Dallas Superstars & ReDrama @ Helsinki Club to 16/10
Ruotsalainen SEVEN INTERNATIONAL AB lanseeraa uuden puhelinoperaattorin Suomeen. Launch Party järjestetään Helsinki Clubilla torstaina 16.10.2003
Tapahtumassa esiintyvät Dallas Superstars sekä ReDrama LIVENÄ !!!
Nouda kutsusi bileisiin Mannerheimintien Diesel-myymälästä.
Tapahtuma alkaa kello 22.30
Tervetuloa.
hahaha, TAAS lanseerataan saippuakauppapuhelinjuttuja
haistakaa vittu
haistakaa vittu
nuuuh.
miks toi tuoksuu huijaukselle?
Pääsylippu 700? ;)
kaikkea sitä näkee. Itse en soittaisi ko. pileissä edes kunnon palkkiollakaan.
Pääsylippu 700? ;)
:scared:
älä viitti, ei nyt noin halvalla pääse. kaupanpäällisiksi saa vuoden annoksen saippuaa ja paskapuhetta vaikka koko suvulle!
kaikkea sitä näkee. Itse en soittaisi ko. pileissä edes kunnon palkkiollakaan.
et vaikka saisit myyjän aloituspaketin ilmaiseksi?
ooookei. Vitusti dissausta artisteille siitä, että lähdetään mistään hinnasta
mukaan tällaseen kusetukseen :( Jotain etiikkaa pitäs olla.
Bensaa suihkuttimista niskaan ja tulitikku perään, niin idioottigeeni ei periytyisi niin suurissa määrin jälkipolville.
Voi ei! Mä missaan nää :crybaby:
:winkwink:
Saippuapaskaa! :heart:
Ei näin. Ei todellakaan näin.
Koska olemme mukana tapahtuman organisoinnissa koemme että näin erikoisen palautteen jälkeen selvennämme hieman tapahtuman luonnetta.
Kyseessä on tapahtuma jonka kyseinen yritys järjestää myyjilleen. Samaiseen tapahtumaan pääsee myös kutsuilla joita saa Mannerheimintien Diesel myymälästä. Tapahtumassa ei myydä mitään. Bileissä esiintyy yllämainitut artistit ja tapahtuma on maksuton.
Samantyylisiä tapahtumia järjestetään samoihin aikoihin eri puolilla Eurooppaa ja Helsingin tapahtuma on yksi näistä. Yrityksemme toimenkuvana tässä tapauksessa on osittainen artistibuukkaus, tiedottaminen sekä osittainen tapahtuman organisointi, ei muuta.
Painotamme että yrityksellämme ei ole mitään tekemistä kyseisen organisaation tai tuotteen kanssa.
Kyseessä on kutsuvierastapahtuma jonka kyseinen yritys järjestää myyjilleen.Samaiseen tapahtumaan pääsee myös kutsuilla joita saa Mannerheimintien Diesel myymälästä.
:laugh: Kutsuvierastilaisuus johon kaikki on tervetulleita?
Mä en oikeen ymmärrä tätä hirveetä dissauksen määrää mut...
Mä en oikeen ymmärrä tätä hirveetä dissauksen määrää mut...
Eiköhän tää liity 100% siihen minkä reaktion ihmisten päässä saa aikaseks Seven lafka
Lisää infoa:
http://www.platinum.ac/phpbb/viewtopic.php?t=9859
Kutsuvieraspileet johon kaikki on tervetulleita ja jossa ei kuitenkaan esitellä yhtään mitään. Voi voi... Kyllä tosta vielä paskaa niskaan paikalla oleville tulee ja paljon.
Sanokaa mun sanoneen... :right:
Kutsuvieraspileet johon kaikki on tervetulleita ja jossa ei kuitenkaan esitellä yhtään mitään. Voi voi... Kyllä tosta vielä paskaa niskaan paikalla oleville tulee ja paljon.
Sanokaa mun sanoneen... :right:
DyyDeli, tuus ottaa parit huurteiset tänään niin rauhotut... ;) :D
DyyDeli, tuus ottaa parit huurteiset tänään niin rauhotut... ;) :D
Voi muuten maistuu muutama. Mut nyt ei kykene venyyn kyl. Kiitti kutsusta. Katotaan toiste. :happyroll:
Seven, dallas superstars... täähän on vittu parasta huumoria aikoihin.
:crybaby: