E: Bileseuraa Helsingin yöhön aamuinen päivineen

Back to ostaa, myy, lainaa, vaihtaa, etsii O

Moi,

Luottobileseuralaiseni päätti juuri, ettei käy enää missään muissa konemusabileissä kuin Pacifiquessa ja Konemetsässä. Aikamoinen päätös ;/ Etsin siis seuraa sekä jumputus- että pauketapahtumiin, mutta välillä käyn jossain muuallakin.

Tapana on tanssia se 4-5 tuntia tai 15 tuntia, jos on kyse 23 tunnin bileistä. Voihan sitä istuakin, mutta biittijalkaa ei voi pysäyttää. En ole kovin puhelias, enkä vaadi pahemmin huomiota. Huumorintajua _LöytyY. Ei tarttee ees etsiä. Ikähaitarissa on jotakuinkin 12 pykälää alkaen biletysiästä. En ole mitenkään tarkka sukupuolen ja muiden mieltymysten kanssa tässä yhteydessä.

Mun maailma ei sitten räjähdä, vaikken täältä mitään löytäiskään.

Tänne tai yksityisviestillä.


Vielä pieni gallup kevennykseksi. Onko tässä ilmoituksessa mitään järkeä? Tämä vaan sen takia, että joillakin on kuitenkin pakkomielle kommentoida tätä :)

Tiedän tunteen. Mulla on kans ollu vähän kortilla toi hippa-seura.

Hei!!!

Mäkin tarviiiin seuraa, ei tuu lähettyä yksin...
just liityin tänne joten en oo ihan pro täs hommas!

ota yhteyttä jos viel voimassa :)

Ei sitä yksin bileisiin lähtöä kannata pelätä. Itse oon ainakin havainnut jo vuosia sitten, että bileet on tosi avoin ympäristö tavata ihmisiä. Baareissa jengi kuvittelee heti, että kyse on seuranhausta, mutta bileissä osataan olla "aidommin" sosiaalisia.
Lähes aina oon lähtenyt yksin bileisiin ja aina on löytynyt juttuseuraa tutuista ja tuntemattomista, jos ei kokoajan jaksa tanssia :)

[q]ezzy, 25.8.2010 14:56:
Ei sitä yksin bileisiin lähtöä kannata pelätä. Itse oon ainakin havainnut jo vuosia sitten, että bileet on tosi avoin ympäristö tavata ihmisiä. Baareissa jengi kuvittelee heti, että kyse on seuranhausta, mutta bileissä osataan olla "aidommin" sosiaalisia.
Lähes aina oon lähtenyt yksin bileisiin ja aina on löytynyt juttuseuraa tutuista ja tuntemattomista, jos ei kokoajan jaksa tanssia :)
[/q]

joo justii :D mäki lähdin kerran litra kotiviiniä päässä YO-talolle madwaveihin, olin pari tuntia ja sit yhtäkkiä löysin itteni jeesusbussista teekuppi kädessä :D oli siel onneks sit ozma mun kans hetken paskaa puhumas :D (sielä bileissä siis)

Mut mä oonki mä

[q]Decion, 26.8.2010 11:14:
Mut mä oonki mä
[/q]

Oot kyllä :D

Hei!!!

Mäkin tarviiiin seuraa, ei tuu lähettyä yksin...
just liityin tänne joten en oo ihan pro täs hommas!

ota yhteyttä jos viel voimassa :)

Kyllä sitä seuraa pikkuhiljaa löytyy :) Itellä on mennyt kyllä yleensä niin, että bileseuraa on löytynyt muualta kuin bileistä, mutta samahan tuo. Laita vaikka viestiä takas, jos kiinnostaa.

Onkin tullut galluppiin hyvin vastauksia. Että sellasta :D

O