It''s not gravity, Earth sucks..

Back to häröily O

..ootteko huomanneet että kun asiat alkaa menee
päin v***ua niin juuri sillä samalla hetkellä kaikki
muutkin mahdolliset asiat kusee.. ja oikein kunnolla..

..mikä ihme siinä on että kaikkien ärsyttävien asioiden
ja tapahtumien pitää sattua aina yhdellä kertaa, ja yhdelle
ihmiselle..

..mutta toisaalta nuo asiat aina palauttaa maanpinnalle..
ja virheistähän sitä opitaan... toivottavasti..

jos jokin voi mennä pieleen se myös menee pieleen sanoi jo aikanaan setä (?) murphy.

eix asiat mee pieleen ytleensä silloin ku niitä suunittelee?? Eli ei hirveesti kannata suunnitella etukäteen nii ei voi mennä käteenkään ne ???

Ei kyl päde aivan kaikkeen.... itse asiassa pätee aika harvaan asiaan...

..mä olen Mice kelaillut aivan samaa juttua..

niitä ilkeitä asioita voisi tulla aina toisinaan elämänvarrella? eikä tosiaan rysähtää aina kerralla... ainakun kuvittelee että tästä ei voi mennä kuin ylöspäin niin lisää tulee paskaa niskaan?

..mutta kyllä sitä osaa sitten aivan eri tavalla arvostaakin elämän pieniä ihmeitä..

kaikkee yleensä oppii artvostaa vaa liian myöhää... pitää oppii miettii mitä olis elämä ilman sitä mitä sulla nyt on...(täst o tullu ennenkin puhuttuu)

Elämä on kovaa ja siitä meitä rangaistaan

Every time I think I've hit the bottom, someone lends me a shovel.

kun menee joku vähäki isompi asia pieleen, alkaa tuntua että kaikki muukin menee.. johtuu lähinnä siitä, että sillon huonot asiat korostuu kun on jo valmiina ärsytys, alitajuisesti 'haluaa' asioiden menevän pieleen. toinen syy vaikka se, että suutuspäissään ei oikein luonnistu tuo keskittyminen ja sattuu lapsuksia.. nii.

niinpä alkaaka miettiä ku eroo nii silloin kaikki kyl o päin persettä (edellyttäen tietenkin et suhde oli hyvä ja kiinteä) silloin jengi alkaa heti ottaa itkuraivareita jos pienikin asia o pielessä... lähinnä siis muijista puhun nyt.... mut tottakai se toimii jätkilläkin

nii ja erotessa just tuntuu et kaikki menee päin v***uu ja haikailee vaan menneitä, mut sillonhan pitäis olla ilonen et ees on saanu kokea sen hienon suhteen... toi on kyl tosin helpompi sanoo ku toteuttaa...*justjoo*

...jännää. mä olen aina selvinnyt eroista kohtuu helpolla, vaikka on ollut lyhyempi ja pidempi aikaisia juttua. tosin en edes ala väittämään etteikö välillä tulisi haikea fiilis ja ikävä "entisiä" aikoja, mutta päälimmäisenä oleva tunne on yleensä se että "nyt on yksi vaihe elämästä takana - ja uusi alkamassa".

..että näin tälläkertaa...

joo toi on niin selvää murphyä :) laki..
Mut sama pätee myös onneen.. se on vaan jännä ku sitä ei niin helpolla huomaa..
hmm.*plur*

Mä olen jo melkein tottunut siihen, et mun on pakko mennä aina perä edellä puuhun...*igor*
Kaikki mitä vois oppii kantapäänkin kautta, ei sovi mulle... täytyy olla vaikeampi ja monimutkaisempi keino...*pelle*
Esim. kävelen tiellä ja -kas kummaa- vastaan tulee portti. Voisin avata portin ja jatkaa matkaa, mutta minä en tee niin.
Minä viksuna tyttönä yritän kiivetä portin yli, ja todennäköisesti uudet vaatteeni repeävät tai tulevat sotkuisiksi sen seurauksena, että mätkähdän turvalleni maahan... väärälle puolelle porttia...
Mä en oo nyt ihan varma siitä, et mikä oli ton päällimmäinen tarkoitus, mutta kerroinpahan sen kuitenkin...*plur*

Toi on kyl totta et ku yks asia alkaa kusemaan niin sitte kusee kaikki... silloin alkaa toivomaan et ei olis syntynykkää... Se johtuu varmaan siitä et silloin ku se yks asia kusee niin huomaa et moni muukin asiaa kusee ja siit tulee sit ketjureaktio....

Mä oon ainakin sen huomannu et jos itellä menee kaikki päin vi**uu nii sit samaa aikaa frendeilläkin menee huonosti... Mut se on ihan yleistä et mul on aina muutama päivä kuukaudessa sellasii et mikää ei onnistu

huh. nyt on taas sellanen vaihe päällä että tuntuu ettei mikään voisi mennä pieleen
...tosin on tätä vaihetta muutamia kuukausia tässä odoteltukin. jälleen saimme siis todeta että odotus palkitaan

oho cosmiikkihan on onnellinen mikä sai hyvän tunteen aikaan?

...scobl; syitä on monia. on kiva työpaikka, kivoja kavereita, te ihanat tsättiläiset ja ehkä yhdellä pojallakin saattaa olla vaikutuksensa :D

monien sattumien yhteissumma siis ;D

Pakko oli kantaa kortensakin tähän kekoon....Must tuntuu että aina elämä potkii päähän sillo ku suunnittelee, mut sen takii mä oonki jättän noi suunnittelujutut muille...ei tu ikävii yllätyksii...Pitäs aina vaan ajatella positiivisesti(eikä ottaa olvia;)juu vaik en kyllä ota olvii!!;)Nykyään yritän kelailla niitä hyvii juttui jos jokin homma kusee, sitten sitä huomaa monesti että ei se nyt niin iso juttu ollutkaan!ääh tajusittekohan te mitään...ok, palaillaan......*täh*

Mallu on kuoolema melkee edessä tossa viikon päästä... kirjoitukset... ei ne kyl varmaankaan maailmaa kaada sentää... tia mistä sitä tietää vaik maapallon onkin pyöreä...

Tyly mihin tuo nyt liittyi *nauru*?

O