Eurooppa 3 - Älä Unohda Minua (Fat Man Do Remix)
Pitkään suunnitteilla ollut isonbudjetin projekti joka on nyt saatu viimeisteltyä maailmanluokan tähtien saattamana päätökseen.
Anteeksi...
disco, trance, jotain
lisätiedot - kuuntele
alkuperäinen on niin kova että tä on pakko tsekata!
[q]akiapina, 7.1.2010 19:10:
alkuperäinen on niin kova että tä on pakko tsekata!
[/q]
:D sori että pilasin sun hyvät lapsuuden muistot
Saat anteeksi:) Tän katselu ja kuuntelu sai mut paikka paikoin jopa hymyilemään, mikä on ollut kyllä välillä vähän kortilla vime aikaisten sairastelujen takia:) Pieninä annoksina välillä ihan kiva, mutta siis ton kuvan kera*joo*
[q]vala, 7.1.2010 19:22:
Saat anteeksi:) Tän katselu ja kuuntelu sai mut paikka paikoin jopa hymyilemään, mikä on ollut kyllä välillä vähän kortilla vime aikaisten sairastelujen takia:) Pieninä annoksina välillä ihan kiva, mutta siis ton kuvan kera*joo*
[/q]
No hyvä että on pieni vaikutus, vaikka tää olikin isolla rahalla tuotettu projekti niin ei kovin vakavamielinen semmoinen ;)
[q]Phyton, 7.1.2010 19:24:
---
No hyvä että on pieni vaikutus, vaikka tää olikin isolla rahalla tuotettu projekti niin ei kovin vakavamielinen semmoinen ;)
[/q]
joo, normaalisti mä uiskentelen kyllä vähän syvemmisä vesissä:)
tää on muute huikee! *sydän*
Tune of the year ainesta! *vink**nauru*
Yks kauneimmista lauluista nyt Tanssiversiona! <3<3 ..pidin!
oh! lempparibiisi! *sydän*
p.s. joku vois myydä originaalin 12" mulle!
*sydän**tirsk*
[q]Ressiv, 7.1.2010 21:46:
tää on muute huikee! *sydän*
[/q]
No hah, kiitos Toni. :D
Kuuntelin tossa yöllä taas töissä tommosen pötkön kun Ressiv - December 2009 Promo Mix ja kyllähän taas leijailin korkeuksissa, pirun maittava setti mieheltä.
[q]nenna, 7.1.2010 23:32:
Yks kauneimmista lauluista nyt Tanssiversiona! <3<3 ..pidin!
[/q]
No piru vie, hyvä että maittoi.
Alkuperäinenhän on niin kova että paineet olivat kovat ;D
[q]Tommy Court, 7.1.2010 21:57:
Tune of the year ainesta! *vink**nauru*
[/q]
Hah, joo kato kun ruvetaan musiikkia tekemään isoilla panoksilla niin sehän ei voi epäonnistua ;D
Ainut vaan että musiikista en ymmärrä mitään ja panoksia ei näy missään, mut kuitenki.. :D
Mä jollain oudolla tavalla diggasin tästä! Paikka paikoin vokaalit jää liikaa äänimaiseman alle ja toisaalta äänentasot ei ole ihan kauttaaltaan balanssissa. Mutta. Loistoralli ja sai jalat vipattamaan!
Niin, ja toi video on aika jepa. :)
[q]curry, 15.1.2010 06:37:
[/q]
Mulla meni osa kuuntelusta siihen et repeilin tälle videolle :D Pitää opetella sen äijän muuvit, joka joraa pyöränsä kanssa!
Niijoo.. kiva rallatus.. mä en oo ikinä ollu suomipopin/rokin fani, joten tää iski paremmin kuin orkkis.
[q]Bio, 15.1.2010 07:03:
---
curry, 15.1.2010 06:37:
---
Mulla meni osa kuuntelusta siihen et repeilin tälle videolle :D Pitää opetella sen äijän muuvit, joka joraa pyöränsä kanssa!
Niijoo.. kiva rallatus.. mä en oo ikinä ollu suomipopin/rokin fani, joten tää iski paremmin kuin orkkis.
[/q]
No hei sittehän toi mun tarkoitus toimii jos video vei huomion epäammattimaiseti tuotetusta biisistä ;D
[q]curry, 15.1.2010 06:37:
Mä jollain oudolla tavalla diggasin tästä! Paikka paikoin vokaalit jää liikaa äänimaiseman alle ja toisaalta äänentasot ei ole ihan kauttaaltaan balanssissa. Mutta. Loistoralli ja sai jalat vipattamaan!
[/q]
No älä ole huolissassi soot ihan normaali, enemmän mä olen oudolla tavalla outo kun edes tein tämmösen :D
Joo kyllä voksut häviää, mulle uus juttu toi voksujen käyttö ja en jaksanu perehtyä sen enempää siihen :)
tosi hjuva remix vaikka en yleensä suomidancea kuuntelekkaa.
Jos tää julkaistais virallisesti, niin veikkaisin että tuleva Finish dance chart ykkönen. Sen verran hittipotentiaalisuuttaa löytyy. En nyt välttämättä tahtoisi kuulla tätä missään bileissä, mutta radio soittoon ihan ok ja kuvan kera jopa tv:hen.