CASPER - El otoño hypno

Back to miksaukset ja setit O

Tässä olis taas vuorossaan vähän ruffimpi rykäsy.
Eli tällä kertaa ei mitään sen diipimpää stooria, kuin että syksy on tullut
Ja pipo lampuilla dallataan klubille joraamaan
Taannoin Visions klubilla tän henkinen slotti sai jengin klabbit liikkeelle, toivottavasti siis sunkin ;)
Genrely pyörii jossain alun teknoilujen jälkeen progressiivisemmassa maastossa, jopa hieman psy vaikutteita eksynyt messiin.
Seuraavana siis taas vuorossa sitten easympää rullailua. Pitkään työn alla olleen espanja henkinen miksaus alkaa siis olla pikku hiljaa paketissa, mut jorataan nyt ekaks tää

progressive, psy, tekno

tracklist:
Carl Craig – Angel (Jerome Sydenham mix)
Miguel Bastida – Sentimenkt (orig)
Dualton – Vila (Markus Wesen mix )
Adam Beyer – She´s got a cactus crown (orig)
Ricardo Abelleyra & Cindy Freeman – Pojo (Vazik mix)
Caballero – Life sonus (orig)
Dialogue – Wir (orig)
Duca – Syntax error (orig)
Yan Oxygen – Fobia (orig)
Presuming Ed – Feel the pinch (orig)
Presuming Ed – Beggin your pardon (orig)
Bastard Beat – Oldbut (orig)


lisätiedot - kuuntele

Whouuu, pakkolatinki!

Cool Pitää laittaa lataukseen kun pääse kotiin

Joo kuunteluun, kunhan kotiutuu joskus.

dling now

Muchas gracias taas pirun taagista setistä. Oli makeeta trumpettisooloo ja napakkaa naputusta, meikä digautti

Setin päräyttävimmät tunet oli : Presuming Ed – Feel the pinch (orig) & Bastard Beat – Oldbut (orig)

Ekasta biisistä alkaen sukat pyöri jaloissa, oli loppuun asti niin timanttisen synkkää ja rullaavaa menoa helmillä äänimaisemilla et huh, huh!
Maistui ja tälläista namia saa tehdä jatkossakin ***** *tanssittel**aplodit*, kiitos

Kerkesin kuuntelee vaan kymmenen minuuttia alusta ja oon niin innoissani
ettei housut meinaa pysyä jalassa, ihanan rullaavaa, tästä tykkään!!!
Jatkan kuuntelua paremmalla ajalla ja ku oon kuunnellu tän helmen kokonaan ni raportoin tunnelmista. Oottelen vaan et pääsee klubille pyörähtelee tämän setin tahdissa
uulalaaa!!!!

[q]pyllyjumala, 19.9.2009 22:01:
Kerkesin kuuntelee vaan kymmenen minuuttia alusta ja oon niin innoissani
ettei housut meinaa pysyä jalassa, ihanan rullaavaa, tästä tykkään!!!
Jatkan kuuntelua paremmalla ajalla ja ku oon kuunnellu tän helmen kokonaan ni raportoin tunnelmista. Oottelen vaan et pääsee klubille pyörähtelee tämän setin tahdissa
uulalaaa!!!!
[/q]

Kiitoksia,
http://klubitus.org/tapahtuma.php?id=17864
Tuolla pääsee jortsuu tän tahdisssa;)

Täytyy ladata, oon tota Carl Cregin - Angelii dikkaillu itekin tässä viimeaikoina aikalailla.

Erittäin hyvä miksaus, ehkä ihan lopussa hivenen liian rankka mulle mutta alkupuolisko etenkin oli täyden kympin duunia.

Kyl oli taas loistava miksaus.

[q]calvin, 18.9.2009 20:16:
Muchas gracias taas pirun taagista setistä. Oli makeeta trumpettisooloo ja napakkaa naputusta, meikä digautti

Setin päräyttävimmät tunet oli : Presuming Ed – Feel the pinch (orig) & Bastard Beat – Oldbut (orig)
[/q]

Tota trumpetti biisiä pähkäilin pitkään että meneekö liian sirkukseks, mutta siin styges on sen verta hämy meininki itessään että tuntuu sopivan kokonaisuuteen. Onneks en skipannu:)
"Bastard Beat – Oldbut" on ollu bägissä jo pidemmän aikaa, ja muutamalla keikalla sen skulannu, aika ruffi biisi mut helvetin magee.

Kiitoksia kaikille palautteesta, mieltä lämmittävä määrä latinkeja lyhyessä ajassa*piis*

Uutta matskuu mulle mut osu tän illan hypnoottiseen fiilikseen niinku just eikä melkein, ja loppuu kohti vaan parani. ainut vaan ettei nyt malta mennä nukkuu. Mä en nyt osaa sanoo muuta ku että lisäähän tätä on saatava. Pitänee alkaa kaivaa musaa ja pistää omakin setti tulille vai mit tässä keksis. Inspiraatio! Hyyyvähjyvä Caspeeeer...!

[q]mikis mau, 22.9.2009 23:29:
Pitänee alkaa kaivaa musaa ja pistää omakin setti tulille vai mit tässä keksis. Inspiraatio! Hyyyvähjyvä Caspeeeer...!
[/q]

Sillon on osunu maaliin jos inspiksen pistää päälle :) Kiitoksia palautteesta

Kiitos itsellesi, tämä siitä nyt sitten sikisi http://klubitus.org/musiikki.php?id=7174

Törkeen hyvä setti.
Todella mukaan tempaava..*aplodit*

No niin! Vihdoinkin tuli kuunneltua setti alusta loppuun saakka ja kyllä kannatti! Setti täynnä aivan loistavaa bassolinjaa muutaman silmiä sulkevan "nousukohdan" kera. Tätä settiä kuunnellessa tuli semmonen fiilis ku olis ollu pleikkarin tanssilattialla eturivissä tamppailemassa

Omat lempparit:
-Ricardo Abelleyra & Cindy Freeman – Pojo (Vazik mix) (miksköhän? *vink*)
-Dialogue – Wir (orig) -Tää varsinkin tuli toistettua pari kertaa! Loistavat sanat voksuissa yhdistettynä koukuttavaan biittii *sydän*
-Presuming Ed – Feel the pinch (orig)

Tää on kasper just semmosta saundia mitä mä henkilökohtaisesti sulta haluaisinkin kuulla... Keep up the good work, mate!

PS. Vika biisi oli pikkasen liian "puuromainen" mun makuun. Varsinkin tällee kotikuuntelussa biisi ei oikeen toiminu mut homma vois olla eri klubilla.

[q]Bazooka, 25.9.2009 14:03:
No niin! Vihdoinkin tuli kuunneltua setti alusta loppuun saakka ja kyllä kannatti! Setti täynnä aivan loistavaa bassolinjaa muutaman silmiä sulkevan "nousukohdan" kera. Tätä settiä kuunnellessa tuli semmonen fiilis ku olis ollu pleikkarin tanssilattialla eturivissä tamppailemassa

Omat lempparit:
-Ricardo Abelleyra & Cindy Freeman – Pojo (Vazik mix) (miksköhän? *vink*)
-Dialogue – Wir (orig) -Tää varsinkin tuli toistettua pari kertaa! Loistavat sanat voksuissa yhdistettynä koukuttavaan biittii *sydän*
-Presuming Ed – Feel the pinch (orig)

Tää on kasper just semmosta saundia mitä mä henkilökohtaisesti sulta haluaisinkin kuulla... Keep up the good work, mate!

PS. Vika biisi oli pikkasen liian "puuromainen" mun makuun. Varsinkin tällee kotikuuntelussa biisi ei oikeen toiminu mut homma vois olla eri klubilla.
[/q]

Kiitoksia Bazze:)
Täähän on pitkälti sitä mitä keikoilla luukutankin. Ja haluun välil antaa miksauksen muodossa kuvaa keikkamatskusta.
Usein kuitenkin näitä settejä kunnellaan omas himas (niinku vissiin sinäkin tän) ja koitan myös funtsii moodin sen mukaan.
Digaan myöskin siitä että DJllä on skaalaa ja skilssiä bleissailla snadisti eri genreissä ( Indigo ehkä yks kovimpana esimerkkinä härmässä) jättämällä kuitenkin oman tunnistettavan handun jäljen joka nauhaan.

Kuten sanottu seuraava melkeen ready mix on taas sitten pikkasen pintaa syvemmältä raapaseva pläjäys, mut jääköön se viel odotuksen varjoon;)
Sillä välin luukuttakaa siis tätä, varmaan parhaiten toimii nosteeseen esim pe iltana ku baanalle pitäs mennä ;)

Yksinkertaisesti, Parhautta :)

O