Pia V. - YleX makkarinauha - 16.9.2003

Back to miksaukset ja setit O

Pia V. - YleX makkarinauha - 16.9.2003 - Tribal/Proge

mp3 - 128kbps - 23,8Mb - 26,01min

PiaV_YLEX_160903

1. Nu Any Other Girl (Planet Funk Posillipo Dub Mix) (Bustin' Loose)
2. Fafa Monteco pres. David Gausa Are You Busy (Tribal Mix) (Hypnotic Music)
3. Chus & Ceballos Echoes From Doruma (Colors & Legaz Balearic Remix) (Stereo)
4. Peace Division Seriously Twisted (Low Pressings)
5. Dj Chus pres. The Groove Foundation That Feeling (Chus Mucho Drums Mix) (Vendetta)
6. Chus & Ceballos Steel Groove (Stereo)
7. David Gausa The Vibe Of The Iberican Beats (Gaudeep Tribal Mix) (Iberican)
8. Dimas & Martinez The Flame (Original Version) (Beat Freak)

:heart:

Auts mikä biisilista!
Ja imuttuukin nopeasti!

Kommenteja myöhemmin...

Tykkäsin tästä.

Eritoten alun monta biisiä putkeen meininki oli mukavaa kuultavaa tällaisessa ei tekno-mixissä. :)

Tää oli kyllä jees! :)

Varsin rullaavaa rummuttelua! :) *thumps up*

No niin, pari kertaa on tullut kuunneltua mixi läpi.
Biisilistasta ei löydy moitteen sanaa, kaikki lätyt kolahtivat kovaa. Hieman häiritsi tuo 'The Vibe of the Iberican beats' :in äänenlaatu, levyssäkö vika?

Vaihdot meni ihan ok. Muutamassa kohdassa havaittavissa pientä korjailua, muttei mitään kuuntelunautintoa pilaavaa.

Pitempääkin olisi jaksanut kuunnella, harmi että Makkarinauhat saa olla vain 30min pitkiä...

Hyvä hyvä!

Kiitokset kaikille kommenteista :)
Miksaus on äänitetty suoraan striimistä joten huonohko äänenlaatu voi johtua siitä tai sitten siitä että mikserin toinen kanava vetelee viimeisiään...
Uusi miksaus on kohtapuoliin netissä, laitan tänne sitten linkkiä. Tiedossa samanlaista tribaalia kolinaa ;)

Quote by Bambi
Uusi miksaus on kohtapuoliin netissä, laitan tänne sitten linkkiä.


Toivottavasti se on pitempi kuin tämä, kun tätä kuuntelisi enemmänkin. Oikeastaan samat sanat kuin purtsillekin tuolla aiemmin: kansa vaatii lisää! \o/

mallikkaasti on noin monta biisiä saatu puoleen tuntiin. hyvä mixaus, toimii! :)

Quote by Varvana

Toivottavasti se on pitempi kuin tämä, kun tätä kuuntelisi enemmänkin. Oikeastaan samat sanat kuin purtsillekin tuolla aiemmin: kansa vaatii lisää! \o/

Juu, uusi miksaus on tehty, n. 63 minuuttia tribaalilattariprogehousea. Pitäis hyvällä lykyllä olla plattarissa viikonloppuna.

Liian yxtoikkoista mun makuun.
Sopii mun mielest hyvin kännimusaksi isoihin bileisiin :)

Mä en oo varmaan tarpeeksi "kypsyny" tähän gendereen.

Teknisesti miksaus oli hyvä.

Hyvä miksaus ja teknisesti ei mitään suurempaa moitittavaa. Muutama biisi ei ihan kolahtanut, mutta ylein viidakkorumpu fiilis tästä tuli. Teki mieli jättää bokserit pelkästään jalkaan ja etsiä naaras ja raahata sitä hiuksista pitkin kämppää :D
Lisäksi monta biisiä oot ehtiny tohon aikaan saanut mahtumaan ja voin kuvitellakin millanen kiire siinä tulee :D

Hyvä Pia ja uutta kehiin nopeasti :]

Oihhh!! Sulla taitaa olla aika sama maku musiikin suhteen ku mulla. :D

O