Sami Saari & Mike Shiver - Like a Bitch (incl. Heikki L, Timo Juuti, Paul Easy Remixes)

Back to biisit ja remixit O

Mooorjens!

Eli uusin julkaisu olisi nyt saatavilla!

Previkoita löytyy at:

http://www.youtube.com/watch?v=qSCOvc26-yo

Ja suora linkki julkaisuun olisi sitten:

https://www.beatport.com/en-US/html/content/release/detail/187568/like_a_bitch

Toivottavasti maistuupi!

--------
Sami // Wicked Recordings

Noni, tulihan se sieltä vihdoin :)

Kuuntelin tämän mielenkiinnolla kun katosin mukana olevia nimiä...pettymys oli suht karvas..odotin etenkin heikki L.ltä enemmän. Originaali ja timo juuti remix on aika massaan katoavia electropörinöitä. Juutin FM8 nintendo presetti ei oikeen lämmittäny. Täytyy sanoa että ehdottomasti parasta antia oli paul easy remix...

Joo kun saatiin epäselvyydet vihdoin järjestykseen! Tästä eteenpäin pääsee vähän painaan kaasua taas, ku ei mene kaikki aika joutaviin sekoiluihin :D.

Tänne kyl putoilee, etunenässä juurikin originaaliversio ja Timo goes FeddeLeGrand-versio (nyt kyl tulee varmaan turpaan) - Hessun versio ok, Poliisi meni vähän ohi mun sektorin, mutta laadukkaasti tuotettu sekin.

Kova julkaisu!

Nykypörinäturinahousea, pääsääntöisesti tää soundi on mennyt ohi jo pitemmän aikaa mutta jotain pientä koukkua tuossa orkkiksessa kyllä oli. Toimis ehkä dubbina, noi voksut ei "kelpaa" mulle :) Remiksit ei nyt tarjonneet mitään bonusta orkkiksen lisäksi mun mielestä, Paul Easy on lähimpänä onnistumista.

Paul Easyn remix paras!

Joo kylhä se Paul Easyn remixi on paras näistä!

heikin remixi oli hyvä näiden previkoiden perusteella.. ja timon rmxissä oli kivoja tilulilu ääniä :)

kattos vaan! onpas kiva että tuntuu jengille maistuvan :)

Kaikki hyvia biiseja, mutta Timo Juutin remixi toimii varmasti tosi hyvin taalla Aasiassa. :)

Eniten hittipotentiaalia tässä kyl on näistä wicked julkaisuista. Ehkä suomen onnelatkin alkaa soittaan

[q]Chantola, 26.8.2009 07:53:
Juutin FM8 nintendo presetti ei oikeen lämmittäny.
[/q]

Väärin meni veikkaus, mutta ei se mitään.

Näillä näkymin jatkossa tulee vähän vähemmän pörinää, enemmän housea.

[q]kosmo, 11.9.2009 10:05:
---
Chantola, 26.8.2009 07:53:

---

[/q]

Ok mun moka. Tosin en tarkoittanut sitä mitenkään pahalla..mulle ei kolahtanu..=/

[q]Chantola, 11.9.2009 10:07:
---
kosmo, 11.9.2009 10:05:
---
Chantola, 26.8.2009 07:53:

---

---

Ok mun moka. Tosin en tarkoittanut sitä mitenkään pahalla..mulle ei kolahtanu..=/
[/q]

hehe, joo ei se mitään :)

Varsin menevä! Tulipa hommattua soittolistalle beatportista!

[q]lohikarme, 11.9.2009 10:18:
Varsin menevä! Tulipa hommattua soittolistalle beatportista!
[/q]

Itselle kyllä myös maistui noi previkat beatportista mutta periaatteesta en osta digitaalijulkaisuja, mikä on sinänsä sääli koska jää aika monista julkaisuista paitsi, nyt kun en enää promojakeluidenkaan piiriin kuulu... Mut jos viel soittelisin kapakoissa ni kyllä tää lähtis mun seteillä soimaan.

O