Etsitään nauhotuspaikkaa

Back to ostaa, myy, lainaa, vaihtaa, etsii O

Elikkä:

Olen siirtymässä vinyylistä mp3-laittestoon. Ei ole mitään mahdollisuuttaa nauhottaa kappaleita mp3-muotoon. '

Eli olisin etsimässä Jyväskylästä jotain paikkaa, missä voisi nauhottaa vinyyleitä mp3-muotoon.

Lähettäkää vastaus tähän topikkiin.

Sulla on ilmeisesti levysoittimet käytössä? Ja tietokone jossa on äänikortti?

Joo. Mulla on tietokone jossa äänikortti sekä audacity. Nauhotus ei van toimi, vaikka on oikeet laitteet, vähän ärsyttää. Levarit yhdistettiin koneeseen mikserin avull rca-johdoilla oikeeseen liitäntöihin, mutta ei vaa toimi.

Oisko audacityn asetuksissa nauhoittavana äänikorttina microsoft soundmapper päällä, eikä koneen oikee äänikortti? Itse oon joskus paininut saman ongelman kanssa ja sitä muuttamalla ongelma korjaantu...

Itse en jaksanu moista painimista samassa tilanteessa vaan myin kaikki lätyt kylmästi pois ja ostin ne biisit takaisin digidigi-muodossa :)

[q]T82, 28.5.2009 11:46:
Itse en jaksanu moista painimista samassa tilanteessa vaan myin kaikki lätyt kylmästi pois ja ostin ne biisit takaisin digidigi-muodossa :)
[/q]Toimii vaan, jos kaikki löytyy digidiginä. Esim en olis heti noita ysäriteknojani myymässä, kun ei niitä saa mistään kuitenkaan.

Siis aivan hirveä duuni niitten vinyyleiden kopioimisessa mp3-muotoon ellei sitten aina heti kopsi kun on levyn ostanut. Kun rivissä on sen 200 levyä niin siinä palaa aika nopsaan hermot.

Mä koittelin vaihtaa asetuksista soundnapperin toiseen, mut vieläkään ei toimi

200! :D

paging xybo etc...

[q]Aki Antila, 29.5.2009 21:22:
Mä koittelin vaihtaa asetuksista soundnapperin toiseen, mut vieläkään ei toimi
[/q]
Mikä äänikortti sulla on? Päivitä ajurit ja tarkista kytkennät..

[q]tumpsi, 29.5.2009 21:27:
paging xybo etc...
[/q]
plus vielä että käsittääkseni xybo on kirjannut helvetin tarkat catalogi-infot kaikista raidoista :D

[q]astaroth, 31.5.2009 18:54:
---
tumpsi, 29.5.2009 21:27:
paging xybo etc...

---

plus vielä että käsittääkseni xybo on kirjannut helvetin tarkat catalogi-infot kaikista raidoista :D
[/q]

ja levyjä on 2000+ :D

O