Peipot, pääskyt, kiharat ja muut kikkurat...

Back to yleinen keskustelu O

Tässä topikissa on teillä kaikilla sana vapaa .

Feel free ja ilmaiskaa itsennänne&toisianne täällä, ei muissa asiaan kuulumattomissa foorumeissa

Tää västäräkki ei enää visertele turhia, yrittää pysyä asiassa.. Vaik vaikeetahan se mulle on, sammakot vaan loikkii suusta ulos, poing poing...

Elämä on kuin ämpäri.

Jos se on tyhjä, se on tarpeeton.
Jos se on vajaa, se on liian suuri.
Jos se on täynnä, siitä läikyttää.

...Tai sitten siinä on reikä...

Originally posted by Minny:
Tää västäräkki ei enää visertele turhia, yrittää pysyä asiassa.. Vaik vaikeetahan se mulle on, sammakot vaan loikkii suusta ulos, poing poing...


hah.
eikö Salme kestä enää päivänvaloa ?!

t. ScarFace

Ayyee! Mitään järkeä tälläisessä topicissa... Mutta häröily ja säätäminen on tottakai mukavaa...

...jos musta muuttuu valkoiseksi, niin muuttuuko vasen oikeaksi, jos, niin onko se väärin vai oikein?

Originally posted by Zwek:
Ayyee! Mitään järkeä tälläisessä topicissa... Mutta häröily ja säätäminen on tottakai mukavaa...



parempi täällä kuin kaikkiin muihin levittäytyneenä

katos vaan, te oikeesti otitte neuvosta vaarin (kuten mummot lavatansseissa )

Jos ei ole mitään asiaa niin pitääkö ylipäätään sanoa
se platinumissa?

Originally posted by Tres:
Jos ei ole mitään asiaa niin pitääkö ylipäätään sanoa
se platinumissa?


Ja jatketaanko sillä, että mä kysyn, että jos oot tota mieltä, niin pitikö oikeen kirjoittaa se tänne ylös, kun ei tossakaan oikee asiaa ollu?

Mut joo, oikeessa oot: aika turha topicci.

edit: Mä taidan lähettää ens mtv3-chattiin tekstiviestin, että "Ettekste tajuu, et turhatkin viestit maksaa sen 83centtiä viesti?"

[ 08 August 2002: Message edited by: Taedium ]

Originally posted by Tres:
Jos ei ole mitään asiaa niin pitääkö ylipäätään sanoa
se platinumissa?


Ehkä ei, mutta on parempi heittää esim. "inside"-läppä/kuittailuita ehkä täällä kuin jokaisessa muussa foorumissa

Originally posted by Taedium:
Mä taidan lähettää ens mtv3-chattiin tekstiviestin, että "Ettekste tajuu, et turhatkin viestit maksaa sen 83centtiä viesti?"


vai onko se kuitenkin 84snt...?

kyl miekin osaan...

Hulluilla täytyy olla oma paikka, jossa päästellä paineita ulos aina välillä, myös plattarilla

Entäs kun päästää jotain tarpeeksi hullua suusta ulos niin ei enään päästetä ulos...
Eli onko tää niinku plattarin suljettu osasto?!?!

Mä oon jo kauan haikaillut plattariin sellaista moderoimatonta osastoa missä saa häröillä mielin määrin. Siis semmonen missä sais sanoa kakka ihan vapaasti.

Hypin tänään kavereiden kanssa BMX-pyörällä hyppyristä HEVOSENPASKAKASAAN!!!Asun tallin vieressä...

Originally posted by Quu:
Mä oon jo kauan haikaillut plattariin sellaista moderoimatonta osastoa missä saa häröillä mielin määrin. Siis semmonen missä sais sanoa kakka ihan vapaasti.


No toi nyypiö-forum olis IMHO aika lähellä just tota...

Originally posted by Zeta:
...jos musta muuttuu valkoiseksi, niin muuttuuko vasen oikeaksi, jos, niin onko se väärin vai oikein?


on.

Ja kaikille teille, joilla on taipumus olla Oikeassa (tiedätte kyllä itsenne...ja tuota menköön saman tien ihan kaikille, jotka yleensä tietävät itsensä) sanoisin, että juusto, jonka hiiri, jonka kissa, jonka ravut, jotka minä söin, söivät, söi, söi, oli hyvää.

Hyh.

Tekipä hyvää. Ihan parhaita topikkeja.

Originally posted by mmm...:
on.


Entäpä jos se ei olekkaan niin?
Menetkö shokkiin?

Jk. Nyt mie sitte tulen vihdoin.
Huomenna nosturissa tavataan?

O