O: Konemetsä 4 pvää / TRE
Ostaisin neljän päivän lipun Konemetsään.
Asun Treen keskustassa, että missä vain tässä lähihuudeilla voitais vaihdella oravannahat piletteihin.
PS. Käyn ostamassa lipun myyntipisteestä ennen kesäkuun loppua, jos en tätä kautta sitä saa.
[q]Styge_, 12.6.2009 12:49:
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=68034
[/q]
Noku tossa lukee, että "nouto Järvenpäästä"... No can do
Tarkennan siis, että "Treen keskustan lähihuudit" ovat mulle korkeintaan joku Kaleva Eli miel. keskustassa rehvit!
Kuuntele lauantaina basso radiota back to mad ohjelmaa ja voit voittaa liput ;) Miau
[q]Miazu, 12.6.2009 14:07:
Kuuntele lauantaina basso radiota back to mad ohjelmaa ja voit voittaa liput ;) Miau
[/q]
Raidoun! Jos en minä niin... Köyhin voittakoon! Tuntuu, että tässä skabassa on mahiksia!
[q]sativa, 13.6.2009 04:34:
---
Miazu, 12.6.2009 14:07:
---
Raidoun! Jos en minä niin... Köyhin voittakoon! Tuntuu, että tässä skabassa on mahiksia!
[/q]
JOo on mahikset :))))) ihg
todennakosesti joudun oma lippuni myymaan kun ei toi pelimestoille paasy nailla nakymin onnistu.
Okei, no mäkin tajusin ettei mulla ole sitä vielä rahaa edes ostaa, mutta kyllä mulla kesäkuun lopussa pitäis olla. Tai kaivan sen rahan kyllä vaikka mistä.
ilmotappa kun tiedat siita rahapolitiikasta niin tiedan itekkin sitte etta joutuuko ton myymaan pois.