Madrid

Back to muu maailma O

Moi!

Onkos kukaan käynyt bilettämässä Madridissa?
Olisko jotain sitejä tai muita klubbausvinkkejä?
Pitäis kaverille hankkia tietoa huomiseksi

danko.

http://www.clubbingspain.com

perjantaina ois näköjään tarjolla mm surgeonia ja saint germainia livenä...


[This message has been edited by yana (edited 28 March 2001).]

dääm, siellä on barcelonassa oma love paradekin

Viimeks ku ite kävin Madridissa löysin itteni Laurent Garnierin keikalta.

Kaupungissa väitetään olevan Euroopan paras yöelämä ja vaikka enää ei eletäkään movidan aikaa, ni mielestäni näin on asia ainaki viikonloppusin!

Heti paikan päällä kannataa ostaa Guia del ocio, vaikkapa jostain tupakkakaupasta (estanco).
Mul on käsi just niin väsyny pitkän työpäivän jälkeen, etten jaksa kirjottaa enempää, mutta kokemusta kyllä ko. kaupungista löytyy! YKS PARHAITA PAIKKOJA MAANPÄÄLLÄ!

Originally posted by Hijo:

Kaupungissa väitetään olevan Euroopan paras yöelämä ja vaikka enää ei eletäkään movidan aikaa, ni mielestäni näin on asia ainaki viikonloppusin! http://www.platinum.ac/ubb/smilies/19.gif[/IMG

kuulopuheita. barcelona pesee sen 100-0

Originally posted by yana:
kuulopuheita. barcelona pesee sen 100-0


No mä oon tosiaan vasta 2 kertaa käyny bilettämässä Madridissa,
sun kannatais ite käydä tutustumassa molempiin paikkoihin ennen kuin alat esittämään mitään tollasta!

Barceloonakin on kyl ihan kiva...

Originally posted by Hijo:
No mä oon tosiaan vasta 2 kertaa käyny bilettämässä Madridissa,
sun kannatais ite käydä tutustumassa molempiin paikkoihin ennen kuin alat esittämään mitään tollasta!


mikä saa kuvittelemaan etten olisi

---------

Originally posted by yana:
mikä saa kuvittelemaan etten olisi


Hyökkäys on paras puolustus!

Klubejahan molemmista kaupungeista löytyy ihan tarpeeksi, mutta espanjalainen kulttuuri on Madridissa voimakkaampi ja tollasta international-meininkiä B. tarjoaa varmasti enemmän.

Odotetaan nyt, ett luet seuraavat matkailulehtien artikkelit, jotta väittely sais uutta tuulta purjeisiin...

matkailulehdet vaan harvemmin kertoo niistä asioista mitä mä arvostan paikoissa.
kukin kokekoot itse molemmat kaupungit ja tehkööt omat päätöksensä.

O