Hiski & Pinnie 21.10.2003
"We can funk until the dawn, making love 'til cherry's gone.."
- Prince
Pitkästä aikaa uutta sekoitusta online. Breiksejä, electroa ja suoraa biittiä kuvioissa tällä kertaa.
mp3 - 73,6Mb - 160kbps - 64,22min
Hiski & Pinnie 21.10.2003
Mukana leikissä mm. Nelly, LBJ, Aquasky, Dexter, Prince, Pet Shop Boys, Garbage
Tarkempi biisilista loppuviikosta.
ja eikun imutukseen ja kuunteluun.. :happyroll:
Kas Jeesus soittaa levyjä. Imutukseen. :)
Imuutteluun ja kommenttia myöhemmin!
katotaas mihin prokepojista on :eek: :happyroll:
Kas Jeesus soittaa levyjä. Imutukseen. :)
jee sukset
ei vaan, imutukseen ja palautetta myöhemmin.
Moi !
Hullua futureraitaa tossa ennen puoliväliä !
! MAD !
Moi !
team parta! :D
on joo irstaan näkösiä ukkoja :D
Kuva oli virhe, kaikki huomio kiinnittyy siihen :D
Ei hassumpaa, 9 replyä joista yksi liittyy itse miksaukseen :)
(enkä minäkään voi siitä mitään sanoa, kun duunikone ei oikein tue musan kuuntelua)
loisto miksaus!
alussa nellyn hot in herre acapella ja siitten breiksiä päälle. nam
hottii shittii :)
puolessa välissä mielestäni hieman lyssähti mut sit taas parin tylsemmän biisin jälkeen rupesi tulemaan namia kamaa. loppun progettelu ei oikein taas enää lämmittänyt mun sydäntäni, mutta overall: hyvää kamaa.
mainioo vaihtelevaa settii! :heart: toi petshopoys judeemi rokkas!
Aika vähän progea tässä setissä, mikä on erityisen hyväksi vaan koko kansalle :D
Mutta ihan loistavaa settiä, vois jopa saada minutkin tanssimaan.
Mä TYKKÄSIN :excellent: vaihteluu siitä "normista" ...prince on sit vaan kyl kova jätkä, lisää tällasta ei niin tavallista setitystä.
hyvää shittiä, paljon klubifeivöritanthemeita breiksipuolelta!! vähän vielä pidempiä miksauksia ja nopeempia vaihtoja ni pää nyökyttää ja jalka hakkaa rytmii koko setin ajan! bigups
Reggae MC:tulevat aina haisemaan....... Se biisi oli HIRVEÄ....
Muuten vallan mainio erilainen mix pojilta. Ehkä turhan raastoa nuo breiksit omaan makuun mutta mikäs siinä. :)
hyvä pojat, mukavaa kuunneltavaa!
+vaihtelevuus
+omaperäisyys
+pari biisiä tosi mun makuun
-en oikeen päässyt jyvälle kokonaisuudesta, eli tuli vähän outo fiilis biisien järjestyksestä, mutta sehän on makuasia.
hyvä meininki :heart:
:happyroll: Tykkäsin setistä.. Vähän hajontaa normaaliin eli loistavasti erilainen setti. Parroista plussaa.. :excellent:
Nelly ei toimi edes noin ja lopun progeilut olis voinu korvata tasabiittielectrolla eli ElectroTech tai jotain...Muuten hyvä miksaus.
Tyylien sekoittelu on parasta jos se kuulostaa hyvältä... :)
Joo ja jättäkää se nenänkaivuu vähemmälle, progedeejiitä on ihan tarpeeksi. :happyroll:
Jää listalle.