M: aktiivikaiuttimet BEHRINGER B2031A TRUTH

Back to ostaa, myy, lainaa, vaihtaa, etsii O

****MYYTY****** M: aktiivikaiuttimet BEHRINGER B2031A TRUTH
Ollut käytössä noin kolme vuotta. Täysin toimivat. Tulivat myyntiin, koska vaimon esteettinen silmä eroaa omasta.
Info: http://www.thomann.de/fi/behringer_b2031a_truth_aktivmonitor.htm
HP. 210 € /pari
Toimitus: Nouto (Pasila,Hki) / Posti (kulut lisätään). Ei alkuperäistä pakettia.
puh. 050 331 6069

170e + nouto vaikka heti?

Juu.
Kaappien elinkaari lienee jotain 20-30 vuotta, joten siihen nähden pyyntö on mielestäni ostajan näkökulmasta vähintään kohtuullinen. Olen tänään kuitenkin hyvällä tuulella, joten myyn tasarahalla kahteen sataan, mikäli noudosta saadaan sovittua...

heruttais ostaa, saaks noihin jotku kaapelit messiin mil saa koneeseen kiinni?

[q]hottium, 23.2.2009 13:25:
heruttais ostaa, saaks noihin jotku kaapelit messiin mil saa koneeseen kiinni?
[/q]

En voi vastata myyjän puolesta mutta luulen et saat kaapelit hommata itse. Nuo ottaa sisäänsä joko Jack-plugia tai XLR:ää eikä pidä sisällään outtia että voisi linkittää joten jos koneeseen haluat kiinni tarvitset L ja R ulostulot joista piuhat erikseen molemmille. Hintahan noista ei todellakaan ole kova ja ääntä lähtee sen verran et naapurit on kyl ovella jos luukutat ellet asu syrjässä omakotitalossa.

[q]jaska01, 13.2.2009 20:05:
Täysin toimivat. Tulivat myyntiin, koska vaimon esteettinen silmä eroaa omasta.[/q]
:D Aww. Siinä ollaan jo isohkon tossun alla.

[q]Syntse, 23.2.2009 13:44:
---
Nuo ottaa sisäänsä joko Jack-plugia tai XLR:ää eikä pidä sisällään outtia että voisi linkittää joten jos koneeseen haluat kiinni tarvitset L ja R ulostulot joista piuhat erikseen molemmille.[/q]
Itse bongasin omiini 2xjack -> 5mm -piuhan alan liikkeestä, lienee kätevin ratkaisu tuohon.

Tossun allapa hyvinkin.
Onni onnettomuudessa on se, että olen saanut ujutettua vaimokkeen päähän ajatuksen, että pikku-genelecit ovat välttämättömät olohuoneen feng suin kannalta...

[q]jaska01, 23.2.2009 16:50:
Tossun allapa hyvinkin.
Onni onnettomuudessa on se, että olen saanut ujutettua vaimokkeen päähän ajatuksen, että pikku-genelecit ovat välttämättömät olohuoneen feng suin kannalta...
[/q]

you musth share teh jedi power! *pökr*

surullisin topik ikinä :(

[q]astaroth, 23.2.2009 17:18:
surullisin topik ikinä :(
[/q]
"kannanottosi" on yhden/vertainen.

O