yleisesti katsoen, intti ei ollut mitään hienoa aikaa minulle. Meni siviiliasiat huonoon kuntoon sen takia ja olin jo pikkasen varautunut etukäteen. Kuitenkin päädyin olemaan jopa 9kk.
Miten teillä?

O