KFM - Chew the party[Progressive tekno/minimal/bigroom]

Back to biisit ja remixit O

"Chew the party"

Vähän eri linjoilla mennään kun yleensä oon tehnyt. Kyseinen kappale on melko progressiivista minimalia teknoa ja elektroa sekä hieman bigroomin suuntaan.

Simppeliä sekoilua.

Kommentteja kiitos.
deep, elektro, progressive, tekno, jotain

lisätiedot - kuuntele

mahtavaa musaa kaikki nuo mitä tuolta myspacesta löytää, props!

[q]computer interface, 7.1.2010 15:13:
[/q]

ai täältäkin löytyy joku yhtä sekopäinen kuin minä musiikkimaun suhteen:D kiitoskiitos!

[q]KFM, 11.1.2010 13:11:
---
computer interface, 7.1.2010 15:13:

---

ai täältäkin löytyy joku yhtä sekopäinen kuin minä musiikkimaun suhteen:D kiitoskiitos!
[/q]

voe kyllä varmasti! mukavaa muttereitte kolinaa isossa konehallissa<3 :D onkos miksauksia olemassa?

[q]computer interface, 11.1.2010 17:11:
---
KFM, 11.1.2010 13:11:
---

---

---

voe kyllä varmasti! mukavaa muttereitte kolinaa isossa konehallissa<3 :D onkos miksauksia olemassa?
[/q]

ei ole valitettavasti. pitäs kai jossain vaiheessa suunnata "lautastenki ääreen", kunhan taloudellinen puoli sallis vaan:D

pitkäsoittoa/ep:tä on kyllä suunnitteilla tällä hetkellä. kappale määristä en tiedä vielä, mutta varmaan keväämmällä selviää sekin.

[q]KFM, 12.1.2010 03:20:
---
computer interface, 11.1.2010 17:11:
---
KFM, 11.1.2010 13:11:
---

---

---

---

ei ole valitettavasti. pitäs kai jossain vaiheessa suunnata "lautastenki ääreen", kunhan taloudellinen puoli sallis vaan:D

pitkäsoittoa/ep:tä on kyllä suunnitteilla tällä hetkellä. kappale määristä en tiedä vielä, mutta varmaan keväämmällä selviää sekin.
[/q]

sounds like a plan to me! voit katos sitte ilmotella kuhan joku lätty tulee _OLEMAAN_ hah :D

[q]computer interface, 13.1.2010 15:24:
sounds like a plan to me! voit katos sitte ilmotella kuhan joku lätty tulee _OLEMAAN_ hah :D
[/q]

!

O