FLIPSIDE 2.4.2010 @ Helsinki
henkisesti mukana mutta en pääse paikalle koska valtio velvoittaa muualla.. kiitos suomi ja mielipidevankeus...
Tänne voiski ehkä tulla vähä pyärimää 8)
Voi tosin olla ettei saa houkuteltuu yhtään kiksukaveria mukaan *eikä*
Mulla taitaa kyllä jäädä nää väliin. Vaikka Neophyte on mun lemppari artisti niin toi muu line
up on kyllä aikas outo ja ei todellakaan minun makuuni.
Aika outoja valintoja soittamaan Neophyten kanssa.
Luulis et ois ollu suomi core deejiitä mukana line upis.Kysees on kummiski Coren kiistaton
kunkku.
Olisi ollut hyvä mahdollisuus näyttää et suomessaki on core skene ja hyviä core deejiitä.
Nyt aikas style painotteinen line up
Beholder
Pistetääs harkintaan!
[q]MRC, 3.3.2010 12:57:
Mulla taitaa kyllä jäädä nää väliin. Vaikka Neophyte on mun lemppari artisti niin toi muu line
Luulis et ois ollu suomi core deejiitä mukana line upis.Kysees on kummiski Coren kiistaton
kunkku.
Olisi ollut hyvä mahdollisuus näyttää et suomessaki on core skene ja hyviä core deejiitä.
[/q]
Kyl sä tuut mestoille tai tuun hakeen sut heh*senkin**pepsodent*
[q]SASHA F, 3.3.2010 21:53:
---
MRC, 3.3.2010 12:57:
kunkku.
---
Kyl sä tuut mestoille tai tuun hakeen sut heh*senkin**pepsodent*
[/q]
*sydän**hali*
Siellä lecan seassa sitten Alles Kapot!
Yeah
CAnt wait*pahis**tanssittel**aplodit*
OM NOM NOMPPELI NOM <3
Tänne!
woooot!? :D
Kaksi uutta artistilisäystä! Pääareenalle tulevat soittamaan myös Waily b2b Criss
Beholderin bioista päätellen se on sen verta kova jätkä että se varmaa hoitais mut lomillekkin tätä varten
tänne niin saletisti *känni*
Flaikku julkaistu!
Hieno flaikka*hymy*
ohhoh neophyte!! pitää jo ihan tosissaan harkita paikalle saapumista*hih*
[q]antsa__, 13.3.2010 10:32:
ohhoh neophyte!! pitää jo ihan tosissaan harkita paikalle saapumista*hih*
[/q]
Harkita? Wtf? No paikalle vaan, ei mitään harkitsemisia :D
Liput tulevat myyntiin maanantaina! Varmistakaa omanne ajoissa :)
Moi!
Eli nyt olisi tarkoitus kartoittaa hieman potentiaalisen bussikuljetuksen tarvetta TKU-HKI-TKU FLIPSIDE-tapahtumaan 2.4. perjantaina. Kaikki, jotka siis olisivat varmasti tulossa kyytiin - ja painottaen sanaa varmasti - ilmoittanevat tähän viestiin nimensä, niin katsotaan montako ihmistä saataisiin kasaan. Tarkoitus olisi saada vähintään 14 ihmistä, jolloin saadaan esimerkiksi minibussi täyteen. Mikäli 30 ihmistä ilmoittautuu varmuudella haluavansa bussikuljetuksen, niin tulee kyseeseen normaali linja-auto.
Tämä on siis alustava kartoitus, jonka pohjalta asia viedään eteenpäin!
Terveisin,
Flipside Crew
We're back!