Parhaat TV- ohjelmat

Back to yleinen keskustelu O

...

mitä me katotaan telkkarista niin:

- Kauhamatka minne milloinkin (äijä on mun sankari)
- Sledge Hammer (äijä on kingi)
- Toisten Tv (kehitysmaiden saippuasarjat mitä parhainta rapulaviihdettä)
- Levyraati (ei vedä vertoja originaalille mutta mistä muualta näkis up2date suomijutut)
- Rimakauhua ja rakkautta (joo uusintakierros, mutta onhan niistä jo aikaakin)
- MOT (jos jossain on epäkohta nää tyypit kertoo sen)
- Emmerdale (syy lienee kaikille selvä)

siinä ne kait

minä ja masa

vttu osaa taas käyttää.. sori tupla

Nämä on rautaa:

Dirty Sanchez
Back of the Y
The Simpsons
Mystery Science Theatre 3000
Conan O'Brien

Nää kuplii alla:

Impacto TV
Fear Factor (US)

Vanhat favouritet:

Twin Peaks
Babylon 5
Miami Vice

Nykyiset:

- Sopranos (tiistai-iltojen kohokohta)
- X-Files (vienyt monet yöunet...)
- Elämäni eläimet (söpöilykiintiön täyttämiseen)
- Urheiluruutu (he he, tätä on katsottu niin kauan kuin jaksaa muistaa)

Edesmenneet:

- Twin Peaks (ehkäpä paras kaikista)
- Villi Pohjola (surettaa etten saanut tätä nauhalle)
- useampikin Star Trek-sarja (etenkin TNG)

Simpsonit ylitse muiden
muita:
Seinfeld
Conan
Mullan alla
Aina mielessä
liian monta eri sitcomia eri kanavilta

Vanha suosikki
Twin Peaks (joka jakso nauhalla)

Jos mulla olis televisio niin katsoisin:

  • Avara luonto


+ vanhat TV-sarjasuosikit:

  • the Prisoner (McGoohan on gurko)
  • Monty Pythons Flying Circus


Parhaat sarjat tehtiin selkeesti 70-luvun alussa Englannissa :012:

- Madtv
- Conan O`Brien
- Sopranos
- Mullan alla
- Simpsonit
- Nelosen törkytorstai
- Armstrong & Miller
- Uutisvuoto
- Urheilu (MM-tason lätkä , eurojalkapallo joskus , Olympialaiset)
- Hyvät leffat :)

Nykyään entistä harvemmin johtuen siitä että netistäkin noita löytää,onhan ohjelmia tietenkin mukavampi sohvalta katsoa.

Mukaan voisi lisätä vielä tietyt luontodokumentit ja "aivot narikkaan" -ohjelmat.

Telkkaria kun en omista niin en oikein tiedä mitä siellä tällä hetkellä menee. Ainoat mieleen tulevat katsomisen arvoiset ohjelmat taitavat kyllä olla Moukarimies ja Beverly Hills 90210. Eli molemmat uusintoja.

Noista vanhemmista ohjelmista Batman, Monty Python, The Fast Show ja Studio Julmahuvi ovat mainitsemisen arvoisia. Muita ei jaksa listata kun vituttaa television alennustila, jota ei mitenkään helpota se että puolet ohjelmista ovat uusintoja.

Nämä viime aikoina tulleet television pelastajiksi sanotut ohjelmat kuten 24 tai Sopranos erottuvat lähinnä sillä etteivät ole ihan niin kauhean huonoja, mikä ei kyllä ole tarpeeksi saamaan minua lähtemään televisio-ostoksille.

Simpsonit & Futurama
:004:

Simpsoneja voisin minäkin tituulerata parhaaksi TV-ohjelmaksi ikinä. Nukkumaan en arki-iltaisin mene ennekuin Conan O'Brien on katsottu ja Itse Valtiaatkin jaksaa naurattaa..onhan niitä muitakin hyviä mutta ei oikeen tuu mieleen :rolleyes:

En oo omistanu telkkaria 1,5 vuoteen, joten paha sanoa.

Nykyisellään sanoisin että uutisia lukuunottamatta kaikki tv-ohjelmat on aika lailla ajan haaskausta. Mielummin käy vaikka orionissa katsomassa jonkun leffan.

Sillo tykkäsin babylon5:stä kun se tuli.

tää on kyllä vähän samantyylinen topic kun toi mun aloittama!! ;)

:011:

Quote by Tres


  • the Prisoner (McGoohan on gurko)
  • Monty Pythons Flying Circus


Parhaat sarjat tehtiin selkeesti 70-luvun alussa Englannissa :012:


Ja tohon vielä lisäksi Fawlty Towers. Taitaa tosin olla 70-luvun loppupuoliskon sarja.

Quote by andy braun


Parhaat sarjat eivät ole välttämättä niitä joita on pakko katsoa. ;)

Six Feet Under (Mullan alla) on näistä tuoreista sarjoista kyllä yksi sellainen helmi, että mä ainakin jäin täysin koukkuun :) Tyylikäs ja hämärän tunnelman omaava sarja, joka ei lähde kuitenkaan liikaa revittelemään surrealismin puolelle.

Kova laki on myös yksi kestosuosikeista, lähetysaika on vaan huonoin mahdollinen tällä hetkellä.

Simpsonit on ehkä vähän menettäny otettaan, harvoin tulee edes katsottua nykyään. Futurama on välillä ihan hauska. Oz oli myös kaikessa älyttömyydessään ihan viihdyttävää katseltavaa.

Babylon 5:sta tuli seurattua vähän liian huonosti aikoinaan, milloin uusintakierros?

Minisarjoista mulla on sanottava vain kolme sanaa: Band of Brothers.

Eniten katsottu ohjelma lienee kuitenkin ne Ylen puoli yhdeksän uutiset :)

Todella vähän tulee katsottua telkkua mutta täs on mun 'alltime best of':

- Studio Julmahuvi (paras suomalainen sketsisarja ikinä!)
- Ren & Stimpy
- Seinfeld
- Kaikki rakastavat Raymondia
- Kellarin kunkku
- Oikeus ja kohtuus
- Taistelupari
- Kumman kaa (loistavaa ördäystä! :D )

Suurin osa suosikkisarjoista taitaapi olla jos jonkinmoista sci-fiä.
Star Trek TNG silloin joskus, Babylon 5, X-Files, Dark Angel (a.k.a. Dark TP ;), Farscape. Sitten on tietenkin Simpsonit (ei jotenkin iske enää niin paljoa), Futurama, King of the Hill. Cartoon Networkin Samurai Jack ja Dexter's Laboratory ovat loistavia.
HBO:n tuotanto iskee myös, eritoten rylmä Rinki, Taistelutoverit ja Mullan alla. Ja onhan noita jotain.

Edit: SubTV rokkaa kyl, niin tekevät myös: Star Trek TOS, Ritari Ässä ja Miami Vice! :o

simp(elämän suola)sonit & frendit.

(studiojudio julmahuvi) :D

Laitetaan nyt sit kevään ja arskan kunniaks kevyitä threadeja. Elikkäs mitkäs on ne parhaat suosikkiohjelmat. Itse en telkkuu edes juurikaan katso, kesällä en lainkaan. Mut joka tapaukses täs on mun.:


kevyt osasto:

SIMPSONIT
(Homie on universumin kurko ja sen "vaarallisiakin" edesottamuksia on mukava kattoo)


raskas osasto:

ULKOLINJA
(karua, mutta suhteellisen objektiivista kuvaa maailmalta asiallisella kerronnalla ja synkällä huminalla)


....pistäkää omanne!
:)

O