Nette - Concept of Love

Back to miksaukset ja setit O

Minun ensimmäinen mixtape, joka koostuu pitkälti UK-soundista.
Toivottavasti nautitte kuten minä tästä nautin. :)
hard house, hard trance

tracklist:


lisätiedot - kuuntele

Ei paha... hyvii biisei kyl valittu.

Parit vähän heikot vaihdot mutta muuten ottaen huomioon iän ja kokemuksen niin ihan onnistuneesti pistetty kasaan.

Samaa tahtii kun jaksaa jatkaa treenailua niin skillit on kyl kunnossa klubi-ikään mennessä.

Jaaha, pitääkin pistää kuunteluun :)

Imuun lähti

Hyvät biisit on valkattu, uppos jokainen raita ainakin mulle, muutama lähes legendaarinen (toi lähes on ehkä vähän laimee ilmaisu kun setistä löytyy lab4:ia) kapalekkin sinne oli mahtunut :)

Ensimäiseksi mixtapeksi varsinkin soittajan iän huomioon ottaen tämä on varsin onnistunut. Ei muuta kun kovaa harjoitusta vaan lisää, ainakin itse jään odottelemaan seuraavaa nauhaa innolla. Keep up the good work, niinku sanotaan

pistetääs imuun ja tsekataan

kukaan ei ole seppä syntyessään, mutta kyllä tämäntahdissa takoo ;D kertaus on opintojen äiti :)

[q]Syntse, 10.1.2010 22:35:


Samaa tahtii kun jaksaa jatkaa treenailua niin skillit on kyl kunnossa klubi-ikään mennessä.
[/q]

Juu samaa mieltä lisää vaan soitto treeniä niin kyllä se siitä

Hatun nosto pikku neidille
Kyllä se siitä lisää reeniä vaan niin hyvä tulee :)
Kannattaa kuunnella paljon muiden artistien ja tiskijukkien settejä, ite ainakin opin niitä kuuntelemalla tosi paljon =)

Pakkohan näihin edellisiin on yhtyä, että biisivalinnat toimii hyvin.
Tekninen toteutus hieman hakee, mutta ensimmäiseksi ja varsinkin iän huomioon ottaen hyvä äänitys. Pistä vaan harjoitusta kehiin ja pidä intoa yllä!

Lataukseen meni. Kommentit myöhemmin. :)

Tää rulettaa.

kyllähän sitä täytyy sanoa että Äitinä ylpeä olen, kehitystä vaatii mutta maasta se pienikin ponnistaa!
ja treeni on kovaa!!!

Mul ainakin toimii... Laukkaahan sitä välillä kokeneillakin... ei anneta sen häiritä... silloinkaan... T: kummitäti

Jahas, olen unohtanut kommentoida tätä, vaikka soinut koulumatkoilla. :S

Ensimmäinen raita samantein kolahti. Mukavasti lähti käyntiin. Juuri sellaista, jolla on hyvä aloittaa fiilistelykierroksen.
Meno alkaa parantua entisestään ja hyvin pidetty pitkä vaihto kasassa. Oikeastaan ainut mikä häiritsi oli se, että muutamat puheet meni hieman toistensa päälle.
Toka raita onkin sitten mielestäni setin paras raita. Siinä on juuri sitä, mitä tahtoo bileissä kuulevan vielä pitkään. *sydän*
Hyvin uskallat korjata vaihdoissa tulevia heittoja.

Vielä vaan soittamista lisää, jotta soittaminen tuntuu selkärangassa ja on sitä itsevarmuutta siitä, että soittimet eivät kontrolloi sinua, vaan sinä niitä. ;)

Tämä setti on soinut ipodissa ja tulee vielä soimaan lisää.

oho tällänenkin löyty. lataukseen män! :D

no täytyy kyllä myöntää että nyt on kaikki kohdalla ja erittäin hyvä setti =) jatkappas samaan malliin niin hyvä tulee =) -DjWerneX-

Paremmalta tämä kuulostaa kun mun eka mixtape.. Hyvä hyvä!

Ei muuta ku reeniä reenin päälle, sano Turkulaine.. Tässä harrastuksessa kun tuo nuorisotyö tuntuu oleva melko vähäistä, niin ihan mieltä lämmittää kun uusia nuoria lähtee mukaan. Ei muuta kuin lisää ilmoille..

O