Jos saisit yhden toivomuksen...

Back to häröily O

Toivoisin että nainen joka tälä hetkellä lämmittää eniten sydäntäni ihastuisi/rakastuisi minuun :P

Toivoisin varmaankin aitoo ja puhdasta rakkautta kaikkialle, oli se sit pelkkää ystävyyttä tai sitä jotain muuta... oon niin pirun kyllästyny valehtelevii ja kieroileviin ihmisiin..

Place to be...

http://sensation.id-t.com/sensation2004/

tällä hetkellä toivon vaan että ystäväni tulisi kuntoon... oon huolissani siitä kun se on vähän toisessa maailmassa nykyään.. pelkään vain että jotain sattuu ja sitten on liian myöhäistä.

haluan kotiin

[q]UnityF:
tällä hetkellä toivon vaan että ystäväni tulisi kuntoon... oon huolissani siitä kun se on vähän toisessa maailmassa nykyään.. pelkään vain että jotain sattuu ja sitten on liian myöhäistä.
[/q]

Mä toivoisin että painaisin 55kg.

Ihan vitusti rahaa et saisin jonkun mökin jostain jossa voisin tehä musaa.. Sit perustaisin oman levy-yhtiön ja.. POLKKA ANTTILOIHIN!!

mä toivon tällä hetkellä sitä, että päästäis sittenkin tampereelle...

mut muuten mä toivoisin varmaan sellasta, että mulle kävis koko loppuelämän koko ajan kauheen hyvä mäihä joka asiassa... tai jotain... dunno..

jos noi olis vaihtoehdot niin joutuisin tyytymään tohon rahaan*nauru**nauru**joo**ankka**yingyang*

Mä toivoisin että mun onnellisuuden perustaso olisi korkeampi. Eli tasaisin väliajoin kohtalaisen kokoista rahallista avustusta, kiitos! *pahis**nauru*

yksi toivomus..saisin kaiken

Et kaikki olis ja menis hyvin raha yleensä helpottaa oloa..*iihhih*

maassa rauha ja ihmisillä hyvä mieli.

Miljardi euroa.

Kiitos.

Mielettömäst rahaa, vois vaan matkustaa ympäri maailmaa ja tehdä kaikkea kivaa. Eikä tehdä päivääkään töitä. Tosin, toi vois pitemmän päälle olla kyl aika tylsää. Mut rahalla saa ihan mitä vaan nykyään.

Sanotaan että raha ei tee onnelliseks, mutta kyl se ainaki auttais todella paljon...
Eli mun toive olis RAHAA NIIN PALJON, ETTÄ SILLÄ PÄRJÄIS...
Työtäni en kyllä lopettais sen takia. Niin paljon minä nautin ajamisesta...

Rahaa, rahaa, rahaa, rahaa, rahaa, rahaa, rahaa, rahaa, rahaa, rahaa....

että kaikki olis niinku ennen....

toivois rakkautta kaikille

O