i want him/her..

Back to musiikki O

yoji biomehanika. nipponin proteus. ja japaniteemalla. se olis kiva. kiitos plattarille sille joka miehen nimen postasi. todellakin maistuvia settejä, ja kun olen muutenkin jaappani-teemaa pyöritellyt mielessä niin sopisi siihen.

mielikuvitelkaapa tämä. dresscodeksi musta nahka/pvc. kaikille vidun isot mustat lasit päähän. decoiksi paperikaihtimia vitusti. savua ihan törkeästi. jopa raskassavua vaiks se sotkee kyllä kaikkipaikat. ehkä vaahtobileet samaan syssyyn. kjähäh.. ja laasereita... paljon laasereita.

sellaista kaipaa.. *huokaa* ;P*heiii*

Hmm.. en nyt osaa sanoo ketä haluisin nähdä tai kuulla tai vastavaa... *hääh*

Mut noi bileet josta puhuttiin nii olis kyl mageet... Savuu ku savusaunassa konsanaan ettei kunnol pystyis hengittää... olis just jees.. tai sit ei...
Järkkää semmoset nii mä kyl tuun hoitaa sit sen biletys osuuden sinne

Luke Slater

Richie Hawtin

Siinä nytten aluksi.

Ja TIETENKIN Gilles Peterson.
Se vois soittaa jossain kaivarissa kauniina kesäpäivänä.

Tai tietenkin kupittaalla heinäkuun viimeisenä viikonloppuna.....
Riittäisköhän järkkäreillä rahat?

hmmm.. setä Gilles olisi kyllä aikastens something. vaikka en oikeasti pätkääkään sinäänsä diggaa miehen soittamasta musiikista niin olisihan se legendana kiva nähdä.

John Digweed olis kanssa loistava. ainut vaan että millä sen saisi pitämään näppinsä erossa progesta=/. tä ei ollut mikään dissaus progelle vaan lähinnä vaan kommentointi siitä et mä tykkäsin Digweedin trancemmasta matskusta enemmän.

jaa... pitäisiköhän sitä joskus alkaa järjestää jotain bilettä.. duris??... klubitus meets japani @ kakskerta ??.. njähäh.. kassotaan

Jaa-a. Kyllä tietenki Tiësto olis omaa luokkaansa ja tottakai Ferry olis aivan ihkuja nähdä (kiksupöksy, minäkö? *iloinen*).
Muttamutta, ainaki James Holdenin essential mix oli aika kiva ja sitä olis ihan hienoa kuulla varmasti soittelemassakin jossain.
Ja Gilles olis kyllä kans aika makee.

Tietenkin mun on periaatteessa sama sanoa mitä vaan kun ei tänne ouluun kuitenkaan ketään tuu. Mutta tottakai kunnon bileisiin on enennkin matkustettu pk-seudulle

>> Mutta tottakai kunnon bileisiin on enennkin matkustettu pk-seudulle <<

"Aijjaa"

Elä ny viltsu ala kuule yhtää dissailee siellä, emmä ny välttämättä pelkästään itestäni puhunu *vink*.
Jos nyt en johonkin höpöbileisii (missä sinä käyt) pääse niin mitä sitte..?

Radiotrance Virosta
DJ Fonar Venäjältä

aluksi :)

weirdo ja jones & stephenson =) eikä haittais vaikka kevin energyki alkais enemmän pyörimään..

Mä oon rakastunu tohon Energyn Keviniin... mä haluun et se muuttaa suomeen ja sottaa joka vk.lop!!*plur* ja saishan se Digveedikin tulla.. se on niin vanhan kovan loukan heppu et se kiinnostais..*slurps*

Hurjimus: nohnoh, höpöhöpö bileet on just jees..

mä haluisin nähdä nämä suomessa:

danny rampling
erick morillo
harry romero
carl cox

must ois jees..

mä haluun SEN!!!!

no lainaan ton Weirdon ja aisapariksi Captain Tinrib,
Steve Thomas,Karim...tämmöistä hrd-nrg:ä

Ingo,Stimulant DJ's (Joiden piti tulla suomeen tammikuussa prkl!)
Rubec...

PvD,Seb Fontaine,Lange (15.3 IIIK!!)
Carl Cox,P.Oakenfold...vakio "kliseet" siis

Paul Van Dyk

Kosmonova

Tall Paul

Liam Howlett (Prodigy)

Haluu... öö.. vaikka tieston..*sydän*

Hmm.. tota täytyy miettiä hiemn..*miettii*...

Paul van Dyk, Paul Oakenfold, Carl Cox

mä haluun lisätä noihin nami nami dj porukoihin mauro picotton ja John Digweedin..
viihtyy hyppii nannaa ja muks

Joo mä haluun kans et se blody tidy pidetään ja ne stimulant dj`s tulee soittaa..
En tiedä paljonko mun maku on muuttunu, mutta sillon joku parivuotta sitten ne pojat tiputti munt ihan täysin.. ois kyllä siisti kokee se taas..*nauru*

mielipiteitä..

keitäs ulkomaalaisia dj:tä haluisitte nähdä/kuulla suomessa?
onko jotaki musiikkityylisuuntausta jota kaipaisitte enemmän suomeen?

O