Pen spinning

Back to häröily O

arvon neonväreihin flipanneet kanssakirjoittajat!

oletteko ikinä kuullut / nähnyt ilmiötä, joka on alkanut kasvattaa suosiotaan pikkuhiljaa euroopassakin päin, ilmiötä joka liikkuu nimellä kynän pyöritys, spinning jnpp?

juttuhan lähti käyntiin joskus ysärillä jostain japanista (of kors) kun ihmiset vissiin tylsisty koulutunneilla opettajan määkimiseen ja alko pyöritellä kynää sormissaan ja siitä on lähtenyt kehittyy ja tällä hetkellä helvetin suosittua puuhaa idässä, jenkeissä jne.

poistetaan modattuja kynii tai duunataan ite ja sitä pyöritellään sormissa tehden kaikkia erittäin söpöjä temppuja.

paremmin oikeen osaa kertoa, mut luupihan tää utube link niin saa jotain selville.
http://www.youtube.com/user/eriror?blend=1&ob=4


turhaa? jännää? aivan kauheeta paskaa? kiinnostuitko edes hitusen?

pen spinner since '89

Samalta kaverilta kevyt seitsemän minuutin pätkä.



Ja mä kun luulin että mä oon hyvä tässä.

En ole koskaan pahemmin kyniä pyöritellyt, mutta muiden keppien(jo,bo, devil/flower sticks jne) pyörittelystä kyllä tietää kuinka paljon merkitystä sillä kepillä on. Tuollakiun äijällä aika optimaalisen oloinen "kynä" tähän tarkoitukseen, täysin symmetrinen joka akselilla ja varmasti tasapainossa, sen lisäksi vielä grippipäädyt, jotta saa tehtyä järkevästi päätyspinnejä (tjsp :D). Uskoisin myös kynän painavan kohtuusti, joka auttaa tasapainoon ja hyvin flowaavaan pyöritykseen.

Laittakaas joku asiasta enemmän tietävä tänne video ku tehdään noi samat jutut joka osa-alueelta selkeästi huonommalla perus Bic:in kynällä (missä on vielä korkki päällä :P)

O