Berliini/Frankfurt
- « Previous
- 1
- 2
- 3
- Next »
Suora lainaus Tresorin nettisivulta.
After a compulsory two-year break, we're really happy to announce the opening of the new Tresor Club.
With its industrial character and massive space, the former power station on Köpenickerstrasse 59-73 - part of the Vattenfall compound - offers us an ideal environment for the implementation of our ideas and the creation of new perspectives.
Thanks to the tireless efforts and support from our partners Carlsberg, Campari and Redbull, the club will be structured with three floors: the "Batterieraum" as the legitimate successor to the legendary Globus; the "+4 Bar" with its magical view into the old power station ruins; and of course the Tresor basement floor which can be reached through a 30-meter long tunnel. Check out the construction report photos here!
On May 24th, 2007 we will start with a very special guest: Sven Väth celebrates a well-awaited comeback in Berlin after a three-year absence!
Thereafter Tresor will be open every Wednesday, Friday and Saturday, and also for special events.
Tresor.Back in May
Line-up:
24 May
Sven Väth, Melanie Houston, Recyver Dogs Live PA, Phonique, Daniel Rajkovic, Kriek, Baeks
25 May
Blake Baxter, Alan Oldham, Dash, Dry, Djoker Daan, Wimpy, rama aka Princess Lizard
26 May
The Advent Live PA, Heiko Laux, Pacou, Daffy, Martin Moeller, MGI, Trias, Special Guest
27 May
Rok, Jonzon, Stewart Walker Live PA, Todd Bodine, DJ Luke
30 May - FIRST BONITO HOUSE CLUB!!!
Dole & Kom, DJ SPUD, Dave DK, MasCon, Mike Dehnert Live PA, S.Sic, Subtronic
Köpenicker Str. 59-73
10179 Berlin Mitte
(U-Bahnhof Heinrich-Heine-Straße)
Doors open: 23:00 Uhr / 11 pm
No admittance under the age of 18!
Uuden klubin rakentamisen editymistä voi seurata osoitteessa http://www.tresorberlin.de/
Uusi Tresor näyttää ja kuullostaa siltä, että taitaa tulla Saksan reissu vastaan myöhemmin tänä vuonna.
berliininviikko taas heinäkuussa. ilmeisesti tresor ois (edelleen) aikasta jees tsekata :D
elikkäs berliinin suunnalle menossa 15-19.06. olis kiva tietää mistä löytyy parhaiten secondhand tai repress diskot etc. klubien suhteen on melkein liikaa valintaa, pitää katella paikan päälle missä on paras tarjonta. harmikseen Prins Thomas keikkailee pari viikkoa aikasemmin weekendissä.
Berliiniin 18-23.7 jeaa. Kaupungissa on varmaan paljon tsekattavaa, ainakin pakolliset Hardwax, Tresor ja Watergate. Jos on jotain uusia tipsejä, niin kehiin pliis :)
watergate, weekend (ainakin on kuuma ja BASSOO) sekä tietty tää megapopmesta berkhain.
lisäksi kannattaa käydä syömässä niin usein kö mahaan mahtuu, on sen verta edullinen kaupunki!
Guten Morgen! Viime yönä tuli tsekattua uusi Tresor, hyvät bileet oli, ja tila ylitti kyllä odotukset, ainakin toi Tresor-Floor homeenhajuisine käytävineen ja kaltereineen. Ainoa miinus ehkä jopa turhan suvaitseva ovipolitiikka, tai sitten ovipolitiikan puute, aika lailla paikalla jos jonkin näköistä pulverin/pillerinpyörittäjää silmiinpistävän sekaisin, tämähän on tietenkin makuasia, itsekin olen yleisesti sitä mieltä, että "antaa kaikkien kukkien kukkia".. ..mutta rajansa kaikella.
Viikolla tuli käytyä myös Watergatella, jossa ihan perushyvä Berliinimeininki.
Mä voin kanssa suositella tota Berghainia edelleen parhaana näistä paljon puhutuista klubeista, kaikesta trendikkyydestä huolimatta siellä olen parhaissa bileissä ollut.
Uusi Tresor tuli kans tsekattua pari viikkoa sitten, sopivasti tultiin paikalle Octave Onen keikalla ja oli kova meininki! Enpä muista koska olis pitänyt lopettaa joraaminen jalkakramppien pelossa, nestehukka oli aikamoista. Itse olin koko ajan Battery areenalla, Tresor floorillea ei eksytty ollenkaan, mutta oikein karulla tavalla hyvin tyylikäs mesta. Miinuspuolena tosiaan ne nappikauppiaat, vaikka mun kaverit tsekattiin ovella niin silti pilleripeelot pääsi sisään.
Matkamuistoksi piti oikein ostaa Tresor / Octave One paita, yllätykseni huomasin kauppapussissa flyerin missä poikien nimmarit vielä.
- « Previous
- 1
- 2
- 3
- Next »