E: Telttaa lainaan / vuokralle juhannukseksi :)

Back to ostaa, myy, lainaa, vaihtaa, etsii O

Etsitään juhannukseksi telttaa lainaan / vuokralle johon mahtuu vähintään seitsemän henkeä. Vaihtoehtoisesti myös kaksi pienempää telttaa käy mainiosti jos isompaa ei löydy.

Ota teltta-asioissa yhteyttä profiiliini kautta jos natsaa

[size=10]EDIT: Siis mieluisasti pääkaupunkiseudulta asioiden helpottamiseksi :)[/size]

mulla pölyttyy tuolla kellarissa joku vanha(hko) haltin neljän hengen kupoliteltta, just sopiva kaikkeen festarirymyämiseen. itellä se on ollu käytössä kahden yön verran.

vuokraan sen sulle omaksi kohtuulliseen 35 euron hintaan.

[q]mikko a, 13.6.2009 00:28:
mulla pölyttyy tuolla kellarissa joku vanha(hko) haltin neljän hengen kupoliteltta, just sopiva kaikkeen festarirymyämiseen. itellä se on ollu käytössä kahden yön verran.

[/q]

Moi! Olen siis tätä samaa juhannusporukkaa...

Ongelmaksi ehkä muodostuisi tässä se, että profiilisi mukaan asustelet Tampereella, ja meidän porukka taas PK-seudulla, joten miten teltta saataisiin tänne meille?

Jee! Yksi 2-3 hengen teltta on jo järjestynyt!

Vielä jos toinen keksittäisiin niin olis juhannus pelastettu!

[q]sapeli, 13.6.2009 00:50:
---
mikko a, 13.6.2009 00:28:

---

Moi! Olen siis tätä samaa juhannusporukkaa...

Ongelmaksi ehkä muodostuisi tässä se, että profiilisi mukaan asustelet Tampereella, ja meidän porukka taas PK-seudulla, joten miten teltta saataisiin tänne meille?
[/q]

40e tilille ja teltta maanantaina postiin?

[q]mikko a, 13.6.2009 21:12:
40e tilille ja teltta maanantaina postiin?
[/q]

Itse asiassa teltat ovat jo järjestyneet lähempää ja kätevämmin - sorry vaivannäöstä ja kiitos tarjouksesta silti!

Muillekin siis tiedoksi, telttaongelmat on ratkaistu, ei tarvi enempää murehtia!

[q]sapeli, 13.6.2009 23:57:
Muillekin siis tiedoksi, telttaongelmat on ratkaistu, ei tarvi enempää murehtia!
[/q]

cool :)

Olispa huomannut aikasemmin... olisin voinut kertoa et mistä saa pj-teltan kohtuu edullisesti (ollut parina juhannuksena lainassa itselläkin)

no kerro silti että mistä:)

Markka vetoo; santiksesta?

[q]noena, 13.6.2009 00:11:
Etsitään juhannukseksi telttaa lainaan / vuokralle johon mahtuu vähintään seitsemän henkeä. Vaihtoehtoisesti myös kaksi pienempää telttaa käy mainiosti jos isompaa ei löydy.

[size=10]EDIT: Siis mieluisasti pääkaupunkiseudulta asioiden helpottamiseksi :)[/size]
[/q]

Mihin ootte menossa telttailemaan?

[q]Saara, 17.6.2009 10:34:
---
noena, 13.6.2009 00:11:

---
[/q]

Pihlikseen, paitsi jos on ihan koiranilma, ni sit vaik pystytetään teltta olohuoneeseen.

(Teltat löytyi siis jo!)

[q]sapeli, 17.6.2009 10:56:
---
Saara, 17.6.2009 10:34:
---
noena, 13.6.2009 00:11:

---
---
Pihlikseen, paitsi jos on ihan koiranilma, ni sit vaik pystytetään teltta olohuoneeseen.

(Teltat löytyi siis jo!)
[/q]

Meil olis sama paikka mielessä, mut jos on ihan kamala ilma, ni me tullaan teiän olohuoneeseen :D.

[q]Saara, 17.6.2009 11:07:
Meil olis sama paikka mielessä, mut jos on ihan kamala ilma, ni me tullaan teiän olohuoneeseen :D.
[/q]
Hahaa saattaa tulla vähän ahdasta mut katotaan mikä olohuone vallataan :D

Eihän sitä telttavuokraus mestaa kaikille kerrota

O