XXXXX - XXXXX (Grimsoul bootleg remix)

Back to biisit ja remixit O

[q]GrimsouL, 21.3.2010 18:39:
---
KitSu, 21.3.2010 18:07:

Omasta näkemyksestä jos tätä klassikkoa pitäis tehä uusiks ni ehkä joku deephouse osioon tän sais EHKÄ sovitettua järkevän kuuloiseksi. Tai sit jos ei onnistu sekään ni sit unohtaa ja haudata koko idea!


---


Pointtihan on siinä että minun mielestäni tämä toimii tälläisenä loistavasti ja on minulla sentään jokin raja mitä laitan jakoon ja minkä takana kehtaan seistä. Jos olisin hetkeäkään epäröinyt valmista tuotosta niin enhän mä sitä ois jakoon laittanut.

Ja tästä biisistä on kyllä saatu moneen genreen erittäin toimivia sovituksia mut tääl yleisö taitaa vaa olla liian chillin kaman kuuntelijoita.
[/q]

Pointsit sulle siitä et pysyt sanojes ja tekojes takana! :)

Mut joo..ja jee ja oo..ehkä se tää perus klubbariporukka on vaan enemmän tätä hitamman biiitin puolesta puhujia..tai sitte ei..en tiedä...ite ny oon ainaki..täysin chillaripuolinen melkeen! :D
mut siis..Tää versio itessään on vähä niinku joku pirun lady gaga..et osa sitä suorastaan rakastaa ja osa sit taas vihaa iha vitusti..
Aevan sama...mut ooha se välillä iha jees kuulla vähä sellasiiki versioita mitä ei näin äkkipäätä itellä tulis mieleen et kukaan tekis! :)

Alun jälkee oli musta happy hc:ks ihan muikeeta menoa. Alk. per. en oo kuunnellu (voisin kuunnella), joten siihen on paha lähteä nyt vertaamaan - tosin miks pitäis. Kuuntelin aikasemmin vähän tällästä, mut ei vaan jotenkin nykyää enää iske moinen.

Kypsää porukkaa taas klubbarissa. Sen kerran kun viitsii täällä biisejä kuunnella ja kommentoida niin heti on joku 14 vuotiaan tasolla oleva juntti aukomassa päätä. Taisin hieman vihjata että en pahemmin freeformia ymmärrä, halusin vaan kertoa mielipiteeni koska alkuperäinen biisi on lähellä sydäntä. Plussaa kuitenkin remixaajalle että osaa ottaa palautetta vastaan, toisin kuin nähtävästi osa genren faneista..

Ja kyllä mä esim tykkäsin siitä edellisestä Irina remixistä, ja vaikka en ehkä himassa hirveesti freeformia / polkkaa kuuntele, niin bileissä sekin toimii aina silloin tällöin.

[q]a98, 21.3.2010 23:19:
Kypsää porukkaa taas klubbarissa. Sen kerran kun viitsii täällä biisejä kuunnella ja kommentoida niin heti on joku 14 vuotiaan tasolla oleva juntti aukomassa päätä.[/q]

:D hauska mies tää
kiitos olen otettu että luulet minua 14 vuotiaaksi juntiksi, muutatko mun kanssa maalle sieltä sivistyneestä Kotkan suurkaupungista? ;D


[q]a98, 21.3.2010 23:19:
Plussaa kuitenkin remixaajalle että osaa ottaa palautetta vastaan, toisin kuin nähtävästi osa genren faneista..[/q]

Ethän itsekkään osaa ottaa " rakentavaa palautetta" vastaan jos sun mielestä toi on raiskausta niin miks mä en saa antaa palautetta sun namaasta? :D hä tä ?! :P NiinQ DAAA!!! <3

Ime parsaa :D

Itse kun olen melko kaikkiruokainen (nyky)musiikin suhteen niin risoo vaa sellanen suvaitsemattomuus muita genrejä kohtaan. Kun ei edes kiinnosta opetella kuuntelemaan. Toki raskas ja varsinkin nopea musiikki on erittäin hankala genre suvaita jos siitä ei pidä koska se on niin paljon ärsykkeitä sisältävää verrattaen rauhalliseen.

Mutta joku todella hienostuneen maun omaava korkeasta kulttuurista nauttiva henkilö pitäisi jo hyvinkin letkeää versiota tästä biisistä raiskauksena (esim. vaikkapa tätä: ). Eli se nyt on siis jokaisen oma mielipide mikä on mautonta raiskausta (pikemminkin pilaamista tai häpäisemistä) ja mikä ei.

Mutta joo vielä: Raskaaseen musiikkiin kuuluu sellainen tietynlainen mauttomuus, rivo ja häpeilemätön meininki ja näitä biisien "raiskauksia" on tehty jo hard coren alkuajoista saakka joten ees sen verran luulisi kaikkien tästä genrestä ymmärtävän, että tämä vain on se juttu. Mutta silti tietenkin kunnioittaen alkuperäisiä teoksia.

Edit: Hard core on kuin pieruhuumori, hyvin mautonta mutta aina se saa jonkun nauramaan. :D

[q]Phyton, 22.3.2010 15:14:

-Hienovaraista vittuilua-

[/q]

[q]GrimsouL, 22.3.2010 15:33:
---
Phyton, 22.3.2010 15:14:

-Hienovaraista vittuilua-


---



[/q]

No joo täähän nyt on tämmöstä että jos osaa vähän lukee sanojen välistä ni semmosta semi vinoilua, vittuilua tää ei oo nähnykkään :D

[q]GrimsouL, 21.3.2010 10:14:
Voiskohan herra ystävällisesti sanoa mikä tässä sitten mättää etkä vaan tylyttää että skeidaa? En mä kritiikistä loukkaannu.
[/q]

Jopa silleen ihan polkan ystävänä mun on vaikeaa löytää kauniita sanoja tällaisten asioiden kritisoimiseen, joten mun mielestäni on kerrankin suht ymmärrettävää jos joku vaan ohimennen nimetään skeidaksi ja jatketaan matkaa.

Rachel's Songin polkkaremix on vaan jo ideana niin... no, jotenkin tällaiset klassikoiden väkisinmakaamiset vois vaan jättää väliin.

[q]Phyton, 21.3.2010 17:39:
No miks ees kommentoit jos et tätä genreä kuuntele? Ethän sä voi silloin sanoa mikä on tyylikästä ja mikä ei jos et edes tykkää koko genrestä, silloinhan kaikki freeform on sun mielestä paskaa.

Vittu mitä urpoja täällä on :D:D:D:D:D:D:D:D:D
[/q]

Mä kuuntelen ja en oo aloittanut tekemään niin ihan eilen. Voinko mä nyt siis sanoa että tää on kamalaa ja että ainoastaan joku hikinen piriteini joka ei ymmärrä musiikista mitään voi nauttia siitä että erinomainen alkuperäisteos teurastetaan näin kolmen pennin huveiksi?

Jengiä ottaa oikein kunnolla daijuun, good job! :D

Kuuntelin ja voin kanssa sanoa sen, että toi pääliidi ei jotenki mulle iskeny, liian kuivan kuulonen tms :) Mutta tiukka paketti kuitenkin, fätin kuulosta soundia!

[q]Jone, 22.3.2010 15:45:
Jopa silleen ihan polkan ystävänä mun on vaikeaa löytää kauniita sanoja tällaisten asioiden kritisoimiseen, joten mun mielestäni on kerrankin suht ymmärrettävää jos joku vaan ohimennen nimetään skeidaksi ja jatketaan matkaa.
[/q]

Siinähän sanotte mutta mä ignooraan jokaisen krittikin missä sanotaan paskaks ilman asiallisia perusteluita. Sama ku jos räppärit sanoo heviä paskaks ni tuskin se hevareita kiinnostaa koska ei ne tiedä mikä se juttu siinä on.

[q]
Rachel's Songin polkkaremix on vaan jo ideana niin... no, jotenkin tällaiset klassikoiden väkisinmakaamiset vois vaan jättää väliin.
[/q]

Sinäkö sen päätät?

[q]GrimsouL, 22.3.2010 15:54:
Siinähän sanotte mutta mä ignooraan jokaisen krittikin missä sanotaan paskaks ilman asiallisia perusteluita. Sama ku jos räppärit sanoo heviä paskaks ni tuskin se hevareita kiinnostaa koska ei ne tiedä mikä se juttu siinä on.
[/q]

Ignoraat? Anna mennä. Ilmeisesti se ei sit oo asiallinen perustelu, että eteerisen kauniin alkuperäisteoksen surprise buttsex -remiksaaminen on typerä idea. Mun mielestäni se kuitenkin on äärimmäisen validi argumentti tässä tapauksessa ja se ettet sitä ymmärrä kertoo enemmän susta kuin musta.

[q]GrimsouL, 22.3.2010 15:54:
Sinäkö sen päätät?
[/q]

No jos sun makusi on tätä luokkaa, niin tarvitset kyllä selkeästi jonkun tekemään ton päätöksen sun puolestasi.

[q]Jone, 22.3.2010 15:45:

Mä kuuntelen ja en oo aloittanut tekemään niin ihan eilen. Voinko mä nyt siis sanoa että tää on kamalaa ja että ainoastaan joku hikinen piriteini joka ei ymmärrä musiikista mitään voi nauttia siitä että erinomainen alkuperäisteos teurastetaan näin kolmen pennin huveiksi?
[/q]

No totta kai sä voit sanoa ihan mitä vaan, se on sun mielipide asiasta itsehän en taas tykkää alkuperäisestä versiosta joten en näe tässä raidassa mitään teurastusta vaan päin vastoin. Tästä voi vääntää kättä ikuisuuden mutta makuasiat ei vaan vaihdu.

Omaan korvaan särähti väryys kun Kotkan superihme ilmoitti että "Täys paska mutta ehkä ne tykkää jotka tätä genreä kuuntelee" :D se ei vaan kulje omasta mielestäni käsikädessä rakentavan kritiikin kanssa jos ilmoittaa noin nokkavasti samassa lauseessa että freeform diggarit sucks.

[q]Jone, 22.3.2010 16:00:
---
eteerisen kauniin alkuperäisteoksen surprise buttsex -remiksaaminen on typerä idea.
[/q]

Joidenkin mielestä on typerä idea joidenkin mielestä ei.

[q]
No jos sun makusi on tätä luokkaa, niin tarvitset kyllä selkeästi jonkun tekemään ton päätöksen sun puolestasi.
[/q]

Voin sanoa että mun musiikkimaku on hyvinkin laaja, sisältäen myös sitä monen mielestä "mautonta" musiikkia.

Tosin en nyt yritä puolustella omaa tuotantoani hädissäni vaan omaa kantaani. Selvästikin tökkäsin muurahaispesään tällä versioinnillani mutta itse silti olen tyytyväinen biisiin, se ei haittaa tykkääkö siitä mun lisäks kukaan, teen juuri sen tyylistä musiikkia mitä haluan tehdä.

Tähän mennessä olen saanut vasta oikeaa kritiikkiä liidien kuivuudesta sekä biisin kliseisyydestä / yllätyksellisyydettömyydestä.

[q]Stene, 22.3.2010 15:53:
Jengiä ottaa oikein kunnolla daijuun, good job! :D

Kuuntelin ja voin kanssa sanoa sen, että toi pääliidi ei jotenki mulle iskeny, liian kuivan kuulonen tms :) Mutta tiukka paketti kuitenkin, fätin kuulosta soundia!
[/q]

Se on tämän pienen kapinallisen alakultturin suola, että saa tapella valtavirrassa uivia kuolleita kaloja vastaan oman vapautensa puolesta. :D

[q]GrimsouL, 22.3.2010 16:29:
Se on tämän pienen kapinallisen alakultturin suola, että saa tapella valtavirrassa uivia kuolleita kaloja vastaan oman vapautensa puolesta. :D
[/q]

O_o

Justjoo. Herää todellisuuteen kun ehdit.

anteeksi ahdasmielisyyteni mutta originaali on niin jumalaisen kaunis kappale että tämmöiset perseraiskaukset pitäis aikuisten ihmisten osata jättää tekemättä. rupes puolessä välissä biisiä ahdistamaan ihan tosissaan.

mä arvostan tämmöistä kuten jonkun vitun baseballsin tuotantoa tai suomalaista käännösiskelmää eli suunnilleen yhtä paljon kuin matti vanhasta tai visvasyylää. hyi saatana!

teknisestä toteutuksesta sen verran että soundit oli jotain peruspolccaa josta en ymmärrä hevonvittuakaan mutta ihmettelen syvästi että miks kukaan jaksaa kuunnella tuommosta ideatonta huttua kahta minuuttia kauemmin. ehkä mun ei tarvikkaan ymmärtää...

[q]Jone, 22.3.2010 16:00:
surprise buttsex -remiksaaminen
[/q]
hah, totaalitipahtaminen

Hieno termi kyllä <3

[q]ipe, 22.3.2010 18:41:
anteeksi ahdasmielisyyteni mutta originaali on niin jumalaisen kaunis kappale että tämmöiset perseraiskaukset pitäis aikuisten ihmisten osata jättää tekemättä. rupes puolessä välissä biisiä ahdistamaan ihan tosissaan.

mä arvostan tämmöistä kuten jonkun vitun baseballsin tuotantoa tai suomalaista käännösiskelmää eli suunnilleen yhtä paljon kuin matti vanhasta tai visvasyylää. hyi saatana!

teknisestä toteutuksesta sen verran että soundit oli jotain peruspolccaa josta en ymmärrä hevonvittuakaan mutta ihmettelen syvästi että miks kukaan jaksaa kuunnella tuommosta ideatonta huttua kahta minuuttia kauemmin. ehkä mun ei tarvikkaan ymmärtää...
[/q]

Tuol kappaleen kuvauksessa nimenomaan kehotettiin olla painamatta sitä "kuuntele" -nappia jos ei ymmärrä tämän tyylisen musiikin päälle niin luulisi aikuisen ihmisen osaavan sen verran lukea. :D

Joo enpä minäkään lämpene basebalssille saatika käännösiskelmille mutta en mä silti huutelee et sellaset olis voinu jättää tekemättä. Yhtälailla sinutkin ois voinu jättää tekemättä... ;)

[q]GrimsouL, 22.3.2010 19:00:
---
ipe, 22.3.2010 18:41:
anteeksi ahdasmielisyyteni mutta originaali on niin jumalaisen kaunis kappale että tämmöiset perseraiskaukset pitäis aikuisten ihmisten osata jättää tekemättä. rupes puolessä välissä biisiä ahdistamaan ihan tosissaan.

mä arvostan tämmöistä kuten jonkun vitun baseballsin tuotantoa tai suomalaista käännösiskelmää eli suunnilleen yhtä paljon kuin matti vanhasta tai visvasyylää. hyi saatana!

teknisestä toteutuksesta sen verran että soundit oli jotain peruspolccaa josta en ymmärrä hevonvittuakaan mutta ihmettelen syvästi että miks kukaan jaksaa kuunnella tuommosta ideatonta huttua kahta minuuttia kauemmin. ehkä mun ei tarvikkaan ymmärtää...

---


Tuol kappaleen kuvauksessa nimenomaan kehotettiin olla painamatta sitä "kuuntele" -nappia jos ei ymmärrä tämän tyylisen musiikin päälle niin luulisi aikuisen ihmisen osaavan sen verran lukea. :D

Joo enpä minäkään lämpene basebalssille saatika käännösiskelmille mutta en mä silti huutelee et sellaset olis voinu jättää tekemättä. Yhtälailla sinutkin ois voinu jättää tekemättä... ;)
[/q]

mä oon samaa mieltä että mut ois voinu jättää tekemättä mut originaali on niin järjettömän hieno ja lähellä sydäntä että oli pakko kuunnella. näin jälkeenpäin ajatellen ois kyllä pitäny olla kuuntelematta.

Tästä biisistä ois saanut tosi sulosen kauniin happy hardcore biisin, mut tästä miksauksesta en kyl tykännyt. Olen pahoillani, että sanoin sen tänne.

O