vaatteiden modaus

Back to yleinen bilehöpinä O

en oikein löytänyt kunnollista aihetta tälle kyssärille ni pyhitetään tää ny sit vaatteille ylipäätään eli
kysymyksille jos on ongelmia vaatteiden kans ja vastauksille..


Mutsi osti tos paritkin UFO housut ja sille on ny tullu ongelma noist sinisistä ufo farkuista ( malli denim wind pant..) ja ilmeisesti niitä voi säätää vyötäröltä kapeammaksi, koska vyötärön sisäpuolella on lenkkejä joissa nappeja ja lenkkejä joissa ei nappeja. Kapeammaks just pitäis saadakkin.


ongelmana on et ei hajuukaan et miten se säätö nois tapahtuu, onko kellään kokemuksia noist?

Itsellä ei kokemusta kyseisistä housuista,
mut voisin kuvitella et säätö tapahtuis siten,että ne napit vois ommella haluamaansa kohtaan ja se lenkki sitten siihen!

Viisaammat suunsa avatkoon!

[q]Lyra, 6.2.2009 20:14:
en oikein löytänyt kunnollista aihetta tälle kyssärille ni pyhitetään tää ny sit vaatteille ylipäätään eli
kysymyksille jos on ongelmia vaatteiden kans ja vastauksille..


Mutsi osti tos paritkin UFO housut ja sille on ny tullu ongelma noist sinisistä ufo farkuista ( malli denim wind pant..) ja ilmeisesti niitä voi säätää vyötäröltä kapeammaksi, koska vyötärön sisäpuolella on lenkkejä joissa nappeja ja lenkkejä joissa ei nappeja. Kapeammaks just pitäis saadakkin.


ongelmana on et ei hajuukaan et miten se säätö nois tapahtuu, onko kellään kokemuksia noist?
[/q]

Nappi sen napittoman lenkin läpi kenties? Jos nyt ymmärsin ton lenkkihomman oikein...

[q]Lyra, 6.2.2009 20:14:

Mutsi osti tos paritkin UFO housut ja sille on ny tullu ongelma noist sinisistä ufo farkuista ( malli denim wind pant..) ja ilmeisesti niitä voi säätää vyötäröltä kapeammaksi, koska vyötärön sisäpuolella on lenkkejä joissa nappeja ja lenkkejä joissa ei nappeja. Kapeammaks just pitäis saadakkin.


ongelmana on et ei hajuukaan et miten se säätö nois tapahtuu, onko kellään kokemuksia noist?
[/q]

Mitä nyt olen UFOihin nappeja ommellut, olen hukkaan menneen tilalle ottanut niistä lenkeissä olevan napin. En usko että niitä on tarkoitettu erityisesti mitenkään vyötärön säätämiseen. Kai :)

[q]pululu, 16.3.2009 16:31:
---
Lyra, 6.2.2009 20:14:

Mutsi osti tos paritkin UFO housut ja sille on ny tullu ongelma noist sinisistä ufo farkuista ( malli denim wind pant..) ja ilmeisesti niitä voi säätää vyötäröltä kapeammaksi, koska vyötärön sisäpuolella on lenkkejä joissa nappeja ja lenkkejä joissa ei nappeja. Kapeammaks just pitäis saadakkin.


ongelmana on et ei hajuukaan et miten se säätö nois tapahtuu, onko kellään kokemuksia noist?

---


Mitä nyt olen UFOihin nappeja ommellut, olen hukkaan menneen tilalle ottanut niistä lenkeissä olevan napin. En usko että niitä on tarkoitettu erityisesti mitenkään vyötärön säätämiseen. Kai :)
[/q]

..sama täällä,ja ne lenkit mitkä on niillä sivuilla,niistä oon ripustanu kuivumaan.. Ne taas missä on napit,oon ajatellu et on tosiaan varanappeja..

Käsittääkseni ne ovat juurikin kaventamiseen, näin muistaisin joskus lukeneeni...
Olipa tuossa äsken sit pakko omil ufoil kattoa miten tämä kaventaminen onnistuisi, eikä khyl heti tullu mieleen. Yksi mikä näytti ainakin siististi kaventavan sitä oli se että ottaa etummaisen napin oikealta puolelta, ja pujottaa sen renksuun vetoketjun vasemmalle puolelle ja sama toisin päin, näin vyötärö kapeni paljon, ja ainaki edestäpäin katsottuna fiksun näköisesti. sitä onko tämä se oikea tyyli , en tiedä. (voi olla että muistan myös väärin ja jutut liittyvät asiaan joka alempana, eli reppuun)

Jatkampa ufo aihetta: Mistähän löytäisi ohjeet joilla wideleg windpantseistä saa tehtyä olkalaukun / repun? joskus kyseisiin ohjeisiin törmäsin jossain mutta enää en löytänyt

O