Miltä klubituksen pitäisi näyttää?

Back to klubitus.org O

Etusivukeskustelun innoittamana, miltä (uuden) klubituksen pitäisi näyttää? Miltä sen EI pitäisi näyttää? Eli nyt haetaan niitä oikeita mielipiteitä, mistä pidät/pitäisit, mistä et. Eli miten tehdä leiska joka toimii kaikille huolimatta siitä pienestä detaljista että jokaisella on oma maku..

Teemoja toki tulee olemaan niinku vanhaan malliin, mutta luultavasti vähemmän tahi eri tavalla tehtynä.

Yksi asia ainakin mitä kaipaan olisi m.klubitus.org (mobiilille optimoitu) ja mahdollisesti touch.klubitus.org (kosketusnäyttölle optimoitu) versio itse klubitus.org saitin lisäksi.

Itse ulkoasusta varmaan jokaiselta löytyy omat mieltymyksensä. KISS periaate on yleisesti hyväksi havaittu - eli ei liikaa sälää näkyviin kiitos. :)

Nykyisellään loistava leiska, pientä modernisointia vailla mut ei kummempia imho :)

Ei mainoksia jotka hyppii silmille tai pitää melua, kiitos :D

Mielummin pieniä logja ja nappeja kuin isoja. Tuntuu, että nykyään on muotia tehdä valtavia nappeja missä on vaikka mitä animoituja kuvia.

[q]Zutsuu, 18.1.2010 15:33:
Ei mainoksia jotka hyppii silmille tai pitää melua, kiitos :D
[/q]

Adblock auttaa

Edit: niin ja mielestäni tämä nykyinen olomuoto on ihan hyvä.

Turha kommentti kenties, mutta Klubbarissa tuntuu olevan yksi parhaista foorumisoftista mitä vastaan on tullut, joten toivoisin että toiminnallisuuteen ei liiaksi puuttaisi (siis muutettaisi). :)

Itse arvostan myöskin klubbarin pieniä nappeja sekä 11px fonttia. Keep it simple. Tää layout toimii edelleenkin erinoimaisesti vaikkei se vuosiin ole muuttunut. Mahtuu paljon tavaraa ruudulle.

Foorumi toimii mielestäni kans paljon paremmin kun se on tommonen vähän muita foorumeita pienemmässä koossa leveyssuunnassa.

En varmaan oikeastaan halua että mikään muuttuu :D

Okei toi "nick::kaverit::asetukset::ulos" vois olla fiksummin toteutettu, vaikkapa drop-down menuna jossain oikeassa laidassa.

[q]gummi, 18.1.2010 13:47:
Yksi asia ainakin mitä kaipaan olisi m.klubitus.org (mobiilille optimoitu)
[/q]
+ 1

Itse ulkoasusta: Mielellään mahdollisimman ilmava, yksinkertainen ja käytettävä. Facebook on yksi hyvä esimerkki. Eli ajatuksena että tämä ei ole nettisivu vaan sovellus/käyttöliittymä minkä pitää olla helppokäyttöinen.

Ja niinkuin mainitsin jo etusivukeskustelussa, kaikki tarpeeton pois näkyvistä. Jokainen näkymä olisi hyvä käydä läpi ja kysyä kriittisesti onko tuo ja tuo elementti tarpeellinen ja kiinnostava käyttäjille. Jos ei, niin pois jonnekin syvemmälle valikkoon tms.

Yhdyn Arskaan.

ja for the record, Facebookin käyttis on ihan hanurista, ainakin tähän verrattuna. Myspacet ynnämuut vielä pahempia.

Etusivulle:
Sanoma, Online, Forumin 10 uusinta ja Päivän tapahtumat. Uutisia niin harvoin tulee että niille tarvis noin isoo tilaa olla.

Tokihan sekin ois ihan mukava, et vois ite drag-drop-tyyliin asetella sen mieluisaksi.. Joillekin toiset asiat tärkeempiä kuin toiset. Esim juurikin niin että noi yläpalkissa olevat olisivat valittavissa, mitä etusivulleen haluaa näkyviin.

Täs on imo otetta:
http://personal.inet.fi/kerho/lizardmen/

O