Nitro: 2 uutta miksausta (tech-trance/techno/acid)

Back to miksaukset ja setit O

Darkroom II

60.4 MB, 66 min, 128 kbit
Tech-trance

01. Solar Ghosts (Remute remix) Forte
02. Ascender Altitudes (Innvervisions mix) Decipher
03. Phuture Grooves Involve Rezzonant
04. Livith Maffia Shaved (Rocco and Heist remix) Neo
05. Fabb'x & Cuss Carver C.S.D. (Lifo mix) Lunchbox promo
06. Ricky Le Roy Kiss Me (Symar mix) BXR
07. Dariush Ira (Pascal F.E.O.S Treatment) Nukleuz
08. Igor S Boomerang (Igor S mix) ID&T
09. Silvester Enlargement Impetuous
10. Marco V Echoes (V.ision mix) ID&T
11. Natural Born Grooves: Universal Love (E.Graig hard dub) NBG
12. Marco V My Acid Pacemaker ID&T
13. Silvester Believe (Midsummernight remix) Impetuous
14. Alex Bau Significant Default

Beatbox.FM mix II

27.5 MB, 30 min, 128 kbit
Techno/tech-trance/acid

01. La Forge Here I Go Underworld
02. Awex Underground (New Skool mix) Superstar
03. Baby Doc & Jon The Dentist Mantra To The Buddha (Hardfloor remix) TEC
04. Mauro Picotto Baguette BXR
05. Silvester Believe (Midsummernight remix) Impetuous
06. Mauro Picotto & Riccardo Ferri New Time New Place Primate

Tuota Beatbox.FM -settiä en ole vielä ehtinyt hakemaan, mutta jonossa on, koska Darkroom II toimi todella loistavasti, varsinkin jostain ~20 min eteenpäin.

Tosin mulle kolisee tontyyppiset soundit tällä hetkellä aivan extrakovaa senkin takia, että oon vaihteeksi hankkiutunut pahimmista juustokuorrutuksista eroon ja pyrkinyt soittelemaan progressiivisempaa / muuten vaan hillitympää soundia... ja tekno on kolissut todella kovaa viimeisen vuoden ajan, joten yhdistelmä sopivalla energialla höystettynä on kyllä aivan jumalaista :)

Toimi!

.pi.

Mä nyt taas vuorostani hehkutan tuon Beatboxin. Ihan kipeen hyviä biisejä, uutta matskua ja ennenkaikkea ainakin minulle ei-niin-tuttuja raitoja. Erittäin kiva progressio, loistava lopetusbiisi ja loistomäärä energiaa. Tälle äijälle keikkaa.

Joo. Beatboxmiks rokkaa ja hyvin!!
Tosin Awex - Underground [Tom Wax Remix] voittaa ton nu-skoolin.

Jää kuunteluun.

Jees, darkroom II:ssa on ihan mukavia ralleja osa, hieman volumetasot heittelee mutta.. tossa beatbox miksauksessa ei oikeen ollut mun makuun, ja välillä tuntui joissain biiseissä biitti nykivän kummasti, esim. tossa överishuffle-acidväännössä :) ei jotenkin kuulostanut mun korvaan oikeen sopivalta. Mut darkroomII jees.

Noniin, imuunhan tää darkroom lähti samantien.

baquette on yks kovimmista raidoista ikinä. Noin lyhyttä miksausta en kuitenkaan jaksa ehkä imailla...

Joo. Latasin ton Beatbox.FM kakkosen ja uijui et on hyvää menoa. miksaukset on onnistuneet oikein kivasti vaikkakin pientä outoa pätkimistä jossain 0-10 minuutin paikkeilla oli havaittavissa (?) . Meikäläisen makuun ehdoton helmi oli kyllä toi Picotton ja Ferrin kuusnepa-häröily. Loisto lopetus setille täytyy kyllä myöntää - rutistaa viimesetkin mehut irti tästä puolen tunnin täsmätamppauksesta. Hienoa. :laugh:

mukavan menevää saundia, hyviä vaihtoja ja fiilis säilyy loppuun asti
tykkäsin, mutta jotkut miksaukset historiasta menevät kyllä tämän ohi.

Ihan mukavaa settiä tämä. Mua rupes hämään toi New Time new Place kun olen nähnyt sitä pelkällä picoton nimellä ja sitten "& Ricky Effe" ja nyt tämä... Mikä se on oikeasti?! :confused:

Quote by shokuni
Ihan mukavaa settiä tämä. Mua rupes hämään toi New Time new Place kun olen nähnyt sitä pelkällä picoton nimellä ja sitten "& Ricky Effe" ja nyt tämä... Mikä se on oikeasti?! :confused:

Kyllä se on just niinkuin tracklistissä lukee.

Darkroom II:n kama kolahtaa mulle ihan kymmenellä, maistuvaa tech-trancee hyvin miksattuna :excellent:

Varsinkin Solar - Ghosts (Remute remix) ja
Ricky Le Roy - Kiss Me (Symar mix) rokkaa :happyroll:

Beatbox.FM mix II ei toiminu mulle ihan niin hyvin ku Darkroom II (vaikka hyviä raitoja siinäkin).

O