Louis (Dj Satu?)

Back to soittajat O

Jep. Minä en itseäni pahemmin jaksa esitellä. Teen sen joskus myöhemmin. Kun virallista biisi jakosivua ei ole kuin Modplug.com osoitteessa ja sieltä haulla Artist Names: Louis .
Siten löytyy osa mun vanhoista neronleimauksista. Huonojen nettiyhteyksien takia ei oikein ole innostunut latailemaan biisejä nettiin.

:hah:

Mutta tulevaisuudessa näyttää siltä, että Minusta tulee Dj Satu
(mutta kaipailisin myös infoa ja tietoa siitä että missä tampereella on kultaisia dj ressukoita jotka jaksaa helppia minua eteenpäin :happyroll: :roll:

---

Palaillaan astialle tarvittessa :excellent:

Quote by louis
Jep. Minä en itseäni pahemmin jaksa esitellä. Teen sen joskus myöhemmin. Kun virallista biisi jakosivua ei ole kuin Modplug.com osoitteessa ja sieltä haulla Artist Names: Louis .
Siten löytyy osa mun vanhoista neronleimauksista. Huonojen nettiyhteyksien takia ei oikein ole innostunut latailemaan biisejä nettiin.

:hah:

Mutta tulevaisuudessa näyttää siltä Että Minusta tulee DJ LDS
(mutta kaipailisin myös infoa ja tietoa siitä että missä tampereella on kultaisia dj ressukoita jotka jaksaa helppia minua eteenpäin :happyroll: :roll:

---

Palaillaan astialle tarvittessa :excellent:


Huh.. nothing Life? no uusi juuttu on se että enskuussa pitäis mun Levarin toimia..

Quote by louis
Quote by louis
Jep. Minä en itseäni pahemmin jaksa esitellä. Teen sen joskus myöhemmin. Kun virallista biisi jakosivua ei ole kuin Modplug.com osoitteessa ja sieltä haulla Artist Names: Louis .
Siten löytyy osa mun vanhoista neronleimauksista. Huonojen nettiyhteyksien takia ei oikein ole innostunut latailemaan biisejä nettiin.

:hah:

Mutta tulevaisuudessa näyttää siltä Että Minusta tulee DJ LDS
(mutta kaipailisin myös infoa ja tietoa siitä että missä tampereella on kultaisia dj ressukoita jotka jaksaa helppia minua eteenpäin :happyroll: :roll:

---

Palaillaan astialle tarvittessa :excellent:


Huh.. nothing Life? no uusi juuttu on se että enskuussa pitäis mun Levarin toimia..


Viimein Mikseristä Löytyy Mun biisejä. Menkääs nyt etsimään Käyttäjä Nimeelä Louis niitä metsästämään. Kiitoz :hearts:

[ironiaa]
Varo pahinta kilpailijaasi Dj meisiä joka tulee ja bätlää sut suohon.. kyseisen neidin backspinnit ovat kuolettavia :panic:
[/ironiaa]

Quote by okiru
[ironiaa]
Varo pahinta kilpailijaasi Dj meisiä joka tulee ja bätlää sut suohon.. kyseisen neidin backspinnit ovat kuolettavia :panic:
[/ironiaa]


Älä sano että on olemassa DJ Meisi??? Missäsoittaa / mitä / koska / miten???

moon dj meisin fani <3 \o/

Quote by thomas
moon dj meisin fani <3 \o/


mä oon deejii satu fani! nyt tapellaan!

Quote by louis
Quote by louis
Quote by louis
Jep. Minä en itseäni pahemmin jaksa esitellä. Teen sen joskus myöhemmin. Kun virallista biisi jakosivua ei ole kuin Modplug.com osoitteessa ja sieltä haulla Artist Names: Louis .
Siten löytyy osa mun vanhoista neronleimauksista. Huonojen nettiyhteyksien takia ei oikein ole innostunut latailemaan biisejä nettiin.

:hah:

Mutta tulevaisuudessa näyttää siltä Että Minusta tulee DJ LDS
(mutta kaipailisin myös infoa ja tietoa siitä että missä tampereella on kultaisia dj ressukoita jotka jaksaa helppia minua eteenpäin :happyroll: :roll:

---

Palaillaan astialle tarvittessa :excellent:


Huh.. nothing Life? no uusi juuttu on se että enskuussa pitäis mun Levarin toimia..


Viimein Mikseristä Löytyy Mun biisejä. Menkääs nyt etsimään Käyttäjä Nimeelä Louis niitä metsästämään. Kiitoz :hearts:


Taas yksi biisi lisää: http://www.mikseri.net/pnd Ja tämä haiskahtaa trancelta!

Quote by louis
Taas yksi biisi lisää: http://www.mikseri.net/pnd Ja tämä haiskahtaa trancelta!

En edes viitsi sanoa että miltä tuo 1.44 pituinen "biisi" haiskahtaa... :D

Voisin jo väittää että joku järjestäytynyt kopla on ruvennut terrorisoimaan plattaria.. diijei satu laus.[stfu] saattaa olla yksi heistä.. :right:

edit: biisi on ehdoton floorkiller.

Älkää unohtako DJ Loistavaa. Hänhän teki historiallisen uudelleenlämmittelyversion
biisistä Operation Wolf.

Et sä ookaa miespuolinen??? :O

:D oosny

Quote by MikkiHiiri
Et sä ookaa miespuolinen??? :O


Huokaus, en todellakaan ole. :scared:

Pitäis onnistua... http://www.mikseri.net/2002-2003

Siinä on jotain pöytälaatikkohautauksia..

Hävettää.. :panic:

Quote by louis
Pitäis onnistua... http://www.mikseri.net/2002-2003
Siinä on jotain pöytälaatikkohautauksia..
Hävettää.. :panic:


Ei se laatu vaan se määrä!!

Quote by louis

Hävettää.. :panic:


Niin muakin :panic:

Nyt haiskahtaa kyllä jollekin ja pahasti. Saakos Mikseri.netissä ylipäätään pitää noin samplevoittoisia biisejä?

Quote by rewind
Nyt haiskahtaa kyllä jollekin ja pahasti. Saakos Mikseri.netissä ylipäätään pitää noin samplevoittoisia biisejä?


Ei harmainta aavistustakaan. Minä otan riskin ja katson mitä tapahtuu :)

O